Opletten bij Nederlands.quote:
Uhu.quote:
Twee jaar achterelkaar dezelfde leraar voor Nederlands hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Opletten bij Nederlands.Ik heb twee jaar een vent gehad die over van alles en nog wat lulde.
[..]
Uhu.
Dat is niet snel nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik deed vijf etmalen over Brazil, die slechts 700 mb is.
Mijn internet.
Valt mee toch? Ik heb in twee jaar tijd zeven verschillende leraren (inclusief een paar invallers) voor economie gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Twee jaar achterelkaar dezelfde leraar voor Nederlands hebben.
Volgend jaar krijg ik mijn zevende leraar Nederlands in mijn middelbare school carrière.
Jij wint.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik heb in twee jaar tijd zeven verschillende leraren (inclusief een paar invallers) voor economie gehad.
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen 05.15 uur eruit.
Godverdommequote:Op maandag 11 juli 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen 05.15 uur eruit.
Nee nee, tijdnotatie kent andere regels.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
O, dat zijn getallen onder de twintig. Even voluit schrijven:
Vijf punt vijftien uur vroeg vinden.
O, weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee nee, tijdnotatie kent andere regels.
Als bakker moet je ertegen kunnen. Bij Albert Heijn beginnen ze om zes uur met bakken. Af en toe vroeger zelfs.quote:
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als bakker moet je ertegen kunnen. Bij Albert Heijn beginnen ze om zes uur met bakken. Af en toe vroeger zelfs.
Ik word geen bakker.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als bakker moet je ertegen kunnen. Bij Albert Heijn beginnen ze om zes uur met bakken. Af en toe vroeger zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |