quote:Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Over "de kloatn ut 'e broek fietsn" gesproken![]()
[ afbeelding ]
Was dat beeld van net, in dat prikkeldraad ook live? Dat heb ik ook gemist.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
'Ik zag het net voor het eerst op het journaal', aldus een gast bij zo'n programma die dus niet eens live heeft gekeken.
idd waarom komt hij danquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
'Ik zag het net voor het eerst op het journaal', aldus een gast bij zo'n programma die dus niet eens live heeft gekeken.
Die foto kon ie inderdaad niet zien, want hij zat in de auto naar de uitzendingquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ja maar de franse tv durfde het niet te herhalenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat beeld van net, in dat prikkeldraad ook live? Dat heb ik ook gemist.
Volgens mij bedoelt hij die beelden van Hoogerland in het prikkeldraad, wat vanmiddag niet te zien was.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, hij bedoelde duidelijk de aanrijding zelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij die beelden van Hoogerland in het prikkeldraad, wat vanmiddag niet te zien was.
aantal posts terug, staatie ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |