abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99292500
De enige wetenschap die ik nu heb is dat alle opgetrommelde wijsneuzerige 'wetenschappers' als een bok op de haverkist reageren om alles te ( trachten) onkrachten..(heb alleen AVerstraten nog niet gespot..;) (maar die zit nu vast ergens zijn vingers blauw te tikken op de finale..;)
Ik heb mijn best gedaan..goed gedaan hoor jongens...tot later.. ;)
pi_99294124
dus jij gelooft blindelinks erin?
Net zoals je filmpje dat er meltdowns zouden zijn in amerika op 7 juli XD
  zondag 10 juli 2011 @ 21:15:06 #103
52513 whosvegas
The Trickster
pi_99294349
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:42 schreef Maron het volgende:
De enige wetenschap die ik nu heb is dat alle opgetrommelde wijsneuzerige 'wetenschappers' als een bok op de haverkist reageren om alles te ( trachten) onkrachten..(heb alleen AVerstraten nog niet gespot..;) (maar die zit nu vast ergens zijn vingers blauw te tikken op de finale..;)
Ik heb mijn best gedaan..goed gedaan hoor jongens...tot later.. ;)
Iedereen mag geloven wat hij/zij wil.
Maar ik zeg, gewoon dat het wetenschappelijk gezien onzin. Er worden mensen echt bang gemaakt, door al die doem verhalen. Terwijl dat helemaal nergens voor nodig is! Lees het volgende topic maar door:
Poolshift

Op wil jij soms mensen bang maken? Of ben je zelf bang voor wat er gaat gebeuren?
Are you nuts??
pi_99294487
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Iedereen mag geloven wat hij/zij wil.
Maar ik zeg, gewoon dat het wetenschappelijk gezien onzin. Er worden mensen echt bang gemaakt, door al die doem verhalen. Terwijl dat helemaal nergens voor nodig is! Lees het volgende topic maar door:
Poolshift

Op wil jij soms mensen bang maken? Of ben je zelf bang voor wat er gaat gebeuren?
Maron had al een keer ongein gepost over meltdowns in amerika door het leger op 7 juli.
http://beforeitsnews.com/story/741/724/Elenin_-_7-7_Warning.html
door maron gepost in eerdere topic.
pi_99294883
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef knight18 het volgende:
dus jij gelooft blindelinks erin?
Net zoals je filmpje dat er meltdowns zouden zijn in amerika op 7 juli XD
Blindelinks/Blindelings geloven vind ik overdreven, dan zou ik een blinde vink zijn..;)
pi_99294911
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:17 schreef knight18 het volgende:

[..]

Maron had al een keer ongein gepost over meltdowns in amerika door het leger op 7 juli.
http://beforeitsnews.com/story/741/724/Elenin_-_7-7_Warning.html
door maron gepost in eerdere topic.
't Is vandaag 10 juli. *zucht*
  zondag 10 juli 2011 @ 21:43:59 #107
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99296062
Wat er ook gebeurt, ik vind dit een heel leuke discussie. En mag ik de aanwezigen dan ook vriendelijk vragen om zowel ontopic als lief voor elkaar te blijven? Thanks :s)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99296146
ik doe geen dwergster kwaad:)
pi_99296399
Ik tel alleen aardbevingen groter dan 7.5 als zware aardbevingen.
Anders telt het niet mee voor Elenin. :+
pi_99296648
Ik wil toch graag iets meer weten over die "alignments". Waar kan ik het "alignment" van 7 juli vinden?
pi_99296658
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef knight18 het volgende:
ik doe geen dwergster kwaad:)
Dat is lief!
pi_99296970
Nog maar een beetje 'ongein' dan..http://www.youtube.com/user/NancyRedStar
(Is maar een beetje "gewauwel" van een paar ouwe Eskimo's hoor ;) Niet echt iets om serieus te nemen)...maar toch wel vermakelijk..
Have fun.. :*
pi_99297157
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef Maron het volgende:
Nog maar een beetje 'ongein' dan..http://www.youtube.com/user/NancyRedStar
(Is maar een beetje "gewauwel" van een paar ouwe Eskimo's hoor ;) Niet echt iets om serieus te nemen)...maar toch wel vermakelijk..
Have fun.. :*
Niet zo snel :)
Ik ben nog bezig met de wetenschappellijke feiten in je vorige video :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_99297230
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef AVerstraten het volgende:
Ik wil toch graag iets meer weten over die "alignments". Waar kan ik het "alignment" van 7 juli vinden?
Misschien es vragen aan iemand die een beetje verstand heeft over het onderwerp ?
:P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_99297347
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Niet zo snel :)
Ik ben nog bezig met de wetenschappellijke feiten in je vorige video :7
Eskimo's moet je niet serieus nemen @UncleScorp..dat zou je toch onderhand wel moeten weten..
Dat zijn Indianenverhalen..;)
pi_99297444
Waarom post je het als je zelf vindt dat we het niet serieus moeten nemen?
pi_99297482
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef AVerstraten het volgende:
Waarom post je het als je zelf vindt dat we het niet serieus moeten nemen?
http://alamongordo.com/general/elenin-timeline/
pi_99297499
Eskimo's staan dichter bij de natuur.
pi_99297682
quote:
Bedankt voor de tijdlijn.
Al moet ik wel zeggen dat de schrijver nogal hysterisch overkomt.
pi_99297809
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef 22 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tijdlijn.
Al moet ik wel zeggen dat de schrijver nogal hysterisch overkomt.
Volgens deze tijdlijn zijn alle zware aardbevingen terug te leiden op elenin:P. Maar ik zie er maar een paar staan.
pi_99297822
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef 22 het volgende:
Eskimo's staan dichter bij de natuur.
HET IS INUIT
pi_99298097
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

HET IS INUIT
Sorry hoor, maar..
Eskimo is de verzamelnaam voor inheemse bevolkingsgroepen die Groenland, het noorden van Canada, Alaska en het uiterste oosten van Siberië bewonen.
In de Verenigde Staten worden Eskimo's ook wel Native Alaskans genoemd.

Alhoewel de Canadese Eskimo's zelf liever met hun eigen woord "Inuit" (dat mens betekent) zouden worden aangeduid, is "Eskimo" de Nederlandse aanduiding voor de gehele bevolkingsgroep. De Groenlandse Eskimo's noemen zichzelf de Kalaallit en hun taal het Kalaallisut. In Canada wordt meestal de variant Inuktitut gesproken. Een aanzienlijke minderheid in Alaska en het noordoosten van het Russische Verre Oosten noemt zichzelf Yupik (of Yup'ik).
pi_99298114
quote:
Dank je, dat is interessant, ik zie dat Elenin al van alles teweeg bracht lang voordat hij werd ontdekt. Ik zie ook - bij 15 augustus 2011 bijvoorbeeld - dat Elenin ook als hij niet in een of ander "alignment" staat, narigheid veroorzaakt. Dat is wel handig voor de voorspellers, het komt gewoon altijd door Elenin, alignment of geen alignment. Ik zie ook dat er melding wordt gemaakt van komeet Honda, die gek genoeg geen enkele invloed heeft op wat er op de aarde gebeurt. Wat is dan het verschil tussen deze twee kometen? En ik zie ook dat na 2012 alles gewoon doorgaat en dat ook in 2015, als Elenin al lang en breed weer verdwenen uit ons planetaire systeem, hij toch nog steeds in alignments kan staan en aardbevingen veroorzaken. Dat is nog eens bijzonder!
pi_99298164
aardbevingen van 2010 worden gelinkt aan elenin. Dit terwijl hij dan ver, heel ver uit ons stelsel was. rara?
pi_99298235
Aardbevingen van na 2011 bedoel je ws?
pi_99298266
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:26 schreef AVerstraten het volgende:
Aardbevingen van na 2011 bedoel je ws?
Nee aardbevingen van 2007 al
pi_99298313
Ja, dat zag ik ook. Wat zal ik zeggen - ik zeg maar niks.
pi_99298464
zoals je zei, een paar keer per week vinden aardbevingen plaats. Heb de data even bekeken en sommigen zijn niet eens precies.
ook leuk: http://alamongordo.com/pr(...)brink-world-war-iii/
pi_99298548
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

HET IS INUIT
Sorry
pi_99298731
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef knight18 het volgende:
zoals je zei, een paar keer per week vinden aardbevingen plaats. Heb de data even bekeken en sommigen zijn niet eens precies.
ook leuk: http://alamongordo.com/pr(...)brink-world-war-iii/
Maar dan zeggen ze gewoon dat het "alignment" een week duurt, of langer; het lijkt er op dat het net zo lang duurt tot hun "voorspelling" uitkomt.
pi_99298925
Hoe kunnen ze aardbevingen linken met elenin(als het al een dwergster zou zijn) die in 2007 waren?
pi_99299195
Geen idee. En hoe kunnen ze aardbevingen in 2015 linken aan Elenin? Ik denk dat de schrijver van dit stukje behept is met een overmaat aan fantasie en een ernstig gebrek aan kennis. Een noodlottige combinatie, zo blijkt.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:25:29 #133
316906 ZweefMeisje
met beide beentjes aande grond
pi_99366179
ze voorspellen dan ook dat er 3 dagen van duisternis is...hoe zit het dan met de tempraturen?

je zal haast denken lachen drie dagen volledig duisternis...maar er komt meer bij kijken
pi_99369924
Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat, 3 dagen duisternis als er een tweede zon bij komt.
pi_99369961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:58 schreef AVerstraten het volgende:
Vraag me af hoe dat in zijn werk gaat, 3 dagen duisternis als er een tweede zon bij komt.
Het staat in tru. Dus gaat het niet gebeuren. *)
pi_99375868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Inderdaad een vaag filmpje. Veel meer valt er niet over te zeggen.
That's True..
pi_99385421
Kappen met die slow-chat, zo verdrinkt de nuttige informatie (misschien ook de bedoeling van sommigen).

Elenin:

Veni vidi foetsie
pi_99385622
De maanden van de waarheid zijn aangebroken voor alle verhalen over de komst van komeet Elenin. Is Elenin zoals de meesten beweren inderdaad slechts een komeet, of gaat het hier, zoals op veel complottheorie sites te lezen is, in werkelijkheid om een enorme planeet (Planeet X, Nibiru, Hercolubus) of misschien wel een bruine dwergster met zijn eigen planeten- en asteroïden stelsel? Nu Elenin steeds dichterbij komt en zich op minder dan 2 x de afstand tussen de Aarde en de zon bevindt, zal spoedig blijken welke versie de juiste is. (* kleine rectificatie in artikel 22.15 uur)

Aan het 'Elenin = Planeet X / Nibiru' verhaal kleven een aantal bezwaren die niet zomaar uit te vlakken zijn. Waarom zijn er bijvoorbeeld nog steeds geen grote aantallen foto's op het internet verschenen? Stel dat álle professionele astronomen over de hele wereld in het complot zouden zitten, dan nog zouden er toch minstens enkele van de vele tienduizenden amateur astronomen de moed moeten hebben om foto's van 'Elenin' op het net te plaatsen (ene AstrolPatriot, in het bezit van een grote Meade 20" telescoop, is een uitzondering, al is er voor een leek feitelijk niets op de foto te ontdekken). Als het hier immers inderdaad om een enorm groot planetair of ster-achtig lichaam gaat, dan zou deze inmiddels al zo'n 6% van de zichtbare grote van de Maan hebben en daarom met het blote oog zichtbaar moeten zijn.

Bruine dwergster zal niemand overleven

Tegenargument wat meestal wordt gegeven: 'Elenin' (om het maar even bij deze naam te houden) nadert ons pal vanuit het zuiden van onze planeet, waardoor het object eigenlijk alleen vanaf de zuidpool goed zichtbaar is. Misschien dat dit inderdaad geldt voor Planeet-X/Nibiru -áls deze bestaat-, maar dit komt niet overeen met de vastgestelde baan van Elenin. Als Elenin een bruine dwergster zou zijn, dan zou het zonnestelsel inmiddels één grote chaos zijn geweest en zou bijvoorbeeld de planeet Saturnus uit zijn baan zijn geslingerd. Sommigen zijn hierdoor niet overtuigd en wijzen op het feit dat er aan het einde van 2009 een enorme storm op Saturnus is losgebarsten, waar de Aarde 8 x in past. Deze storm is ontstaan op het moment dat Elenin de baan van Saturnus gekruist zou hebben.

Animaties in stellaire modellen laten zien dat een bruine dwergster ook andere planeten, waaronder de Aarde, uit zijn baan zal duwen. Het moge duidelijk zijn dat niemand zo'n ramp zou overleven.

Volgens professionele en amateur astronomen is Elenin dan ook precies wat het is: een kleine komeet met een kern van minder dan 10 kilometer. Op 16 oktober zal Elenin de Aarde het dichtst genaderd zijn en ons op een afstand van zo'n 35 miljoen kilometer (circa 10 x de afstand tot de Maan) passeren (4). Het is eenvoudigweg onmogelijk dat zo'n klein object op zo'n enorme afstand ook maar enige invloed op onze planeet zal hebben, laat staan zal zorgen voor enorme aardbevingen, tsunami's en een poolomkering, zoals op diverse sites te lezen is.

Elenin mogelijk afleiding voor 'echte Planeet-X'

Toch laten de Planeet-X / Nibiru aanhangers zich niet zo makkelijk uit het veld slaan. Velen denken dat Elenin mogelijk een bewust gecreëerde afleiding is voor de 'echte' Planeet X, die ons inderdaad vrijwel ongezien richting de zuidpool zou naderen en ons óf later -bijvoorbeeld in 2012-, óf misschien zelfs eerder dan Elenin zal bereiken. Daarbij wordt veelal gewezen op een foto van een rood hemellichaam met enkele objecten (planeten of asteroïden) erom heen, die in 2007 door een telescoop op de Zuidpool zou zijn genomen. In Google Skies is op de coördinaten van deze rode planeet (5h 53m 27s, -6 10'58) een zwart gemaakt vierkant te zien (1). De vraag rijst dus waarom dat zo is, en of zich daar inderdaad 'iets' in de ruimte bevindt dat wij niet mogen zien.

Ontdekker Elenin verwacht mogelijke ontploffing

Wat eveneens verdacht wordt gevonden is de recent op de officiële website van de NASA geplaatste waarschuwing aan NASA-medewerkers en hun families om zich voor te bereiden op 'noodsituaties'. (2) Ander eigenaardig toeval: op 11 september zal Elenin zich het dichtst bij de zon bevinden. Volgens de veronderstelde ontdekker van de komeet, de Rus Leonid Elenin, zou de komeet dan wel eens kunnen ontploffen (3). Hoe dan ook, Elenin zou op 11 september 1991 -de dag dat president George H.W. Bush zijn beroemd geworden 'New World Order' toespraak hield- ons zonnestelsel zijn binnengekomen. Precies 10 jaar later vonden de aanslagen op 9/11 plaats, en weer exact 10 jaar bevindt Elenin zich het dichtst bij de zon.

NASA zou liegen over samenstelling kometen

Op verschillende blogs en websites wordt een commentaar geplaatst van iemand die beweert dat de NASA liegt over de samenstelling van kometen. Het zouden geen grote 'ijsballen' zijn, maar enorme metaal bevattende elektrisch geladen super-condensators. Op 14 juni 2007 zou de NASA een infraroodfoto hebben gemaakt waaruit bleek dat de elektromagnetische 'bel' rondom Elenin zo'n 27 miljoen kilometer groot is, met röntgenstraal uitstulpingen tot wel 160 miljoen kilometer ver.

Volgens deze theorie zal de Aarde tussen 26 september en 22 november helemaal 'opgeslokt' worden door een enorme elektrische ontlading, met verschrikkelijke gevolgen. Andere kometen zouden dit effect niet hebben gehad omdat deze een veel kortere omloopbaan hebben en hun elektrische lading daarom veel vaker ontladen dan Elenin.

Asteroïde 2005YU55 of komeet Honda het echte gevaar?

Weer anderen beweren dat het echte gevaar niet van Elenin komt, maar van de asteroïde (2005YU55), die een diameter heeft van 400 meter en op 9 november de Aarde op 720.000 kilometer (ca. 2 x de afstand tot de Maan) passeert *. Ook is er een theorie dat de komeet Honda, die een doorsnee van 1,6 kilometer heeft en op 11 september op één lijn met Elenin en de zon staat, uit zijn baan geduwd kan worden en heel dicht bij de aarde of de maan in de buurt zal komen. Een eventuele inslag zou rampzalig zijn, want zelfs de slechts 320 meter grote planetoïde Apophis, die in 2029 en 2036 extreem dicht langs de atmosfeer van de Aarde zal scheren, zou bij een inslag een heel land of in het slechtste geval een half continent kunnen wegvagen. De NASA is hier overigens niet bang voor, hun Russische collega's echter wel (5).

Op 16 augustus passeert komeet Honda de Aarde op 8 miljoen kilometer, wat normaal gesproken dus onmogelijk enig gevaar voor een inslag oplevert. Eind september moet definitief duidelijk worden of er ook maar iets waar is van de Planeet-X / Nibiru verklaringen aangaande Elenin. Zo niet, dan valt te verwachten dat de reeds lang voorspelde komst van dit mysterieuze, verwoestende hemellichaam opnieuw naar een ander moment in de toekomst -waarschijnlijk 2012- zal worden verschoven.

http://xandernieuws.punt.nl/?id=635360&r=1&tbl_archief=&
Veni vidi foetsie
pi_99387001
Ik vind het een mooie samenvatting van alle theorieen.
Niets mis mee toch?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:57:58 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99390565
Opruimslotje ,

Er is al een paar keer gevraagt ontopic te gaan en voor mensen die alles onzin vinden ,
bespaar jezelf dan de moeite en lees het dan niet .

Vanaf hier weer inhoudelijk en ontopic , voor slowchat hier

[ Bericht 46% gewijzigd door Summers op 13-07-2011 00:13:53 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_99411777
Dit zouden de laatst genomen beelden, en een gedeelte van de baan van Elenin zijn..
Het filmpje van de orbs bij de maan had ik geplaatst omdat het wel lijkt of we in de gaten gehouden worden mbt het komende event..overal ter wereld zijn er zulke sightings..
pi_99411977
@Maron kan je die link geven van de maan met die vreemde dingen?
pi_99412224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef Maron het volgende:
Dit zouden de laatst genomen beelden, en een gedeelte van de baan van Elenin zijn..
Waarom verwijst de maker niet even gewoon naar de originele opnames? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me, hij heeft er tenslotte zelf een fimpje van geknipt en geplakt.

Wat ik me ook afvraag n.a.v. dit fimpje: gaat Elenin ineens de andere kant op en zo ja, wanneer is dat gebeurd? :)
pi_99412349
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef Maron het volgende:

quote:
Het filmpje van de orbs bij de maan had ik geplaatst omdat het wel lijkt of we in de gaten gehouden worden mbt het komende event..overal ter wereld zijn er zulke sightings..
Geloof je dat nou echt?
pi_99412507
Oftopic , verplaatst naar feedback

[ Bericht 81% gewijzigd door Summers op 14-07-2011 00:42:58 ]
pi_99412570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef knight18 het volgende:
@Maron kan je die link geven van de maan met die vreemde dingen?
Ik stuur je de link per DM, anders ben ik misschien weer niet ontopic..
pi_99415598
@ maron, stuur ook eens door naar mij via dm als je wilt ?
pi_99415636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef Jarheadd het volgende:
@ maron, stuur ook eens door naar mij via dm als je wilt ?
me2 plz
pi_99415732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat je hier alleen maar reacties wil zien die het eens zijn met de ideeën in het openingsartikel?
Snap je het echt niet of doe je nou gewoon alsof je achterlijk ben om een reactie te krijgen? Hij bedoeld opmerkingen als je vorige post "Geloof je dat nou echt?"
Ik irriteer me ook zwaar aan zulke post, post gewoon wat je vind op inet, nieuwe "feiten", stel je vind iets wat het onderuit haal kan je dat ook posten maar niet van die deuzige opmerkingen als "geloof je dat echt?!" "LOL NEP" "HAHAHAHA ONZIN" ....
pi_99416002
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef WallieP het volgende:

[..]

Snap je het echt niet of doe je nou gewoon alsof je achterlijk ben om een reactie te krijgen? Hij bedoeld opmerkingen als je vorige post "Geloof je dat nou echt?"
Ik irriteer me ook zwaar aan zulke post, post gewoon wat je vind op inet, nieuwe "feiten", stel je vind iets wat het onderuit haal kan je dat ook posten maar niet van die deuzige opmerkingen als "geloof je dat echt?!" "LOL NEP" "HAHAHAHA ONZIN" ....
Probleem is natuurlijk wel als men blijft volhouden dat dit object zich niet aan de natuurwetten houdt. Dan valt er weinig te vinden dat het onderuit haalt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')