ja, ze houden allebei van je! fapfapfapquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie maakt zich alweer druk of @Anoukoneandonly fake is of niet
Domieniemieniequote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie maakt zich alweer druk erover of @Anoukoneandonly fake is of niet
Ik hoef d'r niet te volgen om dagelijks met d'r blote reet en haar labiele uitspattingen geconfronteerd te worden. Da's het probleem juist.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.quote:
Zijn leven is net een soapquote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.
Morgen is 'ie er echter weer gewoon.
Vergeet de dancefeesten niet en zijn misère bij de EHBO vandaag!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.
Ze heeft ja geen twitterquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Ik snap ECHT niet dat mensen de behoefte hebben om al die dingen te delen, al helemaal niet als je zelf ook nog een publiek figuur bent. En wat ik nog minder begrijp dat mensen zulke dingen willen weten van anderen.
yup, heb ik goed gedaan he!quote:
Wat is er nu voor leuks op tv dan ?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef alors het volgende:
Ik vind PS Radio echt leuk, maar zondagavond kijk ik meestal tv, het komt een beetje ongelukkig uit altijd.
ja dat precies ja, er is zondag eigenlijk altijd wel wat leuks op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |