Charteau is zeker geen topklimmer, maar tot en met vorig jaar was de puntentelling gunstiger voor vluchters.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij is geen topklimmer. Is Charteau, de winnaar van de bollen vorig jaar, dit wel? Maar hij moet eerst idd zien dat hij herstelt van zijn verwondingen en doorrijdt.
De puntentelling was gunstig tot vorig jaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij is geen topklimmer. Is Charteau, de winnaar van de bollen vorig jaar, dit wel? Maar hij moet eerst idd zien dat hij herstelt van zijn verwondingen en doorrijdt.
Dat zeg ik ook niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntentelling was gunstig tot vorig jaar.
Hoogerland gaat op de luz ardiden echt niet eerder dan Contador en Schleck komen.
Liggen ook nog bergen voor luz ardidenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntentelling was gunstig tot vorig jaar.
Hoogerland gaat op de luz ardiden echt niet eerder dan Contador en Schleck komen.
20 op de Tourmalet. 40 op de Ardidenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Liggen ook nog bergen voor luz ardiden
35 punten ervoor, tegen 40 boven op luz ardiden
Ja klopt, ligt nog een beklimming van 1ste cat. voor. Is 10 geworden ook goed, dan 30 voor luz ardidenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 op de Tourmalet. 40 op de Ardiden
Daar zijn nog maar 10 punten te verdienen in de nieuwe puntentelling. Als Johnny op beide bergen de punten zou pakken staat hij op 53 punten. In principe genoeg om de bollen nog een dag te behouden. Maar hij moet daarvoor eerst flink wat herstellen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:12 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Ja klopt, ligt nog een beklimming van 1ste cat. voor
Beter dan die Kenny van Hummel van vorig jaar, dat sloeg echt allesquote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de heldenstatus die hij nu krijgt wel lichtelijk overdreven hoor.... ja het was een spectaculaire valpartij en een belachelijke situatie... en natuurlijk is het een geweldige vechtjas op de fiets maar je kunt ook overdrijven met Telegraaf-koppen als "Legende" en items in het NOS-journaal
Ja maar "Legende"quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die Kenny van Hummel van vorig jaar, dat sloeg echt alles
En verder is dit gewoon sportgeschiedenis hoor, hoe je het ook went of keert.
Kenny van Hummel was denk ik meer een CULTheld, die verder ook prima fietst hoor, daar niet van.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die Kenny van Hummel van vorig jaar, dat sloeg echt alles
En verder is dit gewoon sportgeschiedenis hoor, hoe je het ook went of keert.
Die lees ik dan ook niet... dat was alleen de titel die in het oog sprongquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, je kan ook gewoon net als ieder normaal functionerend mens gewoon de telegraaf niet lezen.
Hoort bij de Tour dit soort heroïek en dan wordt er ook wel eens overdreven.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de heldenstatus die hij nu krijgt wel lichtelijk overdreven hoor.... ja het was een spectaculaire valpartij en een belachelijke situatie... en natuurlijk is het een geweldige vechtjas op de fiets maar je kunt ook overdrijven met Telegraaf-koppen als "Legende" en items in het NOS-journaal
Ik hoop het ook. Parijs halen met de trui gaat moeilijk worden, maar hij kan hem misschien nog wel tot het weekend behouden.quote:Hoogerland: "Over een paar dagen wil ik weer meedoen"
Gepubliceerd door elbosco op maandag 11 juli 2011 om 17:16
Johnny Hoogerland is optimistisch over het voortzetten van zijn Tour de France. De Zeeuw hoopt ondanks 33 hechtingen niet alleen morgen opnieuw van start te gaan, maar ook binnen enkele dagen weer punten te kunnen pakken in het klassement om de bergtrui.
"Ik ben natuurlijk wel kwaad en teleurgesteld, maar probeer te denken aan een snelle recuperatie. Ik hoop dat ik Parijs haal, maar ook dat ik binnen een paar dagen weer sterk genoeg ben om voor de punten te gaan. Sportieve revanche is het mooiste wat er is, maar je lichaam moet wel mee kunnen."
Bron: Wielerflits
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoort bij de Tour dit soort heroïek en dan wordt er ook wel eens overdreven.
Wutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Die boer moet ook een vette boete krijgen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Gelukkig is hij niet gecastreerd door dat rottige prikkeldraad.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, je kan ook gewoon net als ieder normaal functionerend mens gewoon de telegraaf niet lezen.
Je hebt wel een punt...hier is het verboden volgens mij?quote:
Want?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef limar2 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt...hier is het verboden volgens mij?
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Prikkeldraad verboden ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef limar2 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt...hier is het verboden volgens mij?
Voorlopig gaat Johnny je niet bezwangeren, maar in hoge nood ben ik wel stand in, doe maar een zak over mn hoofd etcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
bolletjestrui, streepjesbroek, 't moet niet gekker worden...quote:
quote:Johan Derksen: Stuur die Hoogerland toch naar huis
Voetbalanalist Johan Derksen, een paar keer per week op bezoek bij het RTL-Tourprogramma Tour du Jour, vindt het belachelijk dat de flink gehavende Johnny Hoogerland zijn Tour de France voortzet.
'Zo'n jongen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen en direct naar huis sturen om te revalideren met die 33 hechtingen', aldus Derksen. 'Met zo'n scheur in je reet lijkt me het niet lekker hele dag op zo'n zadeltje.'
Het feit dat de artsen geen medische hindernissen zien voor Hoogerland om verder te rijden, zegt Derksen niets. 'Als de emotie gaat regeren, dan is de beschaving ver te zoeken', meent Derksen.
Of we veel belang moeten hechten aan de mening van Derksen valt te bezien. RTL presenteerde Derksen vanavond als topkok Ben van Beurten. (zie foto onder)
(Redactie)
Hoepel op man, snorremans. Ga je lekker met voetbal bezighouden, dropstaaf.quote:
Jij durftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel op man, snorremans. Ga je lekker met voetbal bezighouden, dropstaaf.
Omdat een Nederlander zo goed als nooit de Tour wint en etappes winnen is ook al bijna niet bestaande meer. Dan gaat het volk op zoek naar andere helden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom zijn wielrenners in nederland tegenwoordig al een held als ze of de rode lantaarn dragen of in het prikkeldraad gelanceerd worden, vroeger moesten ze nog wel eens een paar wedstrijden,etappes of een grote ronde winnen. Het lijkt wel alsof het beter voor je imago is om de tour ondanks een blessure uit te rijden, dan dat je hem wint in Nederland.
Hij heeft de bolletjestruiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom zijn wielrenners in nederland tegenwoordig al een held als ze of de rode lantaarn dragen of in het prikkeldraad gelanceerd worden, vroeger moesten ze nog wel eens een paar wedstrijden,etappes of een grote ronde winnen. Het lijkt wel alsof het beter voor je imago is om de tour ondanks een blessure uit te rijden, dan dat je hem wint in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |