quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
![]()
Ik wil er weer eens heen. Van de week misschien.
quote:
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om je fobo helemaal te verwijderen?Dus dat er geen fotoboekicoontje bij je berichten staat zeg maar?
Hoe moet het beter dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooie foto.
[..]
Ik stoor me aan zijn hand. De foto is niet zo mooi gesneden..
Hoe danquote:
Ik zou het mooier vinden als de foto anders zou zijn gesneden. Zijn hand staat er niet mooi op. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet het beter dan?
Het mag maar 60x60 zijn.
Fotoboek > Instellingen wijzigen > profiel > Laat een icoontje zien op het forum > uitvinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet het beter dan?
Het mag maar 60x60 zijn.
[..]
Hoe dan
Ooh, dan verdwijnt je fobo dus niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Fotoboek > Instellingen wijzigen > profiel > Laat een icoontje zien op het forum > uitvinken
Hmm, oké.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Je kunt 'm natuurlijk wel helemaal leeghalen.
Dat moet jij weten. Het is jouw UI.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Ezelltje, ik heb hem nu zo dat een stukje van z'n hand weg moet en je iets meer van z'n haar ziet. Is dat beter?
Nooit gezien.quote:
Aw, jammer. In het weekeinde ook geen tijd?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastannetje, ik wilde er ook nog heen met een vriendin. Maar geen tijd meer voor.
Jammer.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Het is jouw UI.
[..]
Nooit gezien.
Awwquote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Ik had me alleen vergist in de grootte. Hij is ongeveer twee bij drie. Veel te groot om op te hangen. Hij ligt al ruim twee jaar opgerold in mijn kast.
Dan is wat je nu hebt waarschijnlijk mooier.quote:
Ik ga hem nu downloaden. Als ik toch al bezig ben met het downloaden van films...quote:
Neh, zij werkt de hele zaterdag en zondag gaan we naar de efteling. En zij gaat de 20e op vakantie.. en de 24e ga ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Aw, jammer. In het weekeinde ook geen tijd?
Ik dacht eerst: "Wie is die nieuwe homo met z'n lelijke UI, maar toen keek ik naar de naam en dacht ik:"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Ja toch. Download dan ook gelijk A Streetcar Named Desire (met de geliefde van James Dean) en The Deer Hunter (een van mijn favorieten).quote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan is wat je nu hebt waarschijnlijk mooier.
[..]
Ik ga hem nu downloaden. Als ik toch al bezig ben met het downloaden van films...
Zonde ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh, zij werkt de hele zaterdag en zondag gaan we naar de efteling. En zij gaat de 20e op vakantie.. en de 24e ga ik.
Oké, ik heb in de vakantie toch weinig te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja toch. Download dan ook gelijk A Streetcar Named Desire (met de geliefde van James Dean) en The Deer Hunter (een van mijn favorieten).
Wel kijken, hoor. Vooral The Deer Hunter is zo mooi.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, ik heb in de vakantie toch weinig te doen.
Trusten honnepon.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker.
En nu echt slapen, kusjes.
Alleen als het downloaden lukt. Ze gaan niet zo snel.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel kijken, hoor. Vooral The Deer Hunter is zo mooi.
Herkenbaar. Ik deed vijf etmalen over Brazil, die slechts 700 mb is.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als het downloaden lukt. Ze gaan niet zo snel.
Omdat getallen boven de twintig gewoon met getallen geschreven mogen worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Waarom schrijf je vijf voluit en zevenhonderd in getallen?
Oh, wist ik niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat getallen boven de twintig gewoon met getallen geschreven mogen worden.
Nooit opgelet bij Nederlands?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Waarom schrijf je vijf voluit en zevenhonderd in getallen?
Het duurde een aantal weken voordat ik 'The Linguists' had.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik deed vijf dagen over Brazil, die slechts 700 mb is.
Mijn internet.
Weinig zaden zeker?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het duurde een aantal weken voordat ik 'The Linguists' had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |