Ja maar Hans is er niet meer, dan doen we er langer overquote:Op zondag 10 juli 2011 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
Pessimistisch vooruitzicht, 1 topic in 3 dagen.
RIPquote:Op zondag 10 juli 2011 02:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar Hans is er niet meer, dan doen we er langer over
quote:
Duidelijkheid!!! Heb ik voor niks gegrinnikt...quote:Op zondag 10 juli 2011 02:33 schreef TheZapster het volgende:
Ik bedoelde trouwens gewoon zondag in zijn geheel, niet het nachtleven van Emmen!!
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Duidelijkheid!!! Heb ik voor niks gegrinnikt...
Ik hoopte hier al op toen ik de link klikte.quote:
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?quote:
Ik denk minder dan 24 uur.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?
nou, wie gaat er bellen?twitter:
Dit toverde ik nog tevoorschijn:quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoopte hier al op toen ik de link klikte.Nu nog alleen een paar dagen het gejank van verscheidene dj's aanhoren over het feit dat we d'r blote reet en d'r brEeZah-praat niet meer kunnen zien en dan zijn we er, behalve haar muziek, er van af.
hij gaat vreemd!quote:
Ook al lees je ze niet, ze hebben het er toch wel over in elk programma. Giel, Domien en Coen. Michiel misschien ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?
dan doe je de radio uitquote:Op zondag 10 juli 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al lees je ze niet, ze hebben het er toch wel over in elk programma. Giel, Domien en Coen. Michiel misschien ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |