Charteau is zeker geen topklimmer, maar tot en met vorig jaar was de puntentelling gunstiger voor vluchters.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij is geen topklimmer. Is Charteau, de winnaar van de bollen vorig jaar, dit wel? Maar hij moet eerst idd zien dat hij herstelt van zijn verwondingen en doorrijdt.
De puntentelling was gunstig tot vorig jaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij is geen topklimmer. Is Charteau, de winnaar van de bollen vorig jaar, dit wel? Maar hij moet eerst idd zien dat hij herstelt van zijn verwondingen en doorrijdt.
Dat zeg ik ook niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntentelling was gunstig tot vorig jaar.
Hoogerland gaat op de luz ardiden echt niet eerder dan Contador en Schleck komen.
Liggen ook nog bergen voor luz ardidenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De puntentelling was gunstig tot vorig jaar.
Hoogerland gaat op de luz ardiden echt niet eerder dan Contador en Schleck komen.
20 op de Tourmalet. 40 op de Ardidenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Liggen ook nog bergen voor luz ardiden
35 punten ervoor, tegen 40 boven op luz ardiden
Ja klopt, ligt nog een beklimming van 1ste cat. voor. Is 10 geworden ook goed, dan 30 voor luz ardidenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20 op de Tourmalet. 40 op de Ardiden
Daar zijn nog maar 10 punten te verdienen in de nieuwe puntentelling. Als Johnny op beide bergen de punten zou pakken staat hij op 53 punten. In principe genoeg om de bollen nog een dag te behouden. Maar hij moet daarvoor eerst flink wat herstellen natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:12 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Ja klopt, ligt nog een beklimming van 1ste cat. voor
Beter dan die Kenny van Hummel van vorig jaar, dat sloeg echt allesquote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de heldenstatus die hij nu krijgt wel lichtelijk overdreven hoor.... ja het was een spectaculaire valpartij en een belachelijke situatie... en natuurlijk is het een geweldige vechtjas op de fiets maar je kunt ook overdrijven met Telegraaf-koppen als "Legende" en items in het NOS-journaal
Ja maar "Legende"quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die Kenny van Hummel van vorig jaar, dat sloeg echt alles
En verder is dit gewoon sportgeschiedenis hoor, hoe je het ook went of keert.
Kenny van Hummel was denk ik meer een CULTheld, die verder ook prima fietst hoor, daar niet van.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan die Kenny van Hummel van vorig jaar, dat sloeg echt alles
En verder is dit gewoon sportgeschiedenis hoor, hoe je het ook went of keert.
Die lees ik dan ook niet... dat was alleen de titel die in het oog sprongquote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, je kan ook gewoon net als ieder normaal functionerend mens gewoon de telegraaf niet lezen.
Hoort bij de Tour dit soort heroïek en dan wordt er ook wel eens overdreven.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de heldenstatus die hij nu krijgt wel lichtelijk overdreven hoor.... ja het was een spectaculaire valpartij en een belachelijke situatie... en natuurlijk is het een geweldige vechtjas op de fiets maar je kunt ook overdrijven met Telegraaf-koppen als "Legende" en items in het NOS-journaal
Ik hoop het ook. Parijs halen met de trui gaat moeilijk worden, maar hij kan hem misschien nog wel tot het weekend behouden.quote:Hoogerland: "Over een paar dagen wil ik weer meedoen"
Gepubliceerd door elbosco op maandag 11 juli 2011 om 17:16
Johnny Hoogerland is optimistisch over het voortzetten van zijn Tour de France. De Zeeuw hoopt ondanks 33 hechtingen niet alleen morgen opnieuw van start te gaan, maar ook binnen enkele dagen weer punten te kunnen pakken in het klassement om de bergtrui.
"Ik ben natuurlijk wel kwaad en teleurgesteld, maar probeer te denken aan een snelle recuperatie. Ik hoop dat ik Parijs haal, maar ook dat ik binnen een paar dagen weer sterk genoeg ben om voor de punten te gaan. Sportieve revanche is het mooiste wat er is, maar je lichaam moet wel mee kunnen."
Bron: Wielerflits
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoort bij de Tour dit soort heroïek en dan wordt er ook wel eens overdreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |