Dat je er uberhaupt op reageertquote:
Als hij morgen uitrijdt heeft hij 5 dagen de bolletjestrui, Voeckler kan hem volgens mij morgen niet inhalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even tellen, hij gaat toch 4 dagen bolletjestrui halen in zijn 1e tour, doen er niet veel na.
Hij was 'm een dag kwijtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij morgen uitrijdt heeft hij 5 dagen de bolletjestrui, Voeckler kan hem volgens mij morgen niet inhalen.
Klopt en daar is ook helemaal niets mis mee en hij haalt het maximum uit z'n kwaliteiten....niets dan lof.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even tellen, hij gaat toch 4 dagen bolletjestrui halen in zijn 1e tour, doen er niet veel na.
Voor Nederland wel, voor hem is het een prima debuut met helaas een lelijke val.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Kingstown het volgende:
want nuchter bekeken is 4 dagen bolletjestrui natuurlijk wel heel erg schamel als dat het hoogtepunt is van 5 jaren Tour voor een wielerland als Nederland.
Hij zou een goed klassement moeten kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:17 schreef Godshand het volgende:
Met de vechtersmentaliteit die hij heeft is hij misschien zelfs nog eens over een paar jaar, aspirant voor het geel.
Als je zag hoe gemakkelijk hij naar Vinokoerov sprong in die etappe (was dat nu afgelopen vrijdag of zaterdag, weet ik niet meer)....
quote:
Ludo, dat was nog eens een renner ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:40 schreef Beregd het volgende:
Beter blijft hij een aanvaller en voor de bollen gaan. Dat is wat hij altijd wou, volgens zijn vader, en dat is waar hij goed in is. Die 12de plaats in de vuelta had hij ook mede te danken aan voortdurend aanvallen.
Hoogerland is natuurlijk niet alleen een held in NL vanwege de val, maar ook vanwege zijn aanvallende mentaliteit. Net zoals Ludo in België een pak meer suporters had dan bvb van petegem.
Inderdaad. De mentaliteit heeft ie wel, maar iemand moet hem nog de kunst van op het juiste moment aanvallen lerenquote:
Je vroeg er om.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom laat de ploegleider dat toe?
quote:
t-shirt komt niet op de markt... gaat niet door. Bron zoek ik even op. Edit: dat gaat over een ander shirt, die ook al gemaakt is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Tompsen het volgende:
[..]
waar te koop?
De aanval van vandaag leek me niet erg slim, maar hij spaarde zich wel toen ie wist dat hij het niet ging redden. Hopelijk kan ie morgen iets doen op de ausbisque als het daar niet te hard aan toe gaat.
Dankje,quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:39 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
t-shirt komt niet op de markt... gaat niet door. Bron zoek ik even op. Edit: dat gaat over een ander shirt, die ook al gemaakt is...
Heb vandaag geen tour kunnen kijken helaas, maar die aanval van vandaag zal wel een uiterste poging geweest zijn om de bolletjestrui te behouden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |