Heb je Socios al bericht over dit heugelijke feit?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
nog maar 9 dagen en 4 uur en ik mag opstaan omdan om 7:00 op het station te staan en om 8:00 de ICE te nemen vanaf utrecht
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik wil ook een pimpabo, dan hossel je die chicks echt gruwelijk
Ik zit dan in de Alphen, niet om te skiën ofzo, dat kan ik echt nietquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mooi landNooit op vakantie geweest, maar reis er vaak doorheen.
Socios grapjes.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je Socios al bericht over dit heugelijke feit?
Welk level heeft hij? Ik zit op lvl 4 en moet nog 275xp voor het volgende level?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn E-penis is met 5 centimeter gegroeid.
Yes aightie ofc. Ga denk ik 1 op 1 lopen met soms een uitschieten naar boven. Maar ik ga niet te vroeg ontsnappen. Straks word ik opgeslokt door het peloton guido's en word ik gelost. leven is als wielrennen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
voldoe aan die neukende verwachtingen man, voldoe eraan
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding bij elke post waar 'ICE' in voorkomtquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, moet hem vragen over treinstel en topsnelheid, ga nu PM sturen enzoquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog niet, nog nooit gesekst alles dus sowieso lvl 1.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Welk leven heeft hij? Ik zit op lvl 4 en moet nog 275xp voor het volgende level?
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding bij elke post waar 'ICE' in voorkomt
word een held als johnny hoogerlandquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Yes aightie ofc. Ga denk ik 1 op 1 lopen met soms een uitschieten naar boven. Maar ik ga niet te vroeg ontsnappen. Straks word ik opgeslokt door het peloton guido's en word ik gelost. leven is als wielrennen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Socios heeft een abo en dus forumspy. Hij krijgt een melding komt klaar. bij elke post waar 'ICE' in voorkomt
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog niet, nog nooit gesekst alles dus sowieso lvl 1.
Zou je eens moeten leren. Echt geweldig, hoewel ik nu alttijd snowboardquote:Op maandag 11 juli 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zit dan in de Alphen, niet om te skiën ofzo, dat kan ik echt niet
Ach, ach ach. Dan maar mboquote:Op maandag 11 juli 2011 01:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
WodkaGaat je hersencellen kosten dus
aangereden worden door een bulgaarse taxi lijkt mij ook awesome.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
word een held als johnny hoogerland
je hebt het in je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |