okéquote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je klikt spring je naar de betreffende post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man....Sjonnie gaat er dinsdag weer invliegenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef Kirov het volgende:
Dat gaat hij dinsdag wel merken tijdens het fietsen
jij bent de trollquote:Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij bent echt de hele dag al bezig met trollen he, ben je onderhand niet eens moe van jezelf?
omdat ik een plaatje post? bij rtl laten ze het 100 x zien.. en dat bot was nog niet opgevallen, vandaar dus. lees mijn editquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ik een plaatje post? bij rtl laten ze het 100 x zien.. en dat bot was nog niet opgevallen, vandaar dus. lees mijn edit
ik word in het livetopic ook wel eens gek van jou en anderen. Zo van: WAT IS ER GEBEURD!????. Ga eerst 850 Teletekst checken, tourtickers. dat scheelt flinkquote:
Mijn enige troll reactie was in een ander topic, samen met 100 anderen die in 5 seconde dat poste.. verder niet nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef kawotski het volgende:
Ik denk dat tour2011 en avondetappe vandaag interessanter gaan zijn
Inderdaad, zoveel gebeurd vandaag en dan gaat het over iemand die 100 jaar geleden een keer gevallen is.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Cara het volgende:
waarom gaat het nou niet geowon over de fucking etappe van vandaag dit is zo irritant
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Nober het volgende:
Net nog wat foto's gezien en Johnny scheert niet alleen zijn benen, dames.
Hij is een half seizoen lang laatste geworden, volgens mij bij Spyker.quote:
Robert Doornbosquote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
ik val niet op wielrenners.
En wie is dit nou weer?
Dat weet ik ook wel, ex-Formule 1-coureur dus.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is een half seizoen lang laatste geworden, volgens mij bij Spyker.
Zien!!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Nober het volgende:
Net nog wat foto's gezien en Johnny scheert niet alleen zijn benen, dames.
Oh ik herkende hem niet en ik hoorde NET de naam niet. Eigenlijk ken ik hem alleen maar van naamquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef kawotski het volgende:
Ja blablabla.. Kunnen we weer naar de miss?
Ik wielren niet... alles goed??quote:Op zondag 10 juli 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
ik val niet op wielrenners.
En wie is dit nou weer?
Beetje respect voor Garatequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wielren niet... alles goed??
Da's Robert Doornbos, reed ooit eens met 300+ km/h over een snelweg in Nederland met een snelle racebolide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |