Ze heeft ja geen twitterquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Ik snap ECHT niet dat mensen de behoefte hebben om al die dingen te delen, al helemaal niet als je zelf ook nog een publiek figuur bent. En wat ik nog minder begrijp dat mensen zulke dingen willen weten van anderen.
yup, heb ik goed gedaan he!quote:
Wat is er nu voor leuks op tv dan ?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef alors het volgende:
Ik vind PS Radio echt leuk, maar zondagavond kijk ik meestal tv, het komt een beetje ongelukkig uit altijd.
ja dat precies ja, er is zondag eigenlijk altijd wel wat leuks op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
(Van God Los zag ik vorige week trouwens voor het eerst, viel me absoluut niet tegen! Heftige aflevering)
Ga ik straks kijken voor het eerst. De Tour kan me geen moer schelen maar ik hoop gewoon dat veel mensen lekker kwaad gaan worden en gaan tieren op die idioot in die auto van vanmiddag.quote:
dat, maar vanavond gaat tourdujour voor en met een beetje mazzel staat Klusjesmannen daarna online en kan ik daarna topgear terugkijken. van god los moet dan morgen maar ofzoquote:
was ook 1 van de betere. ook de 1e aflevering met Georgina Verbaan was goed, de tussenliggende aflevering waren wel ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
(Van God Los zag ik vorige week trouwens voor het eerst, viel me absoluut niet tegen! Heftige aflevering)
wel met bash in de bijbehorende topicquote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
Ik ben benieuwd of je Gert Jacobs kan verstaanquote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken voor het eerst. De Tour kan me geen moer schelen maar ik hoop gewoon dat veel mensen lekker kwaad gaan worden en gaan tieren op die idioot in die auto van vanmiddag.
Geen idee wie dat is, heb 'm net even geyoutubed en dat filmpje lukte best. Ben ook benieuwd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je Gert Jacobs kan verstaan
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef hole1988 het volgende:
![]()
"Tweede Kommekommekommekommer gratieeeeeeesch, das snel verdiend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |