Wutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Die boer moet ook een vette boete krijgen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Gelukkig is hij niet gecastreerd door dat rottige prikkeldraad.
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Tsja, je kan ook gewoon net als ieder normaal functionerend mens gewoon de telegraaf niet lezen.
Je hebt wel een punt...hier is het verboden volgens mij?quote:
Want?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef limar2 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt...hier is het verboden volgens mij?
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Prikkeldraad verboden ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef limar2 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt...hier is het verboden volgens mij?
Voorlopig gaat Johnny je niet bezwangeren, maar in hoge nood ben ik wel stand in, doe maar een zak over mn hoofd etcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
bolletjestrui, streepjesbroek, 't moet niet gekker worden...quote:
quote:Johan Derksen: Stuur die Hoogerland toch naar huis
Voetbalanalist Johan Derksen, een paar keer per week op bezoek bij het RTL-Tourprogramma Tour du Jour, vindt het belachelijk dat de flink gehavende Johnny Hoogerland zijn Tour de France voortzet.
'Zo'n jongen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen en direct naar huis sturen om te revalideren met die 33 hechtingen', aldus Derksen. 'Met zo'n scheur in je reet lijkt me het niet lekker hele dag op zo'n zadeltje.'
Het feit dat de artsen geen medische hindernissen zien voor Hoogerland om verder te rijden, zegt Derksen niets. 'Als de emotie gaat regeren, dan is de beschaving ver te zoeken', meent Derksen.
Of we veel belang moeten hechten aan de mening van Derksen valt te bezien. RTL presenteerde Derksen vanavond als topkok Ben van Beurten. (zie foto onder)
(Redactie)
Hoepel op man, snorremans. Ga je lekker met voetbal bezighouden, dropstaaf.quote:
Jij durftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel op man, snorremans. Ga je lekker met voetbal bezighouden, dropstaaf.
Omdat een Nederlander zo goed als nooit de Tour wint en etappes winnen is ook al bijna niet bestaande meer. Dan gaat het volk op zoek naar andere helden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom zijn wielrenners in nederland tegenwoordig al een held als ze of de rode lantaarn dragen of in het prikkeldraad gelanceerd worden, vroeger moesten ze nog wel eens een paar wedstrijden,etappes of een grote ronde winnen. Het lijkt wel alsof het beter voor je imago is om de tour ondanks een blessure uit te rijden, dan dat je hem wint in Nederland.
Hij heeft de bolletjestruiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom zijn wielrenners in nederland tegenwoordig al een held als ze of de rode lantaarn dragen of in het prikkeldraad gelanceerd worden, vroeger moesten ze nog wel eens een paar wedstrijden,etappes of een grote ronde winnen. Het lijkt wel alsof het beter voor je imago is om de tour ondanks een blessure uit te rijden, dan dat je hem wint in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |