Ik moet ook zo'n abonnement hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:53 schreef OverRated het volgende:
Custom CSS is baas![]()
[ afbeelding ]
En screencapture ook
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat iedereen mij oranje zietquote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet zeggen, nu weet iedereen dat je geen echte mod bent maar dat je zelf hebt gedaan alles.
Oranjequote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat iedereen mij oranje ziet
altijd die songtekstenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
ITS A BEAUTIFUL DAAAAAYYY
THE SUN IS SHININGGGG
Ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat iedereen mij oranje ziet
Waarom zie ik jou voor SV aanquote:
quote:
Wat is er mis mee? Hijs door Dimens gemaakt!quote:
is voor het goede gevoelquote:Op maandag 11 juli 2011 00:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
altijd die songteksten
wrm aight1
wrm
De baggerlayoutquote:
quote:
Dimens is mijn held.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Hijs door Dimens gemaakt!
quote:
na-aperquote:Op maandag 11 juli 2011 00:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik nog doen: die postkleur
jmr nu niet meer.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis mee? Hijs door Dimens gemaakt!
Blozen is niet schamenquote:
WAAROMquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
Nou ik verlaat jullie bij deze, vaarwel.
watquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
Dan doe je een andere kleurquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Past bij m'n oranje naam, en groen is lelijk
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
Love you long timequote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ja, die hadden ze niet daar.quote:
Rozenquote:
MET JE CONSOLASquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]Niet haten, anders komt er andere tekst alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefde voor mij.quote:
ook voor jouquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet het niet
[..]
ik ben nog bij je.
ik hoop dat je opgevreten word door een wurmpjequote:
Bij het feestje waar ik vanavond was.quote:
Hyperdesktopquote:Op maandag 11 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet haten, anders komt er andere tekst alles.
Kan je met deze ook meteen uploaden naar imgur of zo? https://chrome.google.com(...)abjgkljkhplmehadonidquote:Op maandag 11 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet haten, anders komt er andere tekst alles.
Ohquote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij het feestje waar ik vanavond was.
Hadden ze wel een game waardige pc? Anders was het geen goed feestje.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bij het feestje waar ik vanavond was.
Ik doe gewoon vanaf Awesome Screenshot alles.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan je met deze ook meteen uploaden naar imgur of zo? https://chrome.google.com(...)abjgkljkhplmehadonid
Met die plugin die ik nu heb kan dat niet
Nee, wel een barbecue, en veel rode wijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:00 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Hadden ze wel een game waardige pc? Anders was het geen goed feestje.
bierquote:Op maandag 11 juli 2011 01:00 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Awel awel awel, en waarom dan wel niet ??
so schattigquote:
Lekker geneukt?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK DRAAIDE POTJANDORIE EEN MINUUT MAMASÉ
Maar niet helemaalquote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK DRAAIDE POTJANDORIE EEN MINUUT MAMASÉ
aw nicequote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe gewoon vanaf Awesome Screenshot alles.
Oh oke wijn maakt het goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, wel een barbecue, en veel rode wijn.
Welke browser?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Foto's maken met de snelheid zoals ik dat doe.
Hé.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ik hoop dat je opgevreten word door een wurmpje
Zie mijn topic in F&L binnenkort.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
En dat noemt zich een echte christen
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, dat is erger dan een marathon nyan cat.
no homoquote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef thavinca het volgende:
Toen viel je in slaap tijdens het baggeren& werd wakker gepingt door een meid of ik ook nog even gezellig langskom. Moeilijke keus; lekker gaan slapen of met een chick & nog een paar mensen chillen? Ik denk dat t maar slapen wordt, kijken of ze daar tegen kan :$
Lekker gaan slapen met een chick.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef thavinca het volgende:
Toen viel je in slaap tijdens het baggeren& werd wakker gepingt door een meid of ik ook nog even gezellig langskom. Moeilijke keus; lekker gaan slapen of met een chick & nog een paar mensen chillen? Ik denk dat t maar slapen wordt, kijken of ze daar tegen kan :$
lache, hou me op de hoogtequote:Op maandag 11 juli 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker. 48 uur nyan cat luisteren met iig mono en heloef
Dag.quote:
Nee, het gaat over jou.quote:
Tofquote:Op maandag 11 juli 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker. 48 uur nyan cat luisteren met iig mono en heloef
we all love aight1quote:Op maandag 11 juli 2011 01:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, het gaat over jou.
Kom mensen, laten we het hebben over kwaliteitsusers, zoals aight1.
oeiquote:Op maandag 11 juli 2011 01:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, het gaat over jou.
Kom mensen, laten we het hebben over kwaliteitsusers, zoals aight1.
Dat zullen we onze luisteraars niet aandoen, maar radio 49 gaat natuurlijk wel updates doen van deze marathon.quote:
Sure.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
Omdatappel mag ik je FB een cadeautje geven?
Sak Noelquote:Op maandag 11 juli 2011 01:05 schreef OverRated het volgende:
All day, all night, all day, all night. WTF!
#slamfm
wtf is dit nou weerquote:
mag ik proeven?quote:
Staat nu in je FBquote:
Hardquote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
veel plezier de komende twee weken, deze keizer vertrekt morgen naar zonnestrand.
Ik heb hem een beetje HTML lopen leren enzoquote:
waar?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
veel plezier de komende twee weken, deze keizer vertrekt morgen naar zonnestrand.
Aaaaaahquote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb hem een beetje HTML lopen leren enzo
Nee, alleen de goede users.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
heb je iedereen zoiets gegeven fso
kk hard die hoertjes geven daar jwt Aight, je weet wat er wordt verwacht.quote:
Dunno, vrienden hebben alles geregeld. Weet dat we all in zitten en dat de hotelbaas zijn eigen wodka kweekt.quote:
Nicequote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
naar?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
nog maar 9 dagen en 4 uur en ik mag opstaan omdan om 7:00 op het station te staan en om 8:00 de ICE te nemen vanaf utrecht
wat ben je toch lievvquote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, alleen de goede users.
Maar jij hebt speciaal.
[ afbeelding ]
Ik wil ook een pimpabo, dan hossel je die chicks echt gruwelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, alleen de goede users.
Maar jij hebt speciaal.
[ afbeelding ]
voldoe aan die neukende verwachtingen man, voldoe eraanquote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kk hard die hoertjes geven daar jwt Aight, je weet wat er wordt verwacht.
[..]
Dunno, vrienden hebben alles geregeld. Weet dat we all in zitten en dat de hotelbaas zijn eigen wodka kweekt.
Wodkaquote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kk hard die hoertjes geven daar jwt Aight, je weet wat er wordt verwacht.
[..]
Dunno, vrienden hebben alles geregeld. Weet dat we all in zitten en dat de hotelbaas zijn eigen wodka kweekt.
Blanus. ben ik ook al geweest. is wel lachen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Ik over een week naar Blanes
Mijn E-penis is met 5 centimeter gegroeid.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik wil ook een pimpabo, dan hossel je die chicks echt gruwelijk
Het is eigenlijk helemaal niks waard aangezien het een plaatje is wat heel simpel te vinden is, maarja.quote:
Ken ik jou wie ben jij waar ben je oh mijn god appel kom teruggggggggggquote:Op maandag 11 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat A. toch? Met balkje voor de ogen voor onherkenbaarheid alles?
Heb je Socios al bericht over dit heugelijke feit?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
nog maar 9 dagen en 4 uur en ik mag opstaan omdan om 7:00 op het station te staan en om 8:00 de ICE te nemen vanaf utrecht
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik wil ook een pimpabo, dan hossel je die chicks echt gruwelijk
Ik zit dan in de Alphen, niet om te skiën ofzo, dat kan ik echt nietquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mooi landNooit op vakantie geweest, maar reis er vaak doorheen.
Socios grapjes.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je Socios al bericht over dit heugelijke feit?
Welk level heeft hij? Ik zit op lvl 4 en moet nog 275xp voor het volgende level?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn E-penis is met 5 centimeter gegroeid.
Yes aightie ofc. Ga denk ik 1 op 1 lopen met soms een uitschieten naar boven. Maar ik ga niet te vroeg ontsnappen. Straks word ik opgeslokt door het peloton guido's en word ik gelost. leven is als wielrennen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
voldoe aan die neukende verwachtingen man, voldoe eraan
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding bij elke post waar 'ICE' in voorkomtquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, moet hem vragen over treinstel en topsnelheid, ga nu PM sturen enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog niet, nog nooit gesekst alles dus sowieso lvl 1.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Welk leven heeft hij? Ik zit op lvl 4 en moet nog 275xp voor het volgende level?
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding bij elke post waar 'ICE' in voorkomt
word een held als johnny hoogerlandquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yes aightie ofc. Ga denk ik 1 op 1 lopen met soms een uitschieten naar boven. Maar ik ga niet te vroeg ontsnappen. Straks word ik opgeslokt door het peloton guido's en word ik gelost. leven is als wielrennen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding komt klaar. bij elke post waar 'ICE' in voorkomt
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog niet, nog nooit gesekst alles dus sowieso lvl 1.
Zou je eens moeten leren. Echt geweldig, hoewel ik nu alttijd snowboardquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zit dan in de Alphen, niet om te skiën ofzo, dat kan ik echt niet
Ach, ach ach. Dan maar mboquote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
WodkaGaat je hersencellen kosten dus
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
word een held als johnny hoogerland
je hebt het in je
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, vanmorgen al niet echt meer.
Bier was vroeg op. Dat is mijn redding geweest.
Zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken ik jou wie ben jij waar ben je oh mijn god appel kom terugggggggggg
Maar Engeland is baasquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Al die users naar warme landen alles, ik moet het doen zonder zon in Engeland.
Zo krijg ik nooit kleurtje.
Londen prachtige stad jaquote:
Wel iedere avond dronken terugkomen he, want dronken zijn is het enige middel tegen katers.quote:
fuck kleurtjes, ik ben zo wit als papier.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Ik ga gewoon niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Brittenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Londen prachtige stad jaMaar de rest van Engeland is ook
Ga gewoon naar Spanje ofzo manquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga tussen Londen en de zuidkust, daar woont mijn broer eigen bedrijf alles.
Ik laat me niet aanrijden door een bulgaar in een taxi. Pauperzooiquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.
ALLUZZquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga tussen Londen en de zuidkust, daar woont mijn broer eigen bedrijf alles.
Londen was ik vorig jaar naartoe geweest met school, bazenstadquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oppassen danquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef napoleonfour het volgende:
kk astrotv. Ik ga bellen en kijken wat mijn week word. Volgens facebook ga ik dood dit jaar.
hond is tegen katers. jwt. jaagt hem weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wel iedere avond dronken terugkomen he, want dronken zijn is het enige middel tegen katers.
Ik ben in Engeland verbrandquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Importbruidje hosselen als je daar woont ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeker.![]()
Behalve die meisjes, lelijke meisjes daar.
ga naar Scandinaviequote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeker.![]()
Behalve die meisjes, lelijke meisjes daar.
We zullen zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland verbrandEn dat was dus begin juni. Verder wel alleen maar zomerse bestemmingen deze vakantie [ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Jij wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga waarschijnlijk naar Finland.
Mooi en duurquote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga waarschijnlijk naar Finland.
Nog nooit echt geweest. Misschien volgens jaar eens een weekje of 2, 3 in Groot Brittannië roadtrippen. Schotland.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja weenie, ben wel met mn ouders.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wel iedere avond dronken terugkomen he, want dronken zijn is het enige middel tegen katers.
Gewoon een Nederlandse.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Importbruidje hosselen als je daar woont ja.
Ja maar jij bent zomermeisje ....quote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef xSummergirlx het volgende:
Toen ik in Engeland was was het ook lekker, wat zeur je nou.
Oh. Ze vinden het vast wel goed, anders komt de nachtbagger bende ze kapot maken johquote:
Weenie, al die verhalen en zo. :S:Squote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef xSummergirlx het volgende:
Toen ik in Engeland was was het ook lekker, wat zeur je nou.
Ik heb een week Londen gehad en een week het zuiden van Engeland. Volgende keer ietsje hoger eens kijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit echt geweest. Misschien volgens jaar eens een weekje of 2, 3 in Groot Brittannië roadtrippen. Schotland.Whiskey
Heeft mij er nooit van weerhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |