quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
![]()
Ik wil er weer eens heen. Van de week misschien.
quote:
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om je fobo helemaal te verwijderen?Dus dat er geen fotoboekicoontje bij je berichten staat zeg maar?
Hoe moet het beter dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooie foto.
[..]
Ik stoor me aan zijn hand. De foto is niet zo mooi gesneden..
Hoe danquote:
Ik zou het mooier vinden als de foto anders zou zijn gesneden. Zijn hand staat er niet mooi op. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet het beter dan?
Het mag maar 60x60 zijn.
Fotoboek > Instellingen wijzigen > profiel > Laat een icoontje zien op het forum > uitvinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet het beter dan?
Het mag maar 60x60 zijn.
[..]
Hoe dan
Ooh, dan verdwijnt je fobo dus niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Fotoboek > Instellingen wijzigen > profiel > Laat een icoontje zien op het forum > uitvinken
Hmm, oké.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Je kunt 'm natuurlijk wel helemaal leeghalen.
Dat moet jij weten. Het is jouw UI.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, ik heb hem nu zo dat een stukje van z'n hand weg moet en je iets meer van z'n haar ziet. Is dat beter?
Nooit gezien.quote:
Aw, jammer. In het weekeinde ook geen tijd?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastannetje, ik wilde er ook nog heen met een vriendin. Maar geen tijd meer voor.
Jammer.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Het is jouw UI.
[..]
Nooit gezien.
Awwquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Ik had me alleen vergist in de grootte. Hij is ongeveer twee bij drie. Veel te groot om op te hangen. Hij ligt al ruim twee jaar opgerold in mijn kast.
Dan is wat je nu hebt waarschijnlijk mooier.quote:
Ik ga hem nu downloaden. Als ik toch al bezig ben met het downloaden van films...quote:
Neh, zij werkt de hele zaterdag en zondag gaan we naar de efteling. En zij gaat de 20e op vakantie.. en de 24e ga ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Aw, jammer. In het weekeinde ook geen tijd?
Ik dacht eerst: "Wie is die nieuwe homo met z'n lelijke UI, maar toen keek ik naar de naam en dacht ik:"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Ja toch. Download dan ook gelijk A Streetcar Named Desire (met de geliefde van James Dean) en The Deer Hunter (een van mijn favorieten).quote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan is wat je nu hebt waarschijnlijk mooier.
[..]
Ik ga hem nu downloaden. Als ik toch al bezig ben met het downloaden van films...
Zonde ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh, zij werkt de hele zaterdag en zondag gaan we naar de efteling. En zij gaat de 20e op vakantie.. en de 24e ga ik.
Oké, ik heb in de vakantie toch weinig te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja toch. Download dan ook gelijk A Streetcar Named Desire (met de geliefde van James Dean) en The Deer Hunter (een van mijn favorieten).
Wel kijken, hoor. Vooral The Deer Hunter is zo mooi.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, ik heb in de vakantie toch weinig te doen.
Trusten honnepon.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
En nu echt slapen, kusjes.
Alleen als het downloaden lukt. Ze gaan niet zo snel.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel kijken, hoor. Vooral The Deer Hunter is zo mooi.
Herkenbaar. Ik deed vijf etmalen over Brazil, die slechts 700 mb is.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als het downloaden lukt. Ze gaan niet zo snel.
Omdat getallen boven de twintig gewoon met getallen geschreven mogen worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Waarom schrijf je vijf voluit en zevenhonderd in getallen?
Oh, wist ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat getallen boven de twintig gewoon met getallen geschreven mogen worden.
Nooit opgelet bij Nederlands?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Waarom schrijf je vijf voluit en zevenhonderd in getallen?
Het duurde een aantal weken voordat ik 'The Linguists' had.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik deed vijf dagen over Brazil, die slechts 700 mb is.
Mijn internet.
Weinig zaden zeker?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het duurde een aantal weken voordat ik 'The Linguists' had.
Opletten bij Nederlands.quote:
Uhu.quote:
Twee jaar achterelkaar dezelfde leraar voor Nederlands hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Opletten bij Nederlands.Ik heb twee jaar een vent gehad die over van alles en nog wat lulde.
[..]
Uhu.
Dat is niet snel nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik deed vijf etmalen over Brazil, die slechts 700 mb is.
Mijn internet.
Valt mee toch? Ik heb in twee jaar tijd zeven verschillende leraren (inclusief een paar invallers) voor economie gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Twee jaar achterelkaar dezelfde leraar voor Nederlands hebben.
Volgend jaar krijg ik mijn zevende leraar Nederlands in mijn middelbare school carrière.
Jij wint.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik heb in twee jaar tijd zeven verschillende leraren (inclusief een paar invallers) voor economie gehad.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen 05.15 uur eruit.
Godverdommequote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen 05.15 uur eruit.
Nee nee, tijdnotatie kent andere regels.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
O, dat zijn getallen onder de twintig. Even voluit schrijven:
Vijf punt vijftien uur vroeg vinden.
O, weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee nee, tijdnotatie kent andere regels.
Als bakker moet je ertegen kunnen. Bij Albert Heijn beginnen ze om zes uur met bakken. Af en toe vroeger zelfs.quote:
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als bakker moet je ertegen kunnen. Bij Albert Heijn beginnen ze om zes uur met bakken. Af en toe vroeger zelfs.
Ik word geen bakker.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als bakker moet je ertegen kunnen. Bij Albert Heijn beginnen ze om zes uur met bakken. Af en toe vroeger zelfs.
Dat is wel extreem vroeg. Waarom werk je daar niet meer, mijn beste?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nou.. half 6, toen ik bij de AH bij brood/kaas/deli werkte.
Moet kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Het lijkt mij niets om met eten te werken.
In December gestopt, toen moesten we profielwerkstuk maken en ik moest weekenden altijd werken, dus kon nooit afspreken.. en ik haatte mijn baasquote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg. Waarom werk je daar niet meer, mijn beste?
Toen ik op school zat, kon ik ook bijna nooit afspreken. Dat moet je maar over het hoofd zien. De AH verdient wel lekker, daarom doe ik het al drie jaar. Vakkenvullen is verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In December gestopt, toen moesten we profielwerkstuk maken en ik moest weekenden altijd werken, dus kon nooit afspreken.. en ik haatte mijn baasHij wilde me naar vakkenvullen verplaatsen
Moet kunnen, Ezelltje van me. Dan ga jij toch liever kranten bezorgen dan voedsel klaarmaken voor mensen.quote:
Yep. was wel leuk baantje, behalve het vroeg komen en mijn kut baasquote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik op school zat, kon ik ook bijna nooit afspreken. Dat moet je maar over het hoofd zien. De AH verdient wel lekker, daarom doe ik het al drie jaar. Vakkenvullen is verschrikkelijk inderdaad.Heb ik ook eerst gedaan. Nou, elke keer als ik klaar was, had ik het gevoel dat ik bijna dood ging omdat ik het vreselijk vond. Vervolgens ben ik naar brood/deli/kaas gegaan en het bevalt me
Lekker afwisselend en alles.
Ik had ook een kutbaas en alles, hij wilde mijn contract niet verlengen (zou een vast contract moeten krijgen). Daarom heb ik om overplaatsing gevraagd en heb daar nu een vast contractquote:Op maandag 11 juli 2011 00:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Yep. was wel leuk baantje, behalve het vroeg komen en mijn kut baas
Er zijn genoeg bijbaantjes waarbij je niet met voedsel werkt.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet kunnen, Ezelltje van me. Dan ga jij toch liever kranten bezorgen dan voedsel klaarmaken voor mensen.
Terechte constatering.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bijbaantjes waarbij je niet met voedsel werkt.
Ik wilde even op school richten toen. Ik dacht: kom ik misschien in de vakantie weer terug, maar nu dus alweer een ander baantje.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook een kutbaas en alles, hij wilde mijn contract niet verlengen (zou een vast contract moeten krijgen). Daarom heb ik om overplaatsing gevraagd en heb daar nu een vast contractVeel gezelligere collega's, kon meer uren krijgen en op zondag open (= 200%).
Kon je niet overgeplaatst worden?
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik wilde even op school richten toen. Ik dacht: kom ik misschien in de vakantie weer terug, maar nu dus alweer een ander baantje.
Ik moet toegeven dat ik horeca ook niet geweldig vind hoor. Maar ik hoef nog maar 3 weken, dan ben ik weer lekker werkloosquote:
Ga weer bij Appie proberen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik horeca ook niet geweldig vind hoor. Maar ik hoef nog maar 3 weken, dan ben ik weer lekker werkloos
Albert Heijn wel hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee ik krijg 317 euro thuiswonende stufiKan geen baantje tegenop
'The Linguists'.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben er weerrrrr
Welke docu had je nou gekeken ezell?
Ik vind hem prima hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Is het geen leuke UI dan, Kaasrolletje van me?
Ken hem nietquote:
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ow wacht. ik ben niet helemaal wakker meer
moet kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je gebruikt ze allebei overdadig dus nog steeds: hypocriet persoon
Doeiquote:
Ik ben al 2 dagen niet helemaal wakkerquote:
Waarom nietquote:Op maandag 11 juli 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen niet helemaal wakker
Omdat moe van luxemburgquote:
Dat doet me eraan denken, ik zou eigenlijk nog solliciteren voordat ik wegging.quote:
quote:
Haten op chipsquote:
Gerookte ham chipsquote:
Terecht.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gerookte ham chips
Hebben ze hier ook al niet
Ik vond het eigenlijk maar koud vandaagquote:
Ik vond het ook niet zo warm hoor, maar ik heb nu opeens best warm.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk maar koud vandaag
Liever dat dan koud, ik bevroor 's nachts in die kuttentquote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo warm hoor, maar ik heb nu opeens best warm.
Het zijn je hormonen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo warm hoor, maar ik heb nu opeens best warm.
Nee, ik heb het 's nachts liever warm dan koud. Dan slaap ik beter.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Liever dat dan koud, ik bevroor 's nachts in die kuttent
quote:
wtfquote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)lt_uit_achtbaan.html
Ik 0.quote:
quote:
IK DOE NIETS ANDERS DE HELE DAGquote:
OMG GA JIJ HATENquote:
quote:
Heb jij een eigen wc?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef emzor1994 het volgende:
No way! Ik ook!
Kidding
Ik heb net mijn bed verschoond en opgemaakt, zo mijn rommel kist opruimen, dan mijn bureau, dan mijn wc, wastafel en douche schoonmaken en dan stofzuigen.
Maar ik heb geen zin.
Tot de badkamer vrij isquote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
K to the Aarsrol. Waar wacht je dan nog op?
Ik heb de hele zolder, dus toen we dat lieten verbouwen gelijk maar soort van badkamer in gezet.quote:
quote:
Toe maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb de hele zolder, dus toen we dat lieten verbouwen gelijk maar soort van badkamer in gezet.
Snel gezien, props voor jou manquote:
Ik wil ook niet op de kamers.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En daarom wil ik ook niet op kamers
Iedereen zit te zeiken dat je dan je hele sociale leven mist als je niet gelijk op kamers gaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook niet op de kamers.
Appartementje alles.
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken dat je dan je hele sociale leven mist als je niet gelijk op kamers gaat.
chagrijnig dit datquote:
Op de kamers gaan betekent wc en badkamer met anderen delen en zo dus ziektes krijgen en aids krijgen.quote:
Stress omdat ik vandaag zo verdoemd veel moet doenquote:
Het is pas 1 uur.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stress omdat ik vandaag zo verdoemd veel moet doen
Wachten totdat de badkamer vrij isquote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is pas 1 uur.En waarom zit je dan op FOK!?
Een foto maken en opsturen naar RET?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wachten totdat de badkamer vrij is
Hoe hebben jullie dat met die digitale pasfoto voor je OV chip gedaan>
Voor studenten OV moet je een digitale pasfoto uploaden, maar ik heb geen flauw idee of dat nou bij een echte zaak is of dat ik hem zelf kan soepenquote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een foto maken en opsturen naar RET?Hoe bedoel je?
*prik*quote:Op maandag 11 juli 2011 12:58 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er hot uit he?Raak me aan.
Echte zaak. En dan scannen ofzo en dan opsturen. Want je moet heel serieus op staan enzo, met je kin naar voren, je mag niet lachen etc.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor studenten OV moet je een digitale pasfoto uploaden, maar ik heb geen flauw idee of dat nou bij een echte zaak is of dat ik hem zelf kan soepen
Ik heb geen scanner, anders had ik het idd gewoon zo gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echte zaak. En dan scannen ofzo en dan opsturen. Want je moet heel serieus op staan enzo, met je kin naar voren, je mag niet lachen etc.
Foto maken van je pasfoto.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner, anders had ik het idd gewoon zo gedaan
--------quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1681115/1/999#99316734 http://forum.fok.nl/topic/[b]Op [url=/1/999#1/999]maandag 11 juli 2011 13:06[/url] schreef emzor1994 het volgende:
oetlul
Ik heb je nooit voor trut uitgemaakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:12 schreef emzor1994 het volgende:
Ten eerste: dat is een koosnaampje
Ten tweede: moet ik je herinneren aan de periode dat je me haatte... ik werd continu trut e.d. genoemd
Dus niet zo hypocriet
Ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan maakte jou uit voor trut. Niet ik.
Kom naar Rotterdam.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:37 schreef Kaasrol het volgende:
En maar vragen aan iedereen of ik een scanner kan lenen... Ik voel me echt een lul nu
Grapjasquote:
Voetgangers die over steken die je ziet in de rug GAS TERUG.!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
Waarom hebben voetgangers voorrang?Er staat geen zebrapad, dus hebben ze het recht niet om over te steken toch?
En voetgangers zonder zebrapad die je ziet in de rug?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voetgangers die over steken die je ziet in de rug GAS TERUG.!
Voetgangers zonder zebrapad die je ziet van opzij GAS BIJ.!
Voor laten gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
En voetgangers zonder zebrapad die je ziet in de rug?
Als er mensen bij een zebrapad willen oversteken moet je ze altijd voor laten gaan. Neem aan dat je dat wel weet.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:15 schreef Etsu het volgende:
En voetgangers met zebrapad die je ziet van opzij?
Ik zie geen logica.
Ze leerde ik het wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef Etsu het volgende:
Oké, snap ik.Dus beslissen hoe je ze ziet zeg maar, in de rug of van opzij?
En van opzij heb jij dus voorrang?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef yosander het volgende:
Bekkie/nekkie-regel: als je een voetgang in de bek of in de nek aankijkt => voorrang verlenen.
Maar vergeet de uitritcontructie ook niet: aan alles voorrang verlenen.
Kopenquote:
Huh? Ik kon gewoon een pasfoto opsturen op zo'n formuliertje, heb de pas al thuis liggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor studenten OV moet je een digitale pasfoto uploaden, maar ik heb geen flauw idee of dat nou bij een echte zaak is of dat ik hem zelf kan soepen
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lets do ittt, lets fall in looove.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |