Dat je er uberhaupt op reageertquote:
Als hij morgen uitrijdt heeft hij 5 dagen de bolletjestrui, Voeckler kan hem volgens mij morgen niet inhalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even tellen, hij gaat toch 4 dagen bolletjestrui halen in zijn 1e tour, doen er niet veel na.
Hij was 'm een dag kwijtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij morgen uitrijdt heeft hij 5 dagen de bolletjestrui, Voeckler kan hem volgens mij morgen niet inhalen.
Klopt en daar is ook helemaal niets mis mee en hij haalt het maximum uit z'n kwaliteiten....niets dan lof.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even tellen, hij gaat toch 4 dagen bolletjestrui halen in zijn 1e tour, doen er niet veel na.
Voor Nederland wel, voor hem is het een prima debuut met helaas een lelijke val.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Kingstown het volgende:
want nuchter bekeken is 4 dagen bolletjestrui natuurlijk wel heel erg schamel als dat het hoogtepunt is van 5 jaren Tour voor een wielerland als Nederland.
Hij zou een goed klassement moeten kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:17 schreef Godshand het volgende:
Met de vechtersmentaliteit die hij heeft is hij misschien zelfs nog eens over een paar jaar, aspirant voor het geel.
Als je zag hoe gemakkelijk hij naar Vinokoerov sprong in die etappe (was dat nu afgelopen vrijdag of zaterdag, weet ik niet meer)....
quote:
Ludo, dat was nog eens een renner ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:40 schreef Beregd het volgende:
Beter blijft hij een aanvaller en voor de bollen gaan. Dat is wat hij altijd wou, volgens zijn vader, en dat is waar hij goed in is. Die 12de plaats in de vuelta had hij ook mede te danken aan voortdurend aanvallen.
Hoogerland is natuurlijk niet alleen een held in NL vanwege de val, maar ook vanwege zijn aanvallende mentaliteit. Net zoals Ludo in België een pak meer suporters had dan bvb van petegem.
Inderdaad. De mentaliteit heeft ie wel, maar iemand moet hem nog de kunst van op het juiste moment aanvallen lerenquote:
Je vroeg er om.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom laat de ploegleider dat toe?
quote:
t-shirt komt niet op de markt... gaat niet door. Bron zoek ik even op. Edit: dat gaat over een ander shirt, die ook al gemaakt is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Tompsen het volgende:
[..]
waar te koop?
De aanval van vandaag leek me niet erg slim, maar hij spaarde zich wel toen ie wist dat hij het niet ging redden. Hopelijk kan ie morgen iets doen op de ausbisque als het daar niet te hard aan toe gaat.
Dankje,quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:39 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
t-shirt komt niet op de markt... gaat niet door. Bron zoek ik even op. Edit: dat gaat over een ander shirt, die ook al gemaakt is...
Heb vandaag geen tour kunnen kijken helaas, maar die aanval van vandaag zal wel een uiterste poging geweest zijn om de bolletjestrui te behouden?
Hopelijk niet idd.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef vanBoeschoten het volgende:
Johnny wordt nooit een Kenny van Hummel...
quote:
Pics?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef SuikerVuist het volgende:
"Terugslag Hoogerland; hechtingen springen open"
http://www.volkskrant.nl/(...)-springen-open.dhtml
quote:Hoogerland: "Ik had de bolletjestrui kunnen winnen"
Gepubliceerd door elbosco op vrijdag 22 juli 2011 om 10:21
Johnny Hoogerland is van mening dat hij zonder de aanrijding in de etappe naar Saint-Flour dit jaar de bolletjestrui had kunnen winnen. Dat stelt de renner van Vacansoleil-DCM in zijn column in de PZC. "Wie me gisteren bezig heeft gezien, kan niet anders concluderen dan dat de chauffeur van de auto die me heeft aangereden me veel mooie kansen heeft ontnomen," aldus Hoogerland.
Hoogerland heeft het gevoel dat er deze Tour meer in had gezeten. "Ik was de eerste week echt in een bloedvorm. En het ging eigenlijk ook steeds beter. Ik had veel mooie dingen kunnen laten zien. Niet alleen voor de bolletjestrui, maar ook op andere vlakken."
Vrijdag staat de Alpe d'Huez op het programma. "Het is al een poos geleden dat daar een Nederlander heeft gewonnen. Laat het vandaag dus maar gebeuren."
http://www.wielerflits.nl(...)i-kunnen-winnen.html
Denk het ook niet. In het oude systeem had hij wel een kans gehad, maar nu is het bijna ondoenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat denk ik niet. Maar toch: Hoogerland
Het nieuwe systeem lijkt ook nergens op. Mede doordat alles in de Tour nu in de laatste week gepropt is, vluchtpogingen in bergetappes de eindstreep halen en omdat er maar voor 6 renners punten te verdienen zijn op de verschillende cols, kan iedereen die bergtrui nog winnen; zelfs iemand die tot vandaag nog maar een punt of 10 had.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk het ook niet. In het oude systeem had hij wel een kans gehad, maar nu is het bijna ondoenlijk.
Had nog best gekund, als hij in de Pyreneën en gisteren gescoord had.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk het ook niet. In het oude systeem had hij wel een kans gehad, maar nu is het bijna ondoenlijk.
Nee dat niet maar misschien had ie dat ding net wat langer vast kunnen houden en 1 a 2 ritten met een aardige beklimming kunnen overleven.quote:
Klopt. Afgezien van Vanendert die volgens mij wel echt wil, ook al omdat het de enige is die berg op mee kan en geen echte klassementsambities had.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had nog best gekund, als hij in de Pyreneën en gisteren gescoord had.
Je ziet alleen dit jaar dat eigenlijk niemand écht voor de bolletjestrui gaat. Voorgaande jaren had je altijd wel een paar aanvallers die in elke bergetappe voor de punten onderweg gingen. Nu is eigenlijk niemand er mee bezig.
Aangeschaftquote:
Dat is juist de bedoeling van dit systeem. Johnny is geen topklimmer, dus waarom zou hij door middel van ontsnappingen het bergklassement (voor de beste KLIMMER!) moet winnen? Logischerwijs gaat dat ook daadwerkelijk naar een van de beste klimmers (= vaak klassementsman).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:40 schreef DeeBee het volgende:
Vind de slotklImmen nu ook wel té zwaar wegen, de klassementrenners zijn vaak ook de beste klimmers en moeten daarom zeker voor komen in bolletjesklassement, maar een aanval in Pyreneen loont nu zelfs amper... Moet je 2 boven komen op 1e / HC en je gek rijden, terwijl de ritwinnaar je dan nog makkelijk klopt...
Met het oude systeem en zonder val had Johnny een kans gehad, dat was de laatste jaren telkens dat diegene die na 1.5 week er goed voor stond met 2/3 ontsnappingen in de bergen heel ver kwam...
Misschien logisch, maar dus minder strijd, want Sanchez, Evans, Scleck en co zal die bergtrui natuurlijk een zorg zijn. Als je de winnaars van de laatste 10 jaar bekijkt is alleen Charteau een vreemde eend in de bijt, dus of het dan nodig is een nieuw systeem te maken, wat ook nog voor minder strijd zorgt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling van dit systeem. Johnny is geen topklimmer, dus waarom zou hij door middel van ontsnappingen het bergklassement (voor de beste KLIMMER!) moet winnen? Logischerwijs gaat dat ook daadwerkelijk naar een van de beste klimmers (= vaak klassementsman).
Hij probeert het iigquote:Vrijdag staat de Alpe d'Huez op het programma. "Het is al een poos geleden dat daar een Nederlander heeft gewonnen. Laat het vandaag dus maar gebeuren."
"2 kilometer voor de top van de........de........weet ik veel hoe die kutklim heet"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:38 schreef Godshand het volgende:
Niet gewonnen, toch heeft ie geen spijt van de beklimming van de Alpe d'Huez
http://nos.nl/video/258376-bijna-tranen-in-mijn-ogen.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |