Ik nam 1 slok en besloot dat het een slecht plan was van mijquote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze post heeft mij doen besluiten nogmaals naar de koelkast te wandelen.
Ik heb nu een verse Warsteiner naast me staan.
Nu wil je meer?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nam 1 slok en besloot dat het een slecht plan was van mij
Ik heb met twee meisjes tegelijk gepraat!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoord
Ik heb met een meisje gepraat hihihihihi
Er zat een vrouwmens aan mijn tieten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoord
Ik heb met een meisje gepraat hihihihihi
Diep respect manquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb met twee meisjes tegelijk gepraat!
je zoon meenemen naar een fok meet. da's niet zo slim.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hebben er allemaal tegen mijn zoon gezegd dat hij ook een FOK!account moet nemen?
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Diep respect man
Lukte het nog een beetje, het schijnt dat je flink je mannetje moet staan als je er 2 tegelijkertijd doet.
Bart, Mono.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hebben er allemaal tegen mijn zoon gezegd dat hij ook een FOK!account moet nemen?
heb je ook aan hun tietjes mogen friemelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!
Meld jezelf aan bij de 'Wie praat met wie' lijst!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!
Het kon even niet anders door omstandighedenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zoon meenemen naar een fok meet. da's niet zo slim.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meld jezelf aan bij de 'Wie praat met wie' lijst!
Ik niet. Ik heb hem alleen kip op stok gegeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff dan heb ik een lang lijstje hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |