Ik ook, maar eerst nog 15 minuten downloadenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
even joeptjoep filmpjes kijken straks terug
Ik wil ze zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft er foto's van de meet van gisteren? [ afbeelding ]
wnr zing je voor mij :Squote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Ik vraag je wie je bent en wil je mee met me
Heb ik gezongen met Floxcie voor Flippiee.
Welke orgie?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft er foto's van de meet van gisteren? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Dus... ken ik jou niet ergens van
Met monkeyy onder de douch.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
1. Met Marloes onder de does
2. Met Gabri in een jacuzzi
3. Of "even rijden" met Romana.
Pick your choice.
De BBQ&Bier meet bij Myraela thuisquote:
3 stijgende lijn tochquote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef monkyyy het volgende:
1. Met Marloes onder de does
2. Met Gabri in een jacuzzi
3. Of "even rijden" met Romana.
Pick your choice.
VERSE PASTA MET KORTINGGGGquote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef iBenny het volgende:
La la pasta!
La la pasta!!
La la pasta!!!
prrrrrrm bam bam bam'
La la pasta!!!!
baiquote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij haat ons. Maar ik ga nu toch film kijken.
Doe hem de groeteng.
Nee ik kaniej singen enso ;squote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ALSOF BROEDERS NIET MOGE ZINGE VOOR ELKAAR NOHOMO ;Squote:
Beelden?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef Oceanview het volgende:
ongeveer 1/3e stukquote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef Frietkraam het volgende:
als ik een ruimte heb van 5 bij 6 meter, en de vloer bestaat uit stukken van 15x15 hoeveel stukken heb ik dan nodig? IEMAND HELP
JA RUSTUG RUSTUG BTJE BESORGD SIJN OM ME BOY TOG? RUSTUGGG XOXOquote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
ALSOF BROEDERS NIET MOGE ZINGE VOOR ELKAAR NOHOMO ;S
OH IK DACHT 2X DE HELFTquote:
Gedaan hij komt als hij zn film heeft afgekeken en komt daarna en je krijgt kusje terug.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij haat ons. Maar ik ga nu toch film kijken.
Doe hem de groeteng.
Het dubbele van de helftquote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef Frietkraam het volgende:
als ik een ruimte heb van 5 bij 6 meter, en de vloer bestaat uit stukken van 15x15 hoeveel stukken heb ik dan nodig? IEMAND HELP
Het is patatquote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef Frietkraam het volgende:
oke oke oke okeo keok oekek dat magquote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA RUSTUG RUSTUG BTJE BESORGD SIJN OM ME BOY TOG? RUSTUGGG XOXO
Ligt eraan wat je op de vloer wilt. Of moeten wij nu uit dit verhaaltje halen dat je die stukken van 15x15 op de vloer wilt?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef Frietkraam het volgende:
JA -_-quote:Op maandag 11 juli 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je op de vloer wilt. Of moeten wij nu uit dit verhaaltje halen dat je die stukken van 15x15 op de vloer wilt?
JA OOK JAquote:
quote:
Het ligt er maar net aan wat die 15x15 is...quote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef Frietkraam het volgende:
sry :$$:$:$:$:$:;4;$;4 lufjoe??quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef Oceanview het volgende:
ZOMERMEISJE WRM LACH JE EN VERTEL JE NIET WAT ER IS!? !?!?!11
Zeg dat stemmetje dan maar dat hij dat niet moet doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik dat moet doen.
Oké. En heb jij goed opgelet bij rekenen in groep 8?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
JA OOK JADIE STUKKEN DAN HE. TEGELS ZIJN HET
Hoe?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeg dat stemmetje dan maar dat hij dat niet moet doen.
ik dacht ∞quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat die 15x15 is...
15x15 snoepjes, potloden, condooms, enz.
oftewel het antwoord is X
Met een beetje doorvragen ben ik erachter gekomen dat het om tegels van 15x15 cm. gaat. Nog even en ik heb foto's van z'n zusjequote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat die 15x15 is...
15x15 snoepjes, potloden, condooms, enz.
oftewel het antwoord is X
Goed bezuuugggquote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met een beetje doorvragen ben ik erachter gekomen dat het om tegels van 15x15 cm. gaat. Nog even en ik heb foto's van z'n zusje [ afbeelding ]
Johnny Cash held.quote:
Zo moeilijk is het niet. Teken het anders op een papiertje als het niet wilt lukken. Groetjes, HappyBob.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef Frietkraam het volgende:
niemand wil mij een goed antwoord geven?
bethighthadequote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Hoe vertaal je benauwdheid in het engels. De weervariant en niet de lichamelijke.
Dat is bijna hetzelfdequote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef Zolder het volgende:
Waarom is dit eigenlijk bagger?ik vind het meer een slowchat
Motherlover was leuker.quote:
Ik blijf in spanning wachtenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met een beetje doorvragen ben ik erachter gekomen dat het om tegels van 15x15 cm. gaat. Nog even en ik heb foto's van z'n zusje [ afbeelding ]
Je wil wel geef maar toe.quote:
waarheen gaat de reis?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef Faux. het volgende:
Hallo, ik ga om vier uur op vakantie dus ik nachtbagger gezellig mee vanuit m'n bed. gr gr.
welke stelletjessquote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef thavinca het volgende:
Nu al 2 stelletjes in nb, gaat goed vanavond
Nee, ik wil niet.quote:
MTV Live HD heet het tegenwoordigquote:
Ik en monkeyy is nummer 1quote:
waarheen?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef Faux. het volgende:
Hallo, ik ga om vier uur op vakantie dus ik nachtbagger gezellig mee vanuit m'n bed. gr gr.
Monkeyy mag aan mijn kontje knabbelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Jij knabbelt toch aan kontjes ?
Heb veel voor haar over, echte liefde, jeweetsquote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je typt haar username niet eens goed
goeie relatie
xoxo
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Monkeyy mag aan mijn kontje knabbelen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je typt haar username niet eens goed
goeie relatie
xoxo
Oh, ik heb alle zenders op de sattelietquote:Op maandag 11 juli 2011 00:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MTV Live HD heet het tegenwoordig
Had het vorige maand een maand gratis met digitale tv van UPC
Alleen willen mn ouders geen HD pakket nemen
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nog wat winst gemaakt vandaag ????
ME REETSSS GELOOFT DIT NIET EEENSSSSquote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Heb veel voor haar over, echte liefde, jeweets
WATquote:Op maandag 11 juli 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
aha
yeah
ah
yo
yo
ah
YEAH
thats right
AH YE
YEAHH
OH
AH
Waarom niet geloven? de liefde komt van diep uit mijn ziel jaquote:Op maandag 11 juli 2011 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ME REETSSS GELOOFT DIT NIET EEENSSSS
DUHquote:Op maandag 11 juli 2011 00:39 schreef thavinca het volgende:
[..]
idd & summergirl had zelf toch ook iemand?
Goeie tekst... het raakt mequote:Op maandag 11 juli 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
aha
yeah
ah
yo
yo
ah
YEAH
thats right
AH YE
YEAHH
OH
AH
Frankrijkquote:
nee mc anono mienquote:Op maandag 11 juli 2011 00:40 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Heb je ook zon coole rappers naam, zoals MC Aight ?
nee wel evenmooie dansmovesquote:Op maandag 11 juli 2011 00:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
zing je ook mooie nrs zoals papaya
Dan wordt het tijd dat je even een momentje voor jezelf neemt.quote:
aii die zijn zeker mooiquote:Op maandag 11 juli 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee wel evenmooie dansmoves
ik ben een robot
Pics van je buurmeisje ???quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Faux. het volgende:
Iemand leuke ideeën om in de auto te doen? Nee, ik heb geen zusje
Dat was ook baasquote:
Broertjequote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Faux. het volgende:
Net nog gedaan, ik kan niet zo vlak achter elkaar hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je even een momentje voor jezelf neemt.
moederquote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Faux. het volgende:
wil je schouderquote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
ik heb trek in sultana hartig MAAR DIE HEB IK NIET
fappenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Faux. het volgende:
Rijden. Misschien niet altijd even leuk..maar handig is het zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Faux. het volgende:
ja nu is het ckr echte liefdequote:Op maandag 11 juli 2011 00:43 schreef MajorTom. het volgende:
Kijk nu schrijf ik haar naam zelfs goed he goed van mij.
Abo nemenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kan ik mensen negeren op dit forum? Dat ik hun posts niet meer kan zien zegmaar?
Ogen op tijd dichtdoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kan ik mensen negeren op dit forum? Dat ik hun posts niet meer kan zien zegmaar?
Abonnement.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
Dit doet pijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
FOK! abonnement, dan kun je friends en foes toevoegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef monkyyy het volgende:
Ik snap weinig van je tekening. Wat zijn die witte puntjes?quote:
ben mn kelder aan het verbouwenquote:
Doe ik nooit.quote:
dit is van boven af gezien!!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik snap weinig van je tekening. Wat zijn die witte puntjes?
Inderdaad, die missen alle funquote:Op maandag 11 juli 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die niet op ABO kunnen komen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waarom al die tegeltjes dan in je kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Monkyyy en MajorTom. zijn geen stelletje.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:45 schreef thavinca het volgende:
Wie wordt stelletje nmr 3 , ik bied vrijwillig aan zijn er nog meiden aanwezig xP
voel me niet aangesproken want ik heb vijf euro.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:45 schreef Frietkraam het volgende:
[..]Waarom bakken? Wat ga je doen met die kelder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je conclusie verbaast mij. Graag lees ik meer over dit onderzoekquote:
Idd, wij hebben lekker mooi toegang tot dat bazensubforum.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die hier melding krijgen dat ze e niet kunnen komen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Monkyyy en MajorTom. zijn geen stelletje.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die hier melding krijgen dat ze e niet kunnen komen.
Wil jij mijn vriendinnetje zijn dan? Mischien kan ik het dan onder ogen zien.quote:
Haha sorry, ik houd van Oceanview.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendinnetje zijn dan? Mischien kan ik het dan oder ogen zien.
Dat gebeuren, maar we zitten inmiddels in een nieuwe dag en dus zijn er weer nieuwe kansen op een betere dagquote:Op maandag 11 juli 2011 00:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Benny, ja weetniet, heb gewoon m'n dag niet.
JE BENT VIES MANquote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef MajorTom. het volgende:
Niemand wil mij. Afgedankt terwijl ik nog in de bloei van mijn leven zit.
Bazenforum ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, wij hebben lekker mooi toegang tot dat bazensubforum.
Hmm, ja, oké. Hopen dat vandaag beter gaat dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeuren, maar we zitten inmiddels in een nieuwe dag en dus zijn er weer nieuwe kansen op een betere dag
https://chrome.google.com(...)fbokmjmljamhdncknpmgquote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat was die plugin ook weer, waarmee je screens kan maken in chrome?
Awesome Screenshot.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
print screen knop op je toetsenbordquote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
jij wil mij wel.quote:
ik gooi nog liever MTV HD van mn tv afquote:
misgien datingsite weeniequote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef MajorTom. het volgende:
Niemand wil mij. Afgedankt terwijl ik nog in de bloei van mijn leven zit.
Ah, thxquote:Op maandag 11 juli 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)fbokmjmljamhdncknpmg
quote:
Ja, een dertienjarige aan het stuur, wordt zeker leukquote:Op maandag 11 juli 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rijden. Misschien niet altijd even leuk..maar handig is het zeker.
Dat is niet zo raar want MTVquote:Op maandag 11 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik gooi nog liever MTV HD van mn tv af
Of andere kleur?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
monkyyy
[..]
Omijngod. Ik voel me al een stukje beter.
Waarom dan een auto bezitten?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, een dertienjarige aan het stuur, wordt zeker leuk
En ik mocht geen andere kleur.quote:
gestolen van omdatpeerquote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Omdatappel hoe kom je toch op zon perfect orginele, en bazige naam ?
Dit vraag ik mij ook al een tijdje af.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Zo origineel is hij niet. Ik ben laatst uitgescholden door een FOK!ker die ook iets als omdat.appel als username had.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef vieze_freddie het volgende:
la la la pasta!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijngod, ik dacht even dat je Pasta was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |