Hierquote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zit hier in de tuin, en ik mis wat. Waar is mijn bier Samzz?
Wat liefquote:
We missen jequote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier.
[..]
Wat lief. Hoe is het met je?
Oh, echt?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We missen je
Ik ben altijd lief. En nog steeds licht brakjes. Een wekker om 5 uur was geen verstandig plan.
hmm, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We missen je
Ik ben altijd lief. En nog steeds licht brakjes. Een wekker om 5 uur was geen verstandig plan.
Dank u, jij ookquote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt?Ik jullie ook, jullie zijn leuk
!
Maar, waarom die wekker zo vroeg?
Goed, die rijdt nog steeds op de zelfde fles water.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, kan ik me voorstellen.
hoe is het met george gegaan trouwens?
Ja dat krijg je als je lief bent voor hupsjes.quote:
Nou, dat mag na al die mishandelingen ook welquote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je lief bent voor hupsjes.
Wat bedoel je? Troep enzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
De tuin van Myraela ziet er nog steeds hetzelfde uit
Moest je weer roken?quote:
Haha nee, cassis is gewoon baasquote:
En van c_a.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
er zijn alleen nog maar foto's van snuf?
hoe kom ik daar aan?quote:
En wat voor eenquote:
Daar heb ik ook last van.quote:
Scheelt dat ik morgen ook nog vrij ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
TE goed eigenlijk.
Mja, en ik moet weer werken.quote:
Ik heb je anders wel lekker zien slapen in de tuin, ik vroeg me af of je niet in coma wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen, maar dat gaat even niet.
Morgen uitslapenAlle gemiste slaap van van 't weekend inhalen
.
Nee, nu 11 uur beginnenquote:
De volgende meet is in zijn kroeg.quote:
Ja, schattig hequote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel lekker zien slapen in de tuin, ik vroeg me af of je niet in coma was
Dat is al een stuk beter.quote:
En ook het laatste wat daar gebeurt.quote:[..]
De volgende meet is in zijn kroeg.
Dan slaap ik nogquote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, nu 11 uur beginnen
[..]
De volgende meet is in zijn kroeg.
De bedenkelijke blik zondag sprak inderdaad boekdelen.quote:
Heel blij was ie er niet meer mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De bedenkelijke blik zondag sprak inderdaad boekdelen.
Als zoiets echt op poten gezet kan worden kom ik met een masker en een sinterklaaspak oid.quote:
Was een garp van mij maar newbie114 gaat er werk van makenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me wel te doen, maar behoorlijk kostbaar.
i'll be there, mits goeie locatie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was een garp van mij maar newbie114 gaat er werk van maken
Teringquote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb sinds zaterdagochtend zo'n 900 km gereden
Ik wil ook bierquote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
TE goed eigenlijk.
Waar zit je nou man -_-quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TeringEn dat alleen binnen een klein stukje Nederland.
Dan heb ik de bijna 300 km van de vrijdag nog niet eens meegeteldquote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
TeringEn dat alleen binnen een klein stukje Nederland.
hihi, huppelquote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik de bijna 300 km van de vrijdag nog niet eens meegeteld
Mijn ritje NL van afgelopen weekend:quote:Op maandag 11 juli 2011 23:26 schreef JJH het volgende:
Voor mij bleef het bij 320 ofzo voor dat retourtje Roffa.
hihihhi waar danquote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ritje NL van afgelopen weekend:
Emmen >> Lelystad>> Purmerend >> Rotterdam >> Lelystad
>> Purmerend >> Papendrecht >> Rotterdam >> Purmerend >> Emmen.
Ja ja Eggs ik was in papecity vandaag
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
?? Vrouw![]()
MSN flipte maar ik kom zo wel weer ff online.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ritje NL van afgelopen weekend:
Emmen >> Lelystad>> Purmerend >> Rotterdam >> Lelystad
>> Purmerend >> Papendrecht >> Rotterdam >> Purmerend >> Emmen.
Ja ja Eggs ik was in papecity vandaag
Begraafplaats. Tante was overleden afgelopen dinsdagquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begraafplaats. Tante was overleden afgelopen dinsdag
Dank je.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je als man al scoort als je je hand op het been van een vrouw legt terwijl die vrouw druk bezig is met een andere man?![]()
Echt faalhaas
Hier zit een verhaal achter, lets hear it.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je als man al scoort als je je hand op het been van een vrouw legt terwijl die vrouw druk bezig is met een andere man?![]()
Echt faalhaas
Jofu riep gisteren in singles dat hij had gescoord, hij liet het overkomen alsof hij een trio had gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier zit een verhaal achter, lets hear it.
Nee, dat heeft ie niet geroepen!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu riep gisteren in singles dat hij had gescoord, hij liet het overkomen alsof hij een trio had gehad.
Hij zat heel sneu met een trillend handje op het been van iemand en zij was juist druk met iemand anders. Ze deed zelfs nog een kussen tussen haar en jofu. Geen idee of ze dat bewust deed of niet.
Hoe dan ook. Dat is dus geen scoren
Ik ga even terugzoeken!quote:
Ik hou wel van je hoorquote:
Deze post heeft mij doen besluiten nogmaals naar de koelkast te wandelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan trek ik nu een biertje open!
Ik heb dat verdiend!
En daarna ga ik slapen want ik ben kapot!
Ik nam 1 slok en besloot dat het een slecht plan was van mijquote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze post heeft mij doen besluiten nogmaals naar de koelkast te wandelen.
Ik heb nu een verse Warsteiner naast me staan.
Nu wil je meer?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nam 1 slok en besloot dat het een slecht plan was van mij
Ik heb met twee meisjes tegelijk gepraat!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoord
Ik heb met een meisje gepraat hihihihihi
Er zat een vrouwmens aan mijn tieten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens ook gescoord
Ik heb met een meisje gepraat hihihihihi
Diep respect manquote:Op maandag 11 juli 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb met twee meisjes tegelijk gepraat!
je zoon meenemen naar een fok meet. da's niet zo slim.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hebben er allemaal tegen mijn zoon gezegd dat hij ook een FOK!account moet nemen?
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Diep respect man
Lukte het nog een beetje, het schijnt dat je flink je mannetje moet staan als je er 2 tegelijkertijd doet.
Bart, Mono.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie hebben er allemaal tegen mijn zoon gezegd dat hij ook een FOK!account moet nemen?
heb je ook aan hun tietjes mogen friemelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!
Meld jezelf aan bij de 'Wie praat met wie' lijst!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt tering. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten! Mindboggling!
Het kon even niet anders door omstandighedenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zoon meenemen naar een fok meet. da's niet zo slim.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meld jezelf aan bij de 'Wie praat met wie' lijst!
Ik niet. Ik heb hem alleen kip op stok gegeven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff dan heb ik een lang lijstje hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |