Er gebeurt niets bijzonders in 2012, behalve wat idioten die zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:11 schreef samantha23 het volgende:
Ik heb het in GC ook gevraagd, maar daar kreeg ik geen serieuze antwoorden.
Zou het mogelijk zijn dat we in 2012 een aardkorstverschuiving krijgen?
Ik heb veel gelezen over deze theorie en volgens sommige is dat inderdaad het geval.
Ik wordt hier namelijk best bang van.
OMG ! Voelde je dat, TS ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:08 schreef samantha23 het volgende:
Nee serieus een aardkorstverschuiving. dat kan binnen enkele uren gebeuren.
Dat kan, maar wat heeft dat met 2012 te maken ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:29 schreef samantha23 het volgende:
volgens een geleerde Hapgood en Einstein is het mogelijk dat zo`n ramp zich in een paar uur voordoet.
Ik wist niet dat Einstein Geologie in zijn pakket had....quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:29 schreef samantha23 het volgende:
volgens een geleerde Hapgood en Einstein is het mogelijk dat zo`n ramp zich in een paar uur voordoet.
Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt, beter dat je dat soort sites weert als je zo goedgelovig bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef samantha23 het volgende:
De maya`s hebben dit ook voorspeld volgens Drunvalo Melchizedek
Oh wacht, ik had niet door dat hij zo wetenschappelijk te werk was gegaan. Dan zal het inderdaad wel waar zijn. Excuses.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef samantha23 het volgende:
De maya`s hebben dit ook voorspeld volgens Drunvalo Melchizedek
Dat valt moeilijk uit te leggen als je al een aardbeving verwart met een poolshift en dit in verband brengt met de Maya's, 2012 en Einstein ... nog ff doorlezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef samantha23 het volgende:
Dus volgens jullie klopt dit niet? Waarom zou dit dan niet kunnen gebeuren?
De vraag moet zijn waarom iets wel kan gebeuren. Er zijn genoeg theorieën waaruit blijkt dat zoiets niet kan en nog nooit voorgekomen is. Ofwel, waarom kan het wel gebeuren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef samantha23 het volgende:
Dus volgens jullie klopt dit niet? Waarom zou dit dan niet kunnen gebeuren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |