Right... Als hij naar het ziekenhuis had gewild had hij dat gewoon kunnen doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is contractueel verplicht om dat interview te geven, hoort bij het winnen van de trui
Hier nog een wat grotere versie, mocht je het nog eens goed willen analyseren:quote:
daar zie je ook links onder het botquote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog een wat grotere versie, mocht je het nog eens goed willen analyseren:
[ afbeelding ]
Zijn diepste sneeën zie je trouwens niet op deze foto, die zitten rond zijn knie.
Die snee op zijn linkerbeen vind ik anders ook behoorlijk diep.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier nog een wat grotere versie, mocht je het nog eens goed willen analyseren:
[ afbeelding ]
Zijn diepste sneeën zie je trouwens niet op deze foto, die zitten rond zijn knie.
Volgens mij ook voorkant en scheenbeen...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar zie je ook links onder het bot
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef Bastiefcg het volgende:
En dat hij zo snel na afloop zo beheerst kan reageren en niemand de schuld geeft, laat zien dat hij een groot sportman is. Ik hoop echt dat hij zijn tour kan vervolgen, hij verdient het om nog een aantal dagen in de bolletjestrui rond te rijden.
Johnny, je bent een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Voetballers![]()
WielrennersNu moet ik inderdaad wel toegeven dat ik veel voetballers wat sneller zie opgeven.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipotwitter:LeviLeipheimer twitterde op zondag 10-07-2011 om 22:19:35I think Johnny and Flecha deserve more than the "Most Aggresive" award. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |