Naatje is niet jaloers te krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jazeker, een 1 persoons matras om precies te zijn
Niet zo nee, maar met een 2persoons matras zonder kussen.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naatje is niet jaloers te krijgen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we even terug naar het Jofu mysterie
Ik wil het ook wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen we even terug naar het Jofu mysterie
wut?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gehoord dat ik erectie problemen had die avond ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben het met deze man eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil het ook weten
Ik heb je al mijn 2 centen gegeven
Waarom deed je dat... ja je weet welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Dat heeft heel de wereld gisteren kunnen horen op de radio.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde enkel over scheurend rubber, godver stop eens met posten, ik moet slapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Jofu heeft gescoord!quote:
God I hope so!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Daarna is ie nog naar buiten verhuisd, daar heeft ie de rest van de nacht gelegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
hahaha ik weet alleen nog maar dat Mono ineens helemaal stond/bezopen in zijn slaapzak in de woonkamer ging liggen
Dan ga ik hem slaan, en dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Misschien heeft ie wel ghb in Bella's drank gestopt en is ie later stiekem naast haar gekropen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef ValHallen het volgende:
Misschien heeft ie wel ghb in Bella's drank gestopt en is ie later stiekem naast haar gekropen
Dan zeg je:quote:
Ik zat pittig in de olie jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef mr-green het volgende:
hahaha ik weet alleen nog maar dat Mono ineens helemaal stond/bezopen in zijn slaapzak in de woonkamer ging liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |