en gaat dat gebeuren denk je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef Cerbie het volgende:
Natuurlijk, als je de sociale onlusten maar ver genoeg uit de hand laat lopen.
Het zou kunnen gebeuren.. Net zoals in het voormalig Joegoslavië.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef sonnyspek het volgende:
Maar zal er dan niet iemand die op een gegeven moment zegt: het is genoeg we doen het zelf wel.
?
QFT.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:08 schreef right_turn het volgende:
Ik ben er al op voorbereid!![]()
Binnen 10 jaar heb je rassenrellen in NL!
Was het een nieuwe Nederlander die Fortuyn overhoop had geknald, dan hadden we het al gehad. Als Wilders iets overkomt, dan zeker!
Daar ging 't om onafhankelijkheid, ik zie geen enkele buitenlander een provincie innemen.:')quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het zou kunnen gebeuren.. Net zoals in het voormalig Joegoslavië.
Ik zal het aan m'n opa melden die in het communistische verzet zat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:05 schreef Joe-Momma het volgende:
Zoals de nederlanders in '40-'45 deden?
Gewoon de andere kant op kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
waarschijnlijk bedoelt hij niet een echte oorlog maar rellenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:48 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Daar ging 't om onafhankelijkheid, ik zie geen enkele buitenlander een provincie innemen.:')
Hier is toch ook een subforum sociologie en maatschappij?quote:
Boor het voc gevoel zou het wel goed zijn denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:01 schreef Copycat het volgende:
Ja, 'we' gaan met rieken en toortsen de straat op om 'ze' te verdrijven. Hand in hand, kameraden!
Het is hier immers net voormalig Joegoslavië. Of Egypte misschien zelfs wel.
Ik vond het een mooi beeld, vooral de combi balkje voc.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
Dat VOC-gevoel is met Balkenende ten onder gegaan. Nostalgische prut.
Ik vond het 1 van zijn betere uitsprakenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
Dat VOC-gevoel is met Balkenende ten onder gegaan. Nostalgische prut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |