Dat is wel extreem vroeg. Waarom werk je daar niet meer, mijn beste?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nou.. half 6, toen ik bij de AH bij brood/kaas/deli werkte.
Moet kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Het lijkt mij niets om met eten te werken.
In December gestopt, toen moesten we profielwerkstuk maken en ik moest weekenden altijd werken, dus kon nooit afspreken.. en ik haatte mijn baasquote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg. Waarom werk je daar niet meer, mijn beste?
Toen ik op school zat, kon ik ook bijna nooit afspreken. Dat moet je maar over het hoofd zien. De AH verdient wel lekker, daarom doe ik het al drie jaar. Vakkenvullen is verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In December gestopt, toen moesten we profielwerkstuk maken en ik moest weekenden altijd werken, dus kon nooit afspreken.. en ik haatte mijn baasHij wilde me naar vakkenvullen verplaatsen
Moet kunnen, Ezelltje van me. Dan ga jij toch liever kranten bezorgen dan voedsel klaarmaken voor mensen.quote:
Yep. was wel leuk baantje, behalve het vroeg komen en mijn kut baasquote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik op school zat, kon ik ook bijna nooit afspreken. Dat moet je maar over het hoofd zien. De AH verdient wel lekker, daarom doe ik het al drie jaar. Vakkenvullen is verschrikkelijk inderdaad.Heb ik ook eerst gedaan. Nou, elke keer als ik klaar was, had ik het gevoel dat ik bijna dood ging omdat ik het vreselijk vond. Vervolgens ben ik naar brood/deli/kaas gegaan en het bevalt me
Lekker afwisselend en alles.
Ik had ook een kutbaas en alles, hij wilde mijn contract niet verlengen (zou een vast contract moeten krijgen). Daarom heb ik om overplaatsing gevraagd en heb daar nu een vast contractquote:Op maandag 11 juli 2011 00:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Yep. was wel leuk baantje, behalve het vroeg komen en mijn kut baas
Er zijn genoeg bijbaantjes waarbij je niet met voedsel werkt.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet kunnen, Ezelltje van me. Dan ga jij toch liever kranten bezorgen dan voedsel klaarmaken voor mensen.
Terechte constatering.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bijbaantjes waarbij je niet met voedsel werkt.
Ik wilde even op school richten toen. Ik dacht: kom ik misschien in de vakantie weer terug, maar nu dus alweer een ander baantje.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook een kutbaas en alles, hij wilde mijn contract niet verlengen (zou een vast contract moeten krijgen). Daarom heb ik om overplaatsing gevraagd en heb daar nu een vast contractVeel gezelligere collega's, kon meer uren krijgen en op zondag open (= 200%).
Kon je niet overgeplaatst worden?
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik wilde even op school richten toen. Ik dacht: kom ik misschien in de vakantie weer terug, maar nu dus alweer een ander baantje.
Ik moet toegeven dat ik horeca ook niet geweldig vind hoor. Maar ik hoef nog maar 3 weken, dan ben ik weer lekker werkloosquote:
Ga weer bij Appie proberen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik horeca ook niet geweldig vind hoor. Maar ik hoef nog maar 3 weken, dan ben ik weer lekker werkloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |