Ja maar Hans is er niet meer, dan doen we er langer overquote:Op zondag 10 juli 2011 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
Pessimistisch vooruitzicht, 1 topic in 3 dagen.
RIPquote:Op zondag 10 juli 2011 02:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar Hans is er niet meer, dan doen we er langer over
quote:
Duidelijkheid!!! Heb ik voor niks gegrinnikt...quote:Op zondag 10 juli 2011 02:33 schreef TheZapster het volgende:
Ik bedoelde trouwens gewoon zondag in zijn geheel, niet het nachtleven van Emmen!!
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Duidelijkheid!!! Heb ik voor niks gegrinnikt...
Ik hoopte hier al op toen ik de link klikte.quote:
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?quote:
Ik denk minder dan 24 uur.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?
nou, wie gaat er bellen?twitter:
Dit toverde ik nog tevoorschijn:quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoopte hier al op toen ik de link klikte.Nu nog alleen een paar dagen het gejank van verscheidene dj's aanhoren over het feit dat we d'r blote reet en d'r brEeZah-praat niet meer kunnen zien en dan zijn we er, behalve haar muziek, er van af.
hij gaat vreemd!quote:
Ook al lees je ze niet, ze hebben het er toch wel over in elk programma. Giel, Domien en Coen. Michiel misschien ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?
dan doe je de radio uitquote:Op zondag 10 juli 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al lees je ze niet, ze hebben het er toch wel over in elk programma. Giel, Domien en Coen. Michiel misschien ook.
niet mee eens, maar wel een heel vette plaat!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef ConscienceNL het volgende:
De enigste Franse plaat die nog een beetje te pruimen is.
met het "nieuwe mail-geluid" er dwars door heenquote:
3fm gaat een poging om luisteraars te winnen?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef alors het volgende:
laatste minuten Timur en Ramon voorlopig....
ja, ze houden allebei van je! fapfapfapquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie maakt zich alweer druk of @Anoukoneandonly fake is of niet
Domieniemieniequote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie maakt zich alweer druk erover of @Anoukoneandonly fake is of niet
Ik hoef d'r niet te volgen om dagelijks met d'r blote reet en haar labiele uitspattingen geconfronteerd te worden. Da's het probleem juist.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.quote:
Zijn leven is net een soapquote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.
Morgen is 'ie er echter weer gewoon.
Vergeet de dancefeesten niet en zijn misère bij de EHBO vandaag!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.
Ze heeft ja geen twitterquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Ik snap ECHT niet dat mensen de behoefte hebben om al die dingen te delen, al helemaal niet als je zelf ook nog een publiek figuur bent. En wat ik nog minder begrijp dat mensen zulke dingen willen weten van anderen.
yup, heb ik goed gedaan he!quote:
Wat is er nu voor leuks op tv dan ?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef alors het volgende:
Ik vind PS Radio echt leuk, maar zondagavond kijk ik meestal tv, het komt een beetje ongelukkig uit altijd.
ja dat precies ja, er is zondag eigenlijk altijd wel wat leuks op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
(Van God Los zag ik vorige week trouwens voor het eerst, viel me absoluut niet tegen! Heftige aflevering)
Ga ik straks kijken voor het eerst. De Tour kan me geen moer schelen maar ik hoop gewoon dat veel mensen lekker kwaad gaan worden en gaan tieren op die idioot in die auto van vanmiddag.quote:
dat, maar vanavond gaat tourdujour voor en met een beetje mazzel staat Klusjesmannen daarna online en kan ik daarna topgear terugkijken. van god los moet dan morgen maar ofzoquote:
was ook 1 van de betere. ook de 1e aflevering met Georgina Verbaan was goed, de tussenliggende aflevering waren wel ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
(Van God Los zag ik vorige week trouwens voor het eerst, viel me absoluut niet tegen! Heftige aflevering)
wel met bash in de bijbehorende topicquote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
Ik ben benieuwd of je Gert Jacobs kan verstaanquote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken voor het eerst. De Tour kan me geen moer schelen maar ik hoop gewoon dat veel mensen lekker kwaad gaan worden en gaan tieren op die idioot in die auto van vanmiddag.
Geen idee wie dat is, heb 'm net even geyoutubed en dat filmpje lukte best. Ben ook benieuwd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je Gert Jacobs kan verstaan
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef hole1988 het volgende:
![]()
"Tweede Kommekommekommekommer gratieeeeeeesch, das snel verdiend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |