Het zal hem geen idd geen windeieren leggen...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef Dos37 het volgende:
Held
Hij kan nu alvast zijn planning volmaken met criteriums
een kleine 200 kilometer fietsen door heuvellandschap op weggetjes met snelheden waar jij het in je auto nog in je broek doet, aangereden worden, met 60km/u in het prikkeldraad gelanceerd worden en dan gewoon weer op de fiets stappen en doorgaan, terwijl het bloed uit alle kanten je lijf uit stroomt.quote:
Johnny wordt nooit een Kenny van Hummel...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Respect, maar Johnny moet oppassen dat hij niet de 2e Kenny Van Hummel wordt...
Wat doe je dan in een subforum als TDF?quote:
Inderdaad. Want Johnny heeft één ding wat Kenny niet heeft: Succes in de grootste wielerronde ter wereldquote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Johnny wordt nooit een Kenny van Hummel...
Hij is contractueel verplicht om dat interview te geven, hoort bij het winnen van de truiquote:Op zondag 10 juli 2011 19:59 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een vent. Echt een Nederlander om trots op te zijn. En ondanks alles gewoon nog een interview geven.... Wow.
Hij is echt niet verplicht om een interview te geven aan de NOS.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is contractueel verplicht om dat interview te geven, hoort bij het winnen van de trui
Ooh dan verwar ik het met wat andersquote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij is echt niet verplicht om een interview te geven aan de NOS.
je zal maar met je nek erin vliegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bliksem...Johnny heeft echt geluk gehad...
Right... Als hij naar het ziekenhuis had gewild had hij dat gewoon kunnen doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is contractueel verplicht om dat interview te geven, hoort bij het winnen van de trui
Hier nog een wat grotere versie, mocht je het nog eens goed willen analyseren:quote:
daar zie je ook links onder het botquote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog een wat grotere versie, mocht je het nog eens goed willen analyseren:
[ afbeelding ]
Zijn diepste sneeën zie je trouwens niet op deze foto, die zitten rond zijn knie.
Die snee op zijn linkerbeen vind ik anders ook behoorlijk diep.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog een wat grotere versie, mocht je het nog eens goed willen analyseren:
[ afbeelding ]
Zijn diepste sneeën zie je trouwens niet op deze foto, die zitten rond zijn knie.
Volgens mij ook voorkant en scheenbeen...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar zie je ook links onder het bot
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef Bastiefcg het volgende:
En dat hij zo snel na afloop zo beheerst kan reageren en niemand de schuld geeft, laat zien dat hij een groot sportman is. Ik hoop echt dat hij zijn tour kan vervolgen, hij verdient het om nog een aantal dagen in de bolletjestrui rond te rijden.
Johnny, je bent een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Voetballers![]()
WielrennersNu moet ik inderdaad wel toegeven dat ik veel voetballers wat sneller zie opgeven.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipotwitter:LeviLeipheimer twitterde op zondag 10-07-2011 om 22:19:35I think Johnny and Flecha deserve more than the "Most Aggresive" award. reageer retweet
Voetballerquote:Op zondag 10 juli 2011 23:07 schreef Robbiee het volgende:
En Contador klaagt over een pijntje in ze knie.
Moet je nie gaan vergelijken met die andere ellende van vandaag. Knieproblemen zijn kut en zelfs ernstig als je doorfietst.quote:
WTF lul jij nu weer? Kenny kon van de bollen alleen maar dromen en heeft nooit op kop in de bergen gereden...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Respect, maar Johnny moet oppassen dat hij niet de 2e Kenny Van Hummel wordt...
Troll?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef Waaghals het volgende:
wat een showmannetje die Hoogerland hij wist precies waar de camera was, met zijn showduik
Gaat die vergelijking van Herbert met Voeckler toch nog op.
Als je gaat trollen moet je het wel goed doen, dat het lijkt alsof je het meent. Zo slaat het nergens opquote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef Waaghals het volgende:
wat een showmannetje die Hoogerland hij wist precies waar de camera was, met zijn showduik
Gaat die vergelijking van Herbert met Voeckler toch nog op.
Ik betwijfel dat, als die 33 hechtingen waar is (en waarom niet als je die foto ziet?) dan lijkt het mij einde Tour.quote:
Kennelijk is het niet direct bekend gemaakt wat er gebeurd is...twitter:f_cancellara twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:41:16Watch this.cyclingnews.com/tour-de-france/stage-9/photos/181772Is this right...?? I feel so sorry for johny. This is a scandal what happen reageer retweet
Heeft ie wel gezegd in ieder geval. Of het ook haalbaar blijkt te zijn... afwachten...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, als die 33 hechtingen waar is (en waarom niet als je die foto ziet?) dan lijkt het mij einde Tour.Kennelijk is het niet direct bekend gemaakt wat er gebeurd is...twitter:f_cancellara twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:41:16Watch this.cyclingnews.com/tour-de-france/stage-9/photos/181772Is this right...?? I feel so sorry for johny. This is a scandal what happen reageer retweet
Jawelquote:Op maandag 11 juli 2011 01:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk is het niet direct bekend gemaakt wat er gebeurd is...
Hij had zijn achternaam moeten waarmaken, dan was 'ie hoger gekomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:49 schreef Waaghals het volgende:
je zal maar met je rug net op zo'n paaltje terechtkomen
Met wat pech zit je rest van je leven in een rolstoel.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:49 schreef Waaghals het volgende:
je zal maar met je rug net op zo'n paaltje terechtkomen
Zit even te kijken (nog niet goed bekeken) en volgens mij is Van den Broeck samen met Vino er af gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat pech zit je rest van je leven in een rolstoel.
*btw Vino die heeft veel lelijkere smakker gemaakt.
als ze die autos en motors verbieden bestaat de Tour niet meerquote:Op maandag 11 juli 2011 01:58 schreef limar2 het volgende:
Ik voel echt met hem mee. Ik heb net wat foto's van de schade aan zijn lijf gezien...ongelovelijk hoe dit allemaal kan. De auto's en de motors moeten verboden worden...het is toch een parcours voor wielrenners?????????
Het kan wel wat minder lijkt mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als ze die autos en motors verbieden bestaat de Tour niet meer
dat is waar, maar zonder tv kan de tour niet meer overlevenquote:Op maandag 11 juli 2011 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan wel wat minder lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |