Ik moest lachenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding bij elke post waar 'ICE' in voorkomt
word een held als johnny hoogerlandquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yes aightie ofc. Ga denk ik 1 op 1 lopen met soms een uitschieten naar boven. Maar ik ga niet te vroeg ontsnappen. Straks word ik opgeslokt door het peloton guido's en word ik gelost. leven is als wielrennen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding komt klaar. bij elke post waar 'ICE' in voorkomt
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog niet, nog nooit gesekst alles dus sowieso lvl 1.
Zou je eens moeten leren. Echt geweldig, hoewel ik nu alttijd snowboardquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zit dan in de Alphen, niet om te skiën ofzo, dat kan ik echt niet
Ach, ach ach. Dan maar mboquote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
WodkaGaat je hersencellen kosten dus
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
word een held als johnny hoogerland
je hebt het in je
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, vanmorgen al niet echt meer.
Bier was vroeg op. Dat is mijn redding geweest.
Zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ken ik jou wie ben jij waar ben je oh mijn god appel kom terugggggggggg
Maar Engeland is baasquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Al die users naar warme landen alles, ik moet het doen zonder zon in Engeland.
Zo krijg ik nooit kleurtje.
Londen prachtige stad jaquote:
Wel iedere avond dronken terugkomen he, want dronken zijn is het enige middel tegen katers.quote:
fuck kleurtjes, ik ben zo wit als papier.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Ik ga gewoon niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
Brittenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Londen prachtige stad jaMaar de rest van Engeland is ook
Ga gewoon naar Spanje ofzo manquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga tussen Londen en de zuidkust, daar woont mijn broer eigen bedrijf alles.
Ik laat me niet aanrijden door een bulgaar in een taxi. Pauperzooiquote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.
ALLUZZquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga tussen Londen en de zuidkust, daar woont mijn broer eigen bedrijf alles.
Londen was ik vorig jaar naartoe geweest met school, bazenstadquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Londen prachtige stad jaMaar de rest van Engeland is ook
Oppassen danquote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef napoleonfour het volgende:
kk astrotv. Ik ga bellen en kijken wat mijn week word. Volgens facebook ga ik dood dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |