Ik was nog bezig...............quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten, zelfs R&P Autisten, ook al krijg je dan een note..
Nee hoor, je stijgt in achting.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
Ik vond Springsteens werk tijdens Tunnel of Love het beste eigenlijk
Zal ik ook wel weer voor gelynched worden.
Knal hem dan maar dichtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was nog bezig...............![]()
![]()
![]()
ik moest Bruce Springsteen nog uit mijn heilige anus halen.
Ik wist niet dat je kringspier zulke goede muziek kan maken, is die ook zo strak gespannen als een gitaarsnaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was nog bezig...............![]()
![]()
![]()
ik moest Bruce Springsteen nog uit mijn heilige anus halen.
Jawel hoor, maar ik ken de dynamiek van deze reeks ondertussen een beetjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef Cerbie het volgende:
Maarre remlof, je kon het donkerblauwe FA-kleurtje met bijbehorende privileges toch niet missen?
We zouden ook niet zonder je kunnen hoor ouwe rakker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ken de dynamiek van deze reeks ondertussen een beetje
Ik denk het toch niet echtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Je tagje zegt anders nog steeds [Forum Admin]quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook niet helpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je tagje zegt anders nog steeds [Forum Admin]
Je maakt jezelf onmogelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan jankbek remlof niet gewoon opbokken of mij met rust laten?
Gaan dirkh en dagonet toch gelijk krijgen.quote:
Welnee, ik kan hem zelf ook nog bannen, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gaan dirkh en dagonet toch gelijk krijgen.
Je spoort echt niet ... ik ben daar al een week weggeweest en heb daar net 1 post gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dreig niet, ik weet wat er gebeurt als je in R&P loopt te kutten zoals jij doet.
Ik zou ook niet weten voor welke post in de POLSC hij dat zou verdienen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik kan hem zelf ook nog bannen, maar dat doe ik niet.
Fuking vet.quote:
Wij kunnen pratenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef Cerbie het volgende:
Broodje visstick en een kliekje soep. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
haha, in de discussie tussen EG en mij zou dat echt hilarisch zijn ... ik quote zijn eigen post en ik moet volgensch EG stoppen met ademen en andere dingen dinge en ik ben de slechtzak ... je doet maar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ik kan hem zelf ook nog bannen, maar dat doe ik niet.
Net nu Omega en Aston een goed imago hadden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
http://jamesbondwatchesbl(...)tch-types/breitling/
James Bond gaat een Breitling dragen
Ik had het niet verwacht. Ben er ook niet blij meequote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net nu Omega en Aston een goed imago hadden.
Nou nee...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef Cerbie het volgende:
Broodje visstick en een kliekje soep. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Pourqouis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht. Ben er ook niet blij mee
Omdat het een beetje mijn merk is en ik ze nu al nauwelijks kan betalenquote:
Hihi, dan mag je achteraan aansluiten bij de fanboys zonder verstand en waardering van klokjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het een beetje mijn merk is en ik ze nu al nauwelijks kan betalen
Dat wordt alleen nog maar erger.
Bovendien wil ik nu ook een Breitling for Bentley
Het hoeft niet elke dag een drie gangen diner te zijn.quote:
Dat is dan ook weer waar. Ik zou dat ook niet volhouden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het hoeft niet elke dag een drie gangen diner te zijn.
Voor de uurwerken hoef je het niet te doen, alhoewel hun nieuwe manufactuur uurwerk wel echt innovatief is. Maar die zit niet in het horloge van Bondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hihi, dan mag je achteraan aansluiten bij de fanboys zonder verstand en waardering van klokjes.
Je zou sowieso niet zoveel volhouden, kansloosje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar. Ik zou dat ook niet volhouden.
Ja maar het zou jammer worden wanneer er teveel publicity voor is, vind het altijd mooi als stille waardeerders er liefde voor hebben terwijl het gros van de mensen er nog nooit van gehoord heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de uurwerken hoef je het niet te doen, alhoewel hun nieuwe manufactuur uurwerk wel echt innovatief is. Maar die zit niet in het horloge van Bond
De enige mogelijke reactie inderdaad.quote:
wmb blijft de SGP ook een rol spelen in de politiek, als D66'erquote:
Ga je nog een keer excuses aanbieden voor mij dood willen, of zeg je van naaaah, dat doe ik niet, ik zeik gewoon door voor God?quote:
Mits ze vrouwen toe gaan laten als lid, anders blijven ze in strijd handelen met de mensenrechten en dienen ze verboden te worden imho.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
wmb blijft de SGP ook een rol spelen in de politiek, als D66'er
Oh ik ben homo dus ik moet met een protestmars door de bible-belt? Hoe stigmatiserend zeg.quote:
Over kansloosheid gesproken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je nog een keer excuses aanbieden voor mij dood willen, of zeg je van naaaah, dat doe ik niet, ik zeik gewoon door voor God?
Van mij hoeft de partij ook niet weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
wmb blijft de SGP ook een rol spelen in de politiek, als D66'er
Heeft ie dat gedaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je nog een keer excuses aanbieden voor mij dood willen, of zeg je van naaaah, dat doe ik niet, ik zeik gewoon door voor God?
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben homo dus ik moet met een protestmars door de bible-belt? Hoe stigmatiserend zeg.
Je hebt je eigen bedreigingen weggehaald held.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lees eens nou gewoon terug en zie hoe eea is ontstaan en oordeel zelf.
Zal wel een hele reeks topics terug zijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lees eens nou gewoon terug en zie hoe eea is ontstaan en oordeel zelf.
Yup.quote:
Overigens doe ik maar al te graag mee met die protestmars.quote:
Welke protestmars?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens doe ik maar al te graag mee met die protestmars.
Gewoon om lekker te rellen met die grefos.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De protestmars over de bible belt.quote:
En dan gooien ze je ruiten in en slaan ze je kinderen in elkaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef Cerbie het volgende:
Moet je niet doen als je je eigen bedrijfje hebt trouwens. Als je in zo'n grefohol een bakkerij hebt en ze komen erachter dat je niet naar de kerk gaat, kun je nog zo lekker brood hebben maar geen hond die het bij je koopt.
Dan zit er nog steeds een vraagteken boven mijn hoofd koos.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De protestmars over de bible belt.
God's wil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan gooien ze je ruiten in en slaan ze je kinderen in elkaar.
Dan moet je effe teruglezenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan zit er nog steeds een vraagteken boven mijn hoofd koos.
Dat hoeft van mij niet, je mag wel lekker voor emancipatie vechten op de roze bootjes in Amsterdam volgende maand als je wilt, dat sla ik ook lekker over.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, mallerdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet, je mag wel lekker voor emancipatie vechten op de roze bootjes in Amsterdam volgende maand als je wilt, dat sla ik ook lekker over.
En dan grijpen ze je kinderen en grillen ze boven een vuurtje waarna ze je kroost op gaan vreten. Ooh nee, dat waren de kruisvaarders.quote:
Roze string aan en gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet, je mag wel lekker voor emancipatie vechten op de roze bootjes in Amsterdam volgende maand als je wilt, dat sla ik ook lekker over.
Een hoop onnodige ergernis en stigmatisering waarschijnlijk.quote:
Gezellig samen met Plasterk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een hoop onnodige ergernis en stigmatisering waarschijnlijk.
4 Augustus.quote:
ies koeltoer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan grijpen ze je kinderen en grillen ze boven een vuurtje waarna ze je kroost op gaan vreten. Ooh nee, dat waren de kruisvaarders.
Dan zit ik in Kroatiëquote:
Fag in denial.quote:
Je mist niks geloof ik.quote:
Open Air?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je mist niks geloof ik.
Ga wel naar de Open Air in Enschede, maar dat is goddank minder sletterig en hoerig, gatverdamme.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
hahahaha, wat hebben jullie gedaan in R&P, de mods zijn daar echt boos?
Ik gooi er zo 10 schepjes bovenop, mijn oude niveau hebben ze nog niet gezien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat? Ik ben in dezen volledig onschuldig.
Bolke Open Air.quote:
Ik zou zo met je meedoen, maar remlof z'n neus zit in m'n anus ... dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gooi er zo 10 schepjes bovenop, mijn oude niveau hebben ze nog niet gezien.
Wat is er aan de hand daar dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb al gereageerd in die FB van ze, zanikerds.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou zo met je meedoen, maar remlof z'n neus zit in m'n anus ... dus.
Jullie oefenen alvast voor dat Open Air gebeuren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou zo met je meedoen, maar remlof z'n neus zit in m'n anus ... dus.
Ze waarderen geen bijdragen van "neurotypische" mensen, lees; normaal volk.quote:
Nothing new there.quote:
uh?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jullie oefenen alvast voor dat Open Air gebeuren?
/carequote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Cerbie het volgende:
Auti disst je wel keihard. Beetje op vrijdagavond in R&P posten, zelf die autist heeft een beter leven.
Say what?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik moet Battle: Los Angeles nog afkijken. So far best een aardige film.
Die Enschedese variant van de Gay Pride waar VS het over had.quote:
Dat komt omdat het horloge groter is dan jijzelf bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Breitlings bij anderen om de pols altijd mooier dan bij mijzelf
Niet echt dat, het is gewoon voor iedereen, maar zonder dat hele nichterige gedoe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die Enschedese variant van de Gay Pride waar VS het over had.
Ik volg je nog steeds niet zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die Enschedese variant van de Gay Pride waar VS het over had.
Autist!quote:
Daar ben je niet welkom.quote:
Dan zit er niks anders op. Dat wordt krassen.quote:
Autisme for life, je weet toch?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op. Dat wordt krassen.
Dat topic is gewoon geruimd....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb al gereageerd in die FB van ze, zanikerds.
Neem het op met je baas, ik ben volledig klaar met je niet in de regels staanda beschuldigingen.quote:
wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:44 schreef betyar het volgende:
[..]
En dat om iemand (dat denk ik tenminste) met zijn neus op de feiten te drukken.
Weet het wel zeker, du_ke zei al eerder dat de R&P mod heeft staan noten, including du_ke zelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:44 schreef betyar het volgende:
[..]
En dat om iemand (dat denk ik tenminste) met zijn neus op de feiten te drukken.
Wij houden tenminste wel van je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Dan moet ik maar verplicht hier autisten.
quote:The Issue
In a bid to provide a new revenue stream for Spaghetti Bolognesestan's Beef-Based Agriculture industry, it has been suggested that Midgets could be added to the menu.
The Debate
"The fact is, the Midget population is out of control," says Beef-Based Agriculture spokesperson Melbourne Longbottom. "We have to do something about them anyway, so why not market them as tasty snacks? We could have Midget kebabs, Midget pies, Midget-on-a-sticks--the possibilities are endless! Let's not pass up this golden opportunity to provide a feast, if you will, for our economy."
"I agree that something needs to be done about Midget over-population," says random passer-by Fleur Wong, "but eating them? That's kind of gross. Let's just shoot the ones we have to and shovel their bodies into ditches like normal."
"I am shocked and appalled!" declared SPCA President Beth Wu. "If anyone needs to be culled, it's us humans. The Midgets were here first, remember? We need to take this as a sign to get our industry--agriculture in particular--to back off. The Midget is part of what makes Spaghetti Bolognesestan a great nation!"
quote:
quote:Ik wil graag positieve ervaringen van jullie horen met groepstherapie.
Laat negatieve ervaringen maar zitten, want ja ik wil er graag positief in gaan.
Zakken voor je school en een boterbriefje krijgen van je leraar waardoor je toch naar een hogere opleiding kunt zie ik niet zitten.quote:
Ruwweg de mindset van de mensen daar ja.quote:
"Midgets2 zijn bij "capitalists"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef JoaC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier zo lang naar staan staren
Dit spel is mij op het lijf geschreven, precies zo zal ik later regeren.quote:1.The High Minister for Finance, who also happens to be your brother, dismisses the claim. "What these people fail to realize is that you know what's best for them. The alternative is anarchy! I say stick to your course. And execute these wackos for treason."
PALJAS!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel danst vrolijk in een rondje.
Heb je aan phpnsb te danken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik kom terug uit Antwerpen, nieuwe polo van Ralph Lauren gekocht.
Made in Philippines![]()
En mijn posts in het autistentopic zijn ook weggehaald, terwijl ik zelf 'autist' ben
Omhooggevallen kuttrollen nog wel. Als dat geen date wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn bijdragen in FB worden ook niet gewaardeerd daar.
Nee in R&P.quote:
Makkelijk te trollen volgens mij.quote:
Er was daar een Autisme-gerelateerd topic, waar wij niet welkom blijkenquote:
Jezelf bootstrappen tot autisme-hebber, dan mag je er wel komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er was daar een Autisme-gerelateerd topic, waar wij niet welkom blijken
Ik vind het heel maf. En dan ook de houding van anderenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja wie kankert er nou altijd dat ze genegeerd worden door normale mensen, nou gaan ze zich zo gedragen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jezelf bootstrappen tot autisme-hebber.
De daarop volgende bedreigingen van ene Echtgaaf waren volgens mij banwaardiger...quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wie kankert er nou altijd dat ze genegeerd worden door normale mensen, nou gaan ze zich zo gedragen.
Als ze zo graag lekker speciaal willen zijn moeten ze ook niet kankeren op hun belabberde maatschappelijke positie.
Dat doe ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wie kankert er nou altijd dat ze genegeerd worden door normale mensen, nou gaan ze zich zo gedragen.
Als ze zo graag lekker speciaal willen zijn moeten ze ook niet kankeren op hun belabberde maatschappelijke positie.
Jij kankert daar ook niet op normale mensen.quote:
Ik doe liever de hele dag sarcastisch tegen ze. Snappen ze toch niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je met een metalen lepeltje in een leeg kopje gaan roeren. Gaan ze schuimbekken
Wat moet je daar doen dan? ben je een autist?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
2 minutes ago: Following new legislation in Capitalistiana, bicyclists are banned from major roads.
Mooi, kutfietsers.
Nee, PHP ook niet. Nou, PHP was er zo blij over dat hij naar het MBO mocht terwijl hij niet was geslaagd voor het vmbo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen dan? ben je een autist?
Maar volgens mij beperkt zich dat ook eerder tot enkele personen, en niet alle bezoekers van dat topic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kankert daar ook niet op normale mensen.
Wat, ik haat ze.quote:
Welke film?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, ik ga biosje pakken, veel plezier nog.
"The boy with the incedible brain''quote:
quote:Ben inmiddels 28 en heb eigenlijk alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd, weten te verpesten, vooral wegens het moeizame contact met immer dommere mensen om me heen...
Je dubbel-modaal vluchtelingen zijn vrij om zich in mijn rijk te vestigen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:06 schreef remlof het volgende:
"It's not the AMOUNT of tax, it's where the burden falls," says student activist Akira O'Bannon. "And at the moment, far too much of the burden is falling on the poor. People on high incomes still have more money than people on low incomes. I don't think I need to say anything more than that."
This is the position your government is preparing to adopt.
iedereen is gek behalve ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
Dat hoogbegaafden-topic is ook wel een goudmijntje hoor.
[..]
Jaja daar is ie weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
quote:
Zo'n protestsong zal er ook wel zijn in Capitalistiana.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, "Military Demands Increased Spending".
quote:
Vakbonden zijn dan ook kut.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Nooit tevreden die verkapte kut kapitalisten.
Hmm ja, want stel je voor dat werknemers zich verenigen om zo sterker tegen een corporatie te staan, dat kan niet hoor.quote:
Werknemers moeten niet zo zeuren. Ze hebben een contract waar ze zich aan moeten houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, want stel je voor dat werknemers zich verenigen om zo sterker tegen een corporatie te staan, dat kan niet hoor.
De werkgever ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Werknemers moeten niet zo zeuren. Ze hebben een contract waar ze zich aan moeten houden
Dag geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Werknemers moeten niet zo zeuren. Ze hebben een contract waar ze zich aan moeten houden
zonder Werknemer had de werkgever geen winstquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder werkgever hadden ze überhaupt geen baan.
Die heb ik maar dismissed, omdat ik het toch iets te gevaarlijk vond om volledig te ontwapenen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, "Military Demands Increased Spending".
Zonder werknemers kan de werkgever niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een van de contradicties van het kapitalisme, die je nu in Amerika ziet plaatsvinden: werkgevers willen zo min mogelijk loon betalen, daardoor zijn er te weinig mensen die nog het geld hebben om de spullen te kopen, dus maken bedrijven geen winst en worden nog meer mensen ontslagen etc. En de oplossing van de kapitalisten is om de lonen te dempen en nog meer geld aan de werkgevers te geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
zonder Werknemer had de werkgever geen winst
En daar mag de werkgever misbruik van maken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zonder werknemers kan de werkgever niks.
Kijk hier gaat het al mis, werknemer heb je met hoofdletter geschrevenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vakbonden zitten gewoon in de weg, vooral bij hervormingen in een bedrijf die gewoon noodzakelijk zijn om de winst op peil te houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En daar mag de werkgever misbruik van maken?
trouwens:
[..]
[..]
Nope, dat is wat werkgevers je willen doen geloven. Vakbonden hebben er geen enkel belang bi bedrijven over de kop te laten gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk hier gaat het al mis, werknemer heb je met hoofdletter geschreven
[..]
Vakbonden zitten gewoon in de weg, vooral bij hervormingen in een bedrijf die gewoon noodzakelijk zijn om de winst op peil te houden.
Oh.. dan vraag ik me af waarom vakbonden vaak stakingen aanmoedigen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nope, dat is wat werkgevers je willen doen geloven. Vakbonden hebben er geen enkel belang bi bedrijven over de kop te laten gaan.
Ze zitten 'in de weg'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Vakbonden zitten gewoon in de weg, vooral bij hervormingen in een bedrijf die gewoon noodzakelijk zijn om de winst op peil te houden.
Omdat ze willen dat het bedrijf failliet gaat en de werknemers geen cent meer verdienenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. dan vraag ik me af waarom vakbonden vaak stakingen aanmoedigen.
Winst mag moet er natuurlijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Pressiemiddelen hè. En zo heel vaak wordt er niet gestaakt, dat gebeurt pas in het ergste geval. De meeste tijd worden er akkoorden gesloten zonder dat zulke middelen nodig zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. dan vraag ik me af waarom vakbonden vaak stakingen aanmoedigen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat het bedrijf failliet gaat en de werknemers geen cent meer verdienen
Ze bemoeien zich gewoon veel te veel met het bedrijf zelf. En doen het bedrijf ook vaak schade in de vorm van stakingen e.d. Vaak eisen ze ook een bepaald loon, waardoor de producenten minder werknemers aan kunnen nemen en gaat de productiviteit dus omlaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ze zitten 'in de weg'
Is dat je benaming voor voor jezelf opkomen?
Ach ja, Robin zit in de fase dat werkgevers worden aanbeden als ware zij de teruggekeerde Jezus op Aarde. Hij ziet werknemers nog als vervelende wezens die hun plek moeten kennen, in plaats van dat hij werkgevers ziet als het middel om te leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ze zitten 'in de weg'
Is dat je benaming voor voor jezelf opkomen?
Pardon, zij zijn toch het bedrijf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze bemoeien zich gewoon veel te veel met het bedrijf zelf.
Om te voorkomen dat de CEO hen schade aan doet.quote:En doen het bedrijf ook vaak schade in de vorm van stakingen e.d.
En waardoor ze zelf kunnen overleven.quote:Vaak eisen ze ook een bepaald loon, waardoor de producenten minder werknemers aan kunnen nemen en gaat de productiviteit dus omlaag.
Dat is een hele tijd, wel jammer dat je gaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, ik vond meer dan drieënhalf jaar wel genoeg.
Gaan we hier een gewoonte van maken ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
In de praktijk komt uitbuiting door werkgevers zelden voor. En de werknemers die verloren gaan door het hoge loon die de vakbonden opeisen raken vaak dus werkloos.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pardon, zij zijn toch het bedrijf?
[..]
Om te voorkomen dat de CEO hen schade aan doet.
[..]
En waardoor ze zelf kunnen overleven.
Stop eens met economische theorietjes een-op-een op de realiteit toe te passen. Dat werkt niet, dat erkenden zelfs je grote helden van de Oostenrijkse school. Er is geen grens waarop een werkgever bedenkt "goh, nu neem ik een extra werknemer aan", terwijl hij een euro eerder denkt "nope, dat doe ik niet". Als hij meer mensen nodig heeft doet hij dat, zolang de kosten onder de baten liggen (en vakbonden zijn ook niet gek en zorgen wel dat er geen banen verloren gaan als het even kan).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze bemoeien zich gewoon veel te veel met het bedrijf zelf. En doen het bedrijf ook vaak schade in de vorm van stakingen e.d. Vaak eisen ze ook een bepaald loon, waardoor de producenten minder werknemers aan kunnen nemen en gaat de productiviteit dus omlaag.
Je hoort dan ook bij de arbeidersklasse Remlof.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
Niks mis met vakbonden, ik mag weer stemmen over het "casinopensioen":
[ afbeelding ]
Mooi, dan zoeken ze misschien eens een psycholoog op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gaan we hier een gewoonte van maken ?
Straks post niemand meer in R&P.
Ik denk dat Robin nog nooit een bedrijf van binnen heeft gezien en al helemaal niet als werknemerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef betyar het volgende:
Robin, heb je het ook liever over bazen dan werkgevers?
Ach ja, praten met jou over werken heeft geen zin zolang je nog zakgeld krijgt en niet meer dan een krantenwijkje hebt gehad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de praktijk komt uitbuiting door werkgevers zelden voor. En de werknemers die verloren gaan door het hoge loon die de vakbonden opeisen raken vaak dus werkloos.
Ik ben inderdaad gewoon een digitale bouwvakker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hoort dan ook bij de arbeidersklasse Remlof.
Wat ben je toch ook een kattig mens af en toe hè.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, praten met jou over werken heeft geen zin zolang je nog zakgeld krijgt en niet meer dan een krantenwijkje hebt gehad.
Je bent toch voor he. Laat die babyboomers maar bloeden ondanks ze altijd hebben betaald om vroegtijdig te kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ze voorkomen Offshoringquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In de praktijk komt uitbuiting door werkgevers zelden voor. En de werknemers die verloren gaan door het hoge loon die de vakbonden opeisen raken vaak dus werkloos.
Wie zegt dat ze dat niet doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mooi, dan zoeken ze misschien eens een psycholoog op.
Ik denk inderdaad dat ik tegen het advies in "voor" ga stemmen, maar ik moet me er nog iets meer in verdiepen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bent toch voor he. Laat die babyboomers maar bloeden ondanks ze altijd hebben betaald om vroegtijdig te kunnen stoppen.![]()
![]()
Ze hebben wel vertrouwen in hun leden, kan het NEE er nog duidelijker op?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)ons#Economic_effectsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voorkomen Offshoring
Maar ik heb toch werk, ik ben werknemer ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach ja, praten met jou over werken heeft geen zin zolang je nog zakgeld krijgt en niet meer dan een krantenwijkje hebt gehad.
Ze leggen ook uit waarom ze "NEE" adviseren. En uiteindelijk zullen ze zich toch neerleggen bij de uitslag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze hebben wel vertrouwen in hun leden, kan het NEE er nog duidelijker op?
Gaan we op die toer? Dan praten we niet meer met je over de HRA totdat je klaar bent met scheefwonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat mag zo eens in de paar weken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kattig mens af en toe hè.
En in de VS met zoveel restricties op 'Labor Unions' werkt het toch zo goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ons#Economic_effects
Lees maar eens de economische gevolgen
Elke vier weken zeker?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat mag zo eens in de paar weken.
Lul niet, de vakbonden in de VS zijn oppermachtig. Daarom heb je ook veel incompetente mensen daar in het onderwijs.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En in de VS met zoveel restricties op 'Labor Unions' werkt het toch zo goed
Ah, de vlag is uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat mag zo eens in de paar weken.
Maw je gaat het kabinet nu steunen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik tegen het advies in "voor" ga stemmen, maar ik moet me er nog iets meer in verdiepen.
Dan doe je dat toch lekker, zou me werkelijk aan mijn welgevormde billen roesten of jij of all people me negeert of niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gaan we op die toer? Dan praten we niet meer met je over de HRA totdat je klaar bent met scheefwonen.
Hij heeft wel een punt hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker, zou me werkelijk aan mijn welgevormde billen roesten of jij of all people me negeert of niet.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lul niet, de vakbonden in de VS zijn oppermachtig. Daarom heb je ook veel incompetente mensen daar in het onderwijs.
Daar doet ze niet aan.quote:
Betyar waarschuwt nog één keer!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef betyar het volgende:
Ze blijven met hun poten van mijn zelf gespaarde geld af. Dan geven ze het maar terug en zet ik het zelf wel weg.
En het verband tussen beide stellingen is ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lul niet, de vakbonden in de VS zijn oppermachtig. Daarom heb je ook veel incompetente mensen daar in het onderwijs.
Hij beweert dat er veel regeltjes zijn voor vakbonden en dat het in de VS zo slecht gaat. Terwijl veel van die problemen juist het gevolg zijn van oppermachtige vakbonden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
En het verband tussen beide stellingen is ?
Nee hoor. Dat een aanname die jij als een feit neerzet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij beweert dat er veel regeltjes zijn voor vakbonden en dat het in de VS zo slecht gaat. Terwijl veel van die problemen juist het gevolg zijn van oppermachtige vakbonden.
Neuj, er wordt in het onderwijs simpelweg te weinig betaald waardoor niemand met kwaliteiten er heen wilt. Zelfde als in Nederland. Pay peanuts and you get monkeys.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fabeltje, mensen kunnen gewoon op straat gezet woden, al helemaal in Amerika. Daar kunnen ze je nog op straat gooien als je je veters op een andere manier strikt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef robin007bond het volgende:
Omdat veel mensen die slecht werk verrichten dus lastig ontslagen worden.
Of als je een kind op schoot neemt, en dat is niet sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Fabeltje, mensen kunnen gewoon op straat gezet woden, al helemaal in Amerika. Daar kunnen ze je nog op straat gooien als je je veters op een andere manier strikt.
Naja, de Teachers Unions hebben wel behoorlijke bescherming weten af te dwingen, als een van de weinige groepen. Het probleem ligt eerder dat niemand met kwaliteit het onderwijs uberhaupt inwil, en ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Fabeltje, mensen kunnen gewoon op straat gezet woden, al helemaal in Amerika. Daar kunnen ze je nog op straat gooien als je je veters op een andere manier strikt.
En dan klagen ze je nog aan vanwege de economische schade die het bedrijf heeft geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Of als je een kind op schoot neemt, en dat is niet sarcastisch bedoeld
Diezelfde idioterie wacht NL...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan klagen ze je nog aan vanwege de economische schade die het bedrijf heeft geleden.
Verrassend kloppende beschrijvingquote:The Dictatorship of Cerbie is a fledgling, pleasant nation, renowned for its complete absence of social welfare. Its compassionate, hard-working, cynical population of 5 million are ruled by a mostly-benevolent dictator, who grants the populace the freedom to live their own lives but watches carefully for anyone to slip up.
The small, corrupt government is effectively ruled by the Department of Law & Order, with areas such as Religion & Spirituality and Social Welfare receiving almost no funds by comparison. Citizens pay a flat income tax of 15%. A substantial private sector is led by the Automobile Manufacturing industry, followed by Pizza Delivery and Door-to-door Insurance Sales.
Crime is a problem. Cerbie's national animal is the Crow, and its currency is the Asper.
Wat is behoorlijk? Kijk eens wat ze aan het doen zijn in bijvoorbeeld Wisconsin, daar wordt je als werknemer niet echt blij van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Naja, de Teachers Unions hebben wel behoorlijke bescherming weten af te dwingen, als een van de weinige groepen. Het probleem ligt eerder dat niemand met kwaliteit het onderwijs uberhaupt inwil, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Het is dan ook niet heel zwaar werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Naja, de Teachers Unions hebben wel behoorlijke bescherming weten af te dwingen, als een van de weinige groepen. Het probleem ligt eerder dat niemand met kwaliteit het onderwijs uberhaupt inwil, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Klopt, maar in bijvoorbeeld LA en NY is het toch wel heel moeilijk om van een slechte leraar af te komen. Daar kan het soms jaren duren, inclusief verschillende gefaalde evaluaties, voor je van iemand af kan komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is behoorlijk? Kijk eens wat ze aan het doen zijn in bijvoorbeeld Wisconsin, daar wordt je als werknemer niet echt blij van.
Noem je nu lesgeven geen zwaar werk?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is dan ook niet heel zwaar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |