ik dacht ∞quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat die 15x15 is...
15x15 snoepjes, potloden, condooms, enz.
oftewel het antwoord is X
Met een beetje doorvragen ben ik erachter gekomen dat het om tegels van 15x15 cm. gaat. Nog even en ik heb foto's van z'n zusjequote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat die 15x15 is...
15x15 snoepjes, potloden, condooms, enz.
oftewel het antwoord is X
Goed bezuuugggquote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met een beetje doorvragen ben ik erachter gekomen dat het om tegels van 15x15 cm. gaat. Nog even en ik heb foto's van z'n zusje [ afbeelding ]
Johnny Cash held.quote:
Zo moeilijk is het niet. Teken het anders op een papiertje als het niet wilt lukken. Groetjes, HappyBob.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef Frietkraam het volgende:
niemand wil mij een goed antwoord geven?
bethighthadequote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Hoe vertaal je benauwdheid in het engels. De weervariant en niet de lichamelijke.
Dat is bijna hetzelfdequote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef Zolder het volgende:
Waarom is dit eigenlijk bagger?ik vind het meer een slowchat
Motherlover was leuker.quote:
Ik blijf in spanning wachtenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met een beetje doorvragen ben ik erachter gekomen dat het om tegels van 15x15 cm. gaat. Nog even en ik heb foto's van z'n zusje [ afbeelding ]
Je wil wel geef maar toe.quote:
waarheen gaat de reis?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef Faux. het volgende:
Hallo, ik ga om vier uur op vakantie dus ik nachtbagger gezellig mee vanuit m'n bed. gr gr.
welke stelletjessquote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef thavinca het volgende:
Nu al 2 stelletjes in nb, gaat goed vanavond
Nee, ik wil niet.quote:
MTV Live HD heet het tegenwoordigquote:
Ik en monkeyy is nummer 1quote:
waarheen?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef Faux. het volgende:
Hallo, ik ga om vier uur op vakantie dus ik nachtbagger gezellig mee vanuit m'n bed. gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |