Ja maar Hans is er niet meer, dan doen we er langer overquote:Op zondag 10 juli 2011 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
Pessimistisch vooruitzicht, 1 topic in 3 dagen.
RIPquote:Op zondag 10 juli 2011 02:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar Hans is er niet meer, dan doen we er langer over
quote:
Duidelijkheid!!! Heb ik voor niks gegrinnikt...quote:Op zondag 10 juli 2011 02:33 schreef TheZapster het volgende:
Ik bedoelde trouwens gewoon zondag in zijn geheel, niet het nachtleven van Emmen!!
Sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Duidelijkheid!!! Heb ik voor niks gegrinnikt...
Ik hoopte hier al op toen ik de link klikte.quote:
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?quote:
Ik denk minder dan 24 uur.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?
nou, wie gaat er bellen?twitter:
Dit toverde ik nog tevoorschijn:quote:Op zondag 10 juli 2011 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voor ze wéér een nieuwe account aanmaakt onder alwéér een andere naam?
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?quote:Op zondag 10 juli 2011 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoopte hier al op toen ik de link klikte.Nu nog alleen een paar dagen het gejank van verscheidene dj's aanhoren over het feit dat we d'r blote reet en d'r brEeZah-praat niet meer kunnen zien en dan zijn we er, behalve haar muziek, er van af.
hij gaat vreemd!quote:
Ook al lees je ze niet, ze hebben het er toch wel over in elk programma. Giel, Domien en Coen. Michiel misschien ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?
dan doe je de radio uitquote:Op zondag 10 juli 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook al lees je ze niet, ze hebben het er toch wel over in elk programma. Giel, Domien en Coen. Michiel misschien ook.
niet mee eens, maar wel een heel vette plaat!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef ConscienceNL het volgende:
De enigste Franse plaat die nog een beetje te pruimen is.
met het "nieuwe mail-geluid" er dwars door heenquote:
3fm gaat een poging om luisteraars te winnen?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef alors het volgende:
laatste minuten Timur en Ramon voorlopig....
ja, ze houden allebei van je! fapfapfapquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie maakt zich alweer druk of @Anoukoneandonly fake is of niet
Domieniemieniequote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domieniemienie maakt zich alweer druk erover of @Anoukoneandonly fake is of niet
Ik hoef d'r niet te volgen om dagelijks met d'r blote reet en haar labiele uitspattingen geconfronteerd te worden. Da's het probleem juist.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je haar twitter berichten niet hoef te lezen?
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.quote:
Zijn leven is net een soapquote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.
Morgen is 'ie er echter weer gewoon.
Vergeet de dancefeesten niet en zijn misère bij de EHBO vandaag!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie ook, waarin 'ie op maandag naar Artis is geweest, dinsdag naar IKEA, woensdag thee over z'n laptop gooide en bij het fohnen 10 toetsen verbrand heeft... en de donderdag en vrijdag zou ik niet weten.
Ze heeft ja geen twitterquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Ik snap ECHT niet dat mensen de behoefte hebben om al die dingen te delen, al helemaal niet als je zelf ook nog een publiek figuur bent. En wat ik nog minder begrijp dat mensen zulke dingen willen weten van anderen.
yup, heb ik goed gedaan he!quote:
Wat is er nu voor leuks op tv dan ?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef alors het volgende:
Ik vind PS Radio echt leuk, maar zondagavond kijk ik meestal tv, het komt een beetje ongelukkig uit altijd.
ja dat precies ja, er is zondag eigenlijk altijd wel wat leuks op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
(Van God Los zag ik vorige week trouwens voor het eerst, viel me absoluut niet tegen! Heftige aflevering)
Ga ik straks kijken voor het eerst. De Tour kan me geen moer schelen maar ik hoop gewoon dat veel mensen lekker kwaad gaan worden en gaan tieren op die idioot in die auto van vanmiddag.quote:
dat, maar vanavond gaat tourdujour voor en met een beetje mazzel staat Klusjesmannen daarna online en kan ik daarna topgear terugkijken. van god los moet dan morgen maar ofzoquote:
was ook 1 van de betere. ook de 1e aflevering met Georgina Verbaan was goed, de tussenliggende aflevering waren wel ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
(Van God Los zag ik vorige week trouwens voor het eerst, viel me absoluut niet tegen! Heftige aflevering)
wel met bash in de bijbehorende topicquote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]alors, net zeg je dat sommige mensen niet alles van iemand willen weten. Dit wilde ik niet van jou weten.
Ik ben benieuwd of je Gert Jacobs kan verstaanquote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken voor het eerst. De Tour kan me geen moer schelen maar ik hoop gewoon dat veel mensen lekker kwaad gaan worden en gaan tieren op die idioot in die auto van vanmiddag.
Geen idee wie dat is, heb 'm net even geyoutubed en dat filmpje lukte best. Ben ook benieuwd.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je Gert Jacobs kan verstaan
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef hole1988 het volgende:
![]()
"Tweede Kommekommekommekommer gratieeeeeeesch, das snel verdiend"
Nog een fan!!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
MahaHIIIIII, mahaHOEOEOEOE, mayaHAAAAAAA, mahaHAHA!![]()
Ik moet nog bijkomen van een spannende zondagmiddag in Emmen!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef minthy het volgende:
EditorsPotdomme, wat een muziek
![]()
En wat een rust hier
Oeh... Vertel?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik moet nog bijkomen van een spannende zondagmiddag in Emmen!
soort zoekt soortquote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had sjans van een baviaan in de dierentuin
Tof!! Dat had ik onlangs met een van de giraffes daar, helaas stukgelopen doordat hij niet in mijn Polo paste...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had sjans van een baviaan in de dierentuin
ik vind jouw billen ook niet te versmadenquote:
Wat een topicwendingquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind jouw billen ook niet te versmaden
jaja, jouw billen zijn ook meer dan prima!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, jouw billen zijn ook meer dan prima!
dit topic is niet te vinden op girafFok! hoor....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je dat niet zo openbaar gooien, straks leest die giraffe mee en fapt hij zich suf...
Ja maar gratis wifi in de dierenverblijven, ik wil niet dat hij zich teveel opfoktquote:Op zondag 10 juli 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit topic is niet te vinden op girafFok! hoor....
dat is in elke browserquote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef minthy het volgende:
Handig nieuwtje in IE, er komt een 1-tje te staan boven in de taakbalk bij dit topic als er iemand heeft gepost
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar gratis wifi in de dierenverblijven, ik wil niet dat hij zich teveel opfokt
Gvd, gemist... En ik vond dat grapje over die ballen al hilarischquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt ja, en ik moet over 6u weer werken..
quote:Op maandag 11 juli 2011 06:28 schreef Cee het volgende:
Morgen![]()
Vandaag een jaar geleden, weten jullie het nog?
ehm...nee?quote:Op maandag 11 juli 2011 06:28 schreef Cee het volgende:
Morgen![]()
Vandaag een jaar geleden, weten jullie het nog?
ow ja. die weet ik nog wel ja. mooie wedstrijd was dat, jammer van de uitslagquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef alors het volgende:
Wanneer komt Rob dan invallen? Ik had er nu eigenlijk al op gehoopt...
Kon ik maar even bij je zijn en Giel draaide hem natuurlijk ook nogquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:52 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik gok Chasing Cars van Snow Patrol.
twitter:RabRadio3FM twitterde op maandag 11-07-2011 om 12:54:27Paul viert vakantie en dat betekent dat je @bart3fm deze week hoort bij #RabRadio. Met vanmiddag de aftrap van Popduel Teams! #3FM reageer retweet
Radio Tour de Francequote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:RabRadio3FM twitterde op maandag 11-07-2011 om 12:54:27Paul viert vakantie en dat betekent dat je @bart3fm deze week hoort bij #RabRadio. Met vanmiddag de aftrap van Popduel Teams! #3FM reageer retweet
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:55 schreef Paul-89 het volgende:
hahaha baasquote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Kon ik maar even bij je zijn en Giel draaide hem natuurlijk ook nog
Niet ?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef alors het volgende:
Ik vind zanger Rinus toch altijd wel een beetje treurig... Volgens mij is hij niet helemaal 100...
Hij werkt niet voor niets in een sociale werkplaatsquote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef alors het volgende:
Ik vind zanger Rinus toch altijd wel een beetje treurig... Volgens mij is hij niet helemaal 100...
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef alors het volgende:
nou daarom, die kerel snapt helemaal niet dat hij keihard in de zeik wordt genomen. En om daar nou steeds weer achteraan te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij werkt niet voor niets in een sociale werkplaats
Is al heel lang uit in Amerika, maar nu pas gereleased in Europa. Heb hem zelfs 1 augustus vorig jaar getwittertquote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef themauster het volgende:
Die MH is ook al kapot gedraaid op Kink FM voordat 3FM hem uberhaupt heeft ontdekt
twitter:hole1988 twitterde op zondag 01-08-2010 om 02:30:29just loved Young The Giant - My Body http://awe.sm/58u8M on @hypem reageer retweet
Eerder +1quote:Op maandag 11 juli 2011 16:55 schreef alors het volgende:
volgende week veenstra veenstra en dan stenders (3weken?)quote:Op maandag 11 juli 2011 11:58 schreef alors het volgende:
Wanneer komt Rob dan invallen? Ik had er nu eigenlijk al op gehoopt...
Er zijn inderdaad wel wat overeenkomsten tussen Zanger Rinus en Twitwouter, ze sporen allebei immers nietquote:
Tof.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 11-07-2011 om 17:31:06Zin in overwerk: volgende week invallen voor @effeekdom en daarna drie weken de ochtendshow en Freaknacht van @giel3fm. #3fm reageer retweet
Ik heb meer zin in de weken dat Stenders Effe Ekdom gaat overnemenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef Pino112 het volgende:
Tof.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 11-07-2011 om 17:31:06Zin in overwerk: volgende week invallen voor @effeekdom en daarna drie weken de ochtendshow en Freaknacht van @giel3fm. #3fm reageer retweet
Dat hoor ik sowieso niet, alleen 's ochtends en na 17u kan ik pas radio luisteren.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in de weken dat Stenders Effe Ekdom gaat overnemen
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hoor ik sowieso niet, alleen 's ochtends en na 17u kan ik pas radio luisteren.
quote:'' In Volendam is 200kg Vis tussen de coke terecht gekomen. ''
Precies andersom juist! Terwijl ik een hekel aan Pitbull heb..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:15 schreef alors het volgende:
dit vind ik leukvooral het refrein, Pitbull erdoorheen is wel jammer.
Het is gewoon de zelfde 30 seconden maar dan 8 keer herhaald.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef Allrounder het volgende:
Die loop in het refrein kan echt niet, eigenlijk..
Ja, of deze.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef alors het volgende:
ah daar is de grootste tumor van de hedendaagse radio al, zap!
Sak Noel idd jaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
was het Sak Noel? ik ben al weggezapt, kijk om 22.00 wel weer
Ok, tof.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik eind vorige week zoiets opgevangen ja...
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW TE GEK! Ik schakel meteen in![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW TE GEK! Ik schakel meteen in![]()
![]()
tofquote:
Je weet tochquote:
Die ander vluchtte voor de PVVquote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je weet toch
Zaterdag begonnen met de eerste, net de zevende film van de Harry Potter reeks gekeken. Alle 7 films gekeken sinds zaterdag
Ik niet, had deel 6 en 7.1 nog niet gezien. Deze week 7,2quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ander vluchtte voor de PVV![]()
Voor HP7.1 alle zes de voorgaande delen te zien. Hoef ze nu niet allemaal nog eens te zien.
Ja moi!!quote:
Dat dialect ken ik niet, daarom zwaai ik in plaats van antwoord te gevenquote:
Ach kom... Je maakt mij niet wijs dat je geen dromen hebt van jou met je roodkontbaviaantje in een hutje op de heiquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach kom... Je maakt mij niet wijs dat je geen dromen hebt van jou met je roodkontbaviaantje in een hutje op de hei
En als je daar gelukkig bent is daar niks mis mee toch? Ik hou niet van steden, ben blij dat ik na m'n werk in Zwolle weer terug mag naar m'n kleine durpiequote:Op maandag 11 juli 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Ik woon hier heerlijk in de randstad. Ook al is het IJmuiden. Randstad
Misschien als mijn huisje op Terschelling niet doorgaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach kom... Je maakt mij niet wijs dat je geen dromen hebt van jou met je roodkontbaviaantje in een hutje op de hei
Denk dat ik later naar Haarlem verkasquote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
En als je daar gelukkig bent is daar niks mis mee toch? Ik hou niet van steden, ben blij dat ik na m'n werk in Zwolle weer terug mag naar m'n kleine durpie
Heerlijke stadquote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat ik later naar Haarlem verkas.
quote:
Waddenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien als mijn huisje op Terschelling niet doorgaat.
Eindhoven wil ik ook niet eens dood aangetroffen wordenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem, Amsterdam
, Utreg
, Den Haag
, Grunn
, Breda
![]()
Daarbij moet ik echtop 010 en 013. Dat vind ik dan weer vreselijke steden
![]()
Verder nog wat minnen voor Leiden en Emmen, voor de rest ben ik neutraal.
Nog nooit geweest, ik mag niet zo ver van huisquote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat ik later naar Haarlem verkas.
Haarlem is zeker de moeite waard. Veel originele winkels, leuke binnenstad. Jopenkerkquote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, ik mag niet zo ver van huis
Eindhoven ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eindhoven wil ik ook niet eens dood aangetroffen wordenSorry Roel
Sowieso alle steden in Drenthe![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eindhoven wil ik ook niet eens dood aangetroffen wordenSorry Roel
Sowieso alle steden in Drenthe![]()
Das wel heul ver weg voor mij, doe ik bijna 2u overquote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem is zeker de moeite waard. Veel originele winkels, leuke binnenstad. Jopenkerk. Goede OVmogelijkheden, op een 20 minuten van Amsterdam.
Ga es een keer naar Maastricht.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem, Amsterdam
, Utreg
, Den Haag
, Grunn
, Breda
![]()
Daarbij moet ik echtop 010 en 013. Dat vind ik dan weer vreselijke steden
. Verder nog wat minnen voor Leiden en Emmen, voor de rest ben ik neutraal
.
Daar ben ik een keer geweest, was mooi iddquote:
Duurt nog een jaar of 6/7. Dan knal je via een tunnel naar België.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer geweest, was mooi idd![]()
Wel vaker doorheen gereden, onderweg naar België, was toen drama op de snelweg die er dwars doorloopt
*2 . 2025 dusquote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Duurt nog een jaar of 6/7. Dan knal je via een tunnel naar België.
Helaas niet meer zoveel tijd om vaak heen te gaan, ik ging een aantal jaren geleden vaak spontaan een dagje naar de Ardennen. Gewoon, de avond ervoor het idee in je kop krijgen en om 4u 's nachts vertrekken. Impulsiviteit, ik mis het...quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Duurt nog een jaar of 6/7. Dan knal je via een tunnel naar België.
Voordeel: IJsselmeerquote:Op maandag 11 juli 2011 23:55 schreef borisz het volgende:
Flevoland moet je al per definitie niet willen bezoeken.
twitter:julianvelard twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 00:01:07More proof why Holland is the best country in universe - http://t.co/V8aHsIy reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
twitter:julianvelard twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 00:01:07More proof why Holland is the best country in universe - http://t.co/V8aHsIy reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Julian ft. Rinus
![]()
![]()
Fuck, weer dat gedrocht...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Julian ft. Rinus
![]()
![]()
Eens!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
maar in de randstad zou ik toch niet willen wonen denk ik. ben er niet vaak genoeg geweest om er echt een mening over te hebben maar het trekt me gewoon niet....
Oke dan zit je op het water. Ik heb het over de gruwelheden van Almere en Lelystadquote:
Zowel Nijmegen als vijand Arnhem nog nooit bezochtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
The Medics![]()
en over woonplaatsen. Ben opgegroeid in een dropje in het Gelderse rivierengebied: prima
gewoond in Nijmegen, aan de rand, en kwam er regelmatig. mooie stad
gewoond op het Groningense platteland: die leegte, die rust en de best gemoedelijke sfeer is prima
gewoond in Groningen Stad (kwartiertje fietsen vanaf centrum). Heerlijke stad. beetje Nijmeegs en altijd wat te doen.
woon nu in Leeuwarden Centrum en dat bevalt me ook prima. alles is wat kleiner, maar de voorzieningen (Behalve bioscopen) zijn prima en er is genoeg te doen als je dat wilt
maar in de randstad zou ik toch niet willen wonen denk ik. ben er niet vaak genoeg geweest om er echt een mening over te hebben maar het trekt me gewoon niet....
Nijmegen is een prima winkelstad en je kunt heerlijk langs de waalkade lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Oke dan zit je op het water. Ik heb het over de gruwelheden van Almere en Lelystad.
[..]
Zowel Nijmegen als vijand Arnhem nog nooit bezocht
Ja, maar dichtbij enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Oke dan zit je op het water. Ik heb het over de gruwelheden van Almere en Lelystad.
Hoornquote:Op maandag 11 juli 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Das wel heul ver weg voor mij, doe ik bijna 2u over![]()
Misschien, als ik eens tijd overheb. Of na familiebezoek in Hoorn, das volgens mij ook niet zo heel ver er vanaf
IJsselmeer is +1, Hoorn vind ik ook niet zoveel aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoorn
Heerlijk daar aan het Ijsselmeer
Ik vond de weg richting het oosten anders ook erg mooi aangelegdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef borisz het volgende:
Ik moet ieder jaar naar Almere en Flevoland vanwege familie en vrienden. Prettigste stuk van Lelystad is het station terug naar Amsterdam
Almere is vreselijk (en ik kan het wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik voor elke aflevering van The A-Team die ik gezien heb een euro zou krijgen was ik miljonairquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
...maybe you can hire the A-team... TATATATATAAAA TATATAAA
Weer een op mijn niet-kijkenlijstjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga na het recenseren van weer een waardeloze horrorfilm ook maar eens pitten.
slaap lekker allen!
Ik weet niet of ik ze allemaal heb gezien, maar wel heel erg veel. Ik zapte laatst nog in een aflevering, nog best goed om weer te zienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik voor elke aflevering van The A-Team die ik gezien heb een euro zou krijgen was ik miljonair
Is MV op dvd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik voor elke aflevering van The A-Team die ik gezien heb een euro zou krijgen was ik miljonair
Ben sinds gisteren begonnen met het terugkijken van Miami Vice. Wat een serie blijft dat zeg en de muziek in de serie
Zit nu Miami Vice terug te kijken. Zulke series maken ze niet meer tegenwoordig en de muziek in de seriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze allemaal heb gezien, maar wel heel erg veel. Ik zapte laatst nog in een aflevering, nog best goed om weer te zien
Al een paar jaar volgens mij. Ik heb laatst bij de MediaMarkt een box met alle seizoenen voor 60 euro gekocht.quote:
Sonny Crocketquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zit nu Miami Vice terug te kijken. Zulke series maken ze niet meer tegenwoordig en de muziek in de serie
Zit nu een aflevering te kijken met dit fantastische nummer er in.quote:
Damn, ik word/voel me oud...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zit nu een aflevering te kijken met dit fantastische nummer er in.
Ff met de scene in de serie erbij
We zijn volgens mij van dezelfde generatiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Damn, ik word/voel me oud...Als ik aan die serie denk, komt trouwens een draak van een nummer bij me naar boven, heartbeat...
Volgens mij zat het ook niet in de serie, maar vond hij het nodig om iets van een zangcarriere op te zetten na de serie. Volgens mij heeft hij gefaaldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
We zijn volgens mij van dezelfde generatieIk kan me het nummer van Don Johnson wel herinneren maar niet dat het in MV zat.
1978 hierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zat het ook niet in de serie, maar vond hij het nodig om iets van een zangcarriere op te zetten na de serie. Volgens mij heeft hij gefaald![]()
Generatie zou kunnen, ik ben van 1976
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |