ja hoiquote:Op maandag 11 juli 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Is het normaal dat ik sinds de meet al 4x heb zitten kakken?
In het cafequote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes uit rotterdam. Ez en ik zijn hier voor de meet part II. Waar zijn jullie?
Van mijn weekend aan het genieten.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Groetjes uit rotterdam. Ez en ik zijn hier voor de meet part II. Waar zijn jullie?
Thuis, brak, slapendquote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij nichtje zag ik er brak uit blijkbaarquote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef mr-green het volgende:
ik moet zeggen dat ik mij niet brak meer voel. Gisteren was het ook wel even doorbijten om 8 uur s'ochtends maar na je eerste bier ben je dat ook weer snel vergeten
Kan ik wel inkomen jaquote:Op maandag 11 juli 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben meteen doorgereden naar het cafe en tot 24 uur gewerkt, was kapot
Nee ik had onderweg al wel door dat het zwaar zou gaan worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen jaMan ik zat in de auto en bloeide helemaal weer op.
Totdat ik thuis was
Ik heb alle andere weggebruikers heel gelaten.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen jaMan ik zat in de auto en bloeide helemaal weer op.
Totdat ik thuis was
Wat een pussies hè? Ik was gisterochtend even niet heel vlot, maar dat kwam meer door het slaapgebrek.quote:
En wat denken de mensen dan..... iemand met een zonnebril op in de metro..... die is vast op d'r oog gemept door d'r vent.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij nichtje zag ik er brak uit blijkbaar
Toen ze het vroeg heb ik direct mijn zonnebril opgezet
het zonnetje scheenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat denken de mensen dan..... iemand met een zonnebril op in de metro..... die is vast op d'r oog gemept door d'r vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |