abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:51:48 #201
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_97349142
Of ik ben blind, of er is nooit meer een nieuw TRU Slowchat topic aangemaakt sinds ik hier voor het laatst heb gekeken... :o
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:55:16 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97349288
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Darkwolf het volgende:
Of ik ben blind, of er is nooit meer een nieuw TRU Slowchat topic aangemaakt sinds ik hier voor het laatst heb gekeken... :o
Je bent blind :o
[TRU OH]#269 astrologie, meets en al dat soort dingen
The truth was in here.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:08:43 #203
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_98601947
Die 1 smiley reactie van Loppe voegt niet echt iets toe, me dunkt. Sowieso niets positiefs.
Regressie-Hypno therapie
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:09:42 #204
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98601985
Huh wat brand? Oh wacht. -O-
The truth was in here.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:17:43 #205
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_98602311
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Bastard het volgende:
Huh wat brand? Oh wacht. -O-
Ja. Dat is weer even wennen he? Je kan nu achterover zitten en iemand anders er wat mee laten doen (of niet.)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:28:11 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98602756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:08 schreef Darkwolf het volgende:
Die 1 smiley reactie van Loppe voegt niet echt iets toe, me dunkt. Sowieso niets positiefs.
Regressie-Hypno therapie
Weggehaald, al zou je je daar ook gewoon niet aan kunnen storen natuurlijk :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:29:27 #207
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98602823
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Bastard het volgende:
Huh wat brand? Oh wacht. -O-


"graag even plaatsnemen achter het lint, burger"
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:42:26 #208
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_98603423
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef jogy het volgende:
Weggehaald, al zou je je daar ook gewoon niet aan kunnen storen natuurlijk :).
Heb er dan ook niet op gereageerd uiteindelijk, maar eenmaal weg halen zou kunnen betekenen dat er misschien een lampje gaat branden bij hem voor in het vervolg. :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:49:04 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98603714
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"graag even plaatsnemen achter het lint, burger"
Sgoed, ik kijk wel toe en sticht hier en daar een brandje 8-)
The truth was in here.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:58:54 #210
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98604174
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Heb er dan ook niet op gereageerd uiteindelijk, maar eenmaal weg halen zou kunnen betekenen dat er misschien een lampje gaat branden bij hem voor in het vervolg. :)
Over het algemeen komt loppe niet over als een troll oid hoor :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 29 juni 2011 @ 14:15:44 #211
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98818113
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sgoed, ik kijk wel toe en sticht hier en daar een brandje 8-)
Gaarne binnen beheersbare proporties.

Mag ik de heren verder verzoeken FB te gebruiken als FB en niet als SC? >:)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:21:12 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98818394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gaarne binnen beheersbare proporties.

Mag ik de heren verder verzoeken FB te gebruiken als FB en niet als SC? >:)
Doe es niet zo newbee modderig jij 8-)
The truth was in here.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:09:02 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98951252
Waarom wordt mij post over dat zaken als fantasie, onzin, inconsistentie, hypcrisie, domheid, paranoia en achtervolgingswaan, complotten achter werkelijk alles vermoeden en zich niet willen verdiepen in feiten leiden tot zaken als heksenvervolging verwijderd en betiteld als een verkapte doodsbedreiging?
Is deze waarheid als een koe niet wenselijk bij de modjes?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:19:52 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98951595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom wordt mij post over dat zaken als fantasie, onzin, inconsistentie, hypcrisie, domheid, paranoia en achtervolgingswaan, complotten achter werkelijk alles vermoeden en zich niet willen verdiepen in feiten leiden tot zaken als heksenvervolging verwijderd en betiteld als een verkapte doodsbedreiging?
Is deze waarheid als een koe niet wenselijk bij de modjes?
Hee leuk, een vraag die zichzelf beantwoord :)
The truth was in here.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:24:02 #215
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98951745
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hee leuk, een vraag die zichzelf beantwoord :)
Jij noemde het als eerste een doodsverwensing. Leg eens uit waarom dat het geval is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:44:45 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98952492
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom wordt mij post over dat zaken als fantasie, onzin, inconsistentie, hypcrisie, domheid, paranoia en achtervolgingswaan, complotten achter werkelijk alles vermoeden en zich niet willen verdiepen in feiten leiden tot zaken als heksenvervolging verwijderd en betiteld als een verkapte doodsbedreiging?
Is deze waarheid als een koe niet wenselijk bij de modjes?
Omdat je een zeurpiet bent. Op het forum is voor bijna elke insteek een plek op het forum, echter is niet elke insteek overal gewenst. In TRU is dat precies hetzelfde en dat er hier voor jouw gevoel overmatig gecensureerd wordt is jouw probleem. We hebben lange tijd geprobeerd om elke mening overal spuibaar te laten zijn in de topics maar uiteindelijk ging TRU daar bijn aan ten onder. Sinds dat er een aantal mensen weggeschopt zijn uit TRU en er inderdaad wat minder 'gevochten' wordt over de waarheidsgehalte van iets gaat het een stuk beter en zijn we in ieder geval in de statistieken een stuk vooruit gegaan.

In het geval van UFO filmpjes vind ik het een beetje een grijs gebied overigens maar voor elk topic binnen TRU geldt dat wanneer mensen tegen elkaar aan het bitchen zijn dan is het in ieder geval zaak van de modjes om de grootste irritatiefactor in te dammen en in dit geval ben jij dat.

Jij gaat er volgens mij van uit dat elk UFO filmpje waar dan ook en wanneer dan ook nep is omdat het in jouw ogen onmogelijk is dat ze ubarhaupt bestaan (UFO gezien als buitenaardse schepen dus, niet als niet geidentificeerd vliegding wat ook gewoon een weerballon/thaise lantaarn kan zijn). Dat is heel fijn voor jou maar dan zit je hier verkeerd, hier gaan we in ieder geval uit van de mogelijkheid van buitenaardse wezens die ons bezoeken. Dat is de insteek in TRU, niet van NWS/KLB/DE/CUL etc etc etc.

In CUL wordt het ook niet gewaardeerd als iemand een half topic over Franse culinaire hoogstandjes ondersteboven zeurt met de mening dat frikandellen beter zijn, op een gegeven moment houdt het op. Hier ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:51:19 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98952737
Fijn dat je even je persoonlijke gal spuwen kon, maar dat maakt mijn post nog steeds niet tot een verkapte doodsbedreiging.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:07:48 #218
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98953365
Niks persoonlijks aan hoor. En wat die verkapte doodsverwensing betreft, tja ok. Het blijft tekst op beeld zonder lichaamstaal dus zou het verkeerd over gekomen kunnen zijn. Al vind ik het wel een rare vergelijking van jouw kant om de heksenjacht erbij te halen op die manier, maar ok.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:08:08 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98953377
Maar goed, ook hier in FB kan je dus wat beweren zonder het te onderbouwen, maar het wijzen op de schadelijke gevolgen daarvan is niet wenselijk, vat ik het zo goed samen?
Grappig, dat juist in TRU waar men beweert dat de overheid en andere instanties zaken niet naar buiten laten komen omdat die meningen niet wenselijk zijn juist dit doet.
Dan wordt ik voor doodsbedreiger uitgemaakt, en dat hoeft verder niet te worden uitgelegd.
Precies wat ik al zei, heksenprocessen waarbij de beschuldiging gelijk de veroordeling is.

Succes verder met TRU, en ben benieuwd wanneer de eerste user van hier in de echte wereld mensen wat aandoet, want dat is echt waar het op uit gaat lopen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:15:44 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98953648
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij noemde het als eerste een doodsverwensing. Leg eens uit waarom dat het geval is.
quote:
Op naar de nieuwe heksenvervolgingen zeg ik dan.
Waarmee je insinueert dat de groep mensen die je daar een stempel geeft, als heksen op de brandstapel mogen gaan wat jou betreft toch? Inderdaad, puur op willekeur verder want die mensen die niet sporen verdienen de dood.
Als je dat anders zou hebben bedoeld.. leg uit.
The truth was in here.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:16:39 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98953683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, ook hier in FB kan je dus wat beweren zonder het te onderbouwen, maar het wijzen op de schadelijke gevolgen daarvan is niet wenselijk, vat ik het zo goed samen?
Grappig, dat juist in TRU waar men beweert dat de overheid en andere instanties zaken niet naar buiten laten komen omdat die meningen niet wenselijk zijn juist dit doet.
Dan wordt ik voor doodsbedreiger uitgemaakt, en dat hoeft verder niet te worden uitgelegd.
Precies wat ik al zei, heksenprocessen waarbij de beschuldiging gelijk de veroordeling is.
Hier zit een verschil van inzicht in. Wat mij betreft is destijds de heksenjacht ingevoerd uit angst voor het onbekende en zijn al die mensen die de natuur-religies aanhielden op de brandstapel gegooid uit angst van de concurrentie, de Christelijke kerk. Daarom vind ik het een scheve vergelijking. Ik begrijp dan ook niet waar je heksenjacht vergelijking vandaan komt binnen die discussie. Binnen TRU is het juist andersom (op de aanname dat het één en ander mogelijk is wat eventueel nog niet geheel bewezen is), neem de angst voor het onbekende weg en er zullen geen heksenjachten meer georganiseerd, zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_98953718
Piet->Culinair->Roquefort->Rockefeller->NWO

Ik zeg maar even niks ...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:18:47 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98953757
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

[..]

Waarmee je insinueert dat de groep mensen die je daar een stempel geeft, als heksen op de brandstapel mogen gaan wat jou betreft toch? Inderdaad, puur op willekeur verder want die mensen die niet sporen verdienen de dood.
Als je dat anders zou hebben bedoeld.. leg uit.
De mensen die een bewering zien als gelijk een waarheid, dat zijn de mensen die er voor zorgen dat er mensen als heksen worden gezien en verbrand. De paranoiden, de complotrheoriedenkers, kortom het alles maar zien als waar volk op TRU zijn het soort mensen dat ook heksen vervolgden.
Is dat zo moeilijk? Kwestie van begrijpend lezen en weten wat heksenprocessen waren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:18:55 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98953767
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

[..]

Waarmee je insinueert dat de groep mensen die je daar een stempel geeft, als heksen op de brandstapel mogen gaan wat jou betreft toch? Inderdaad, puur op willekeur verder want die mensen die niet sporen verdienen de dood.
Als je dat anders zou hebben bedoeld.. leg uit.
Volgens mij bedoeld hij dus dat de heksenjachten vroeger georganiseerd zijn door mensen die alles geloofde en dus onschuldige mensen uit angst in de fik zette omdat hun gezegd werd dat ze boosaardig waren oid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:21:22 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98953882
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De mensen die een bewering zien als gelijk een waarheid, dat zijn de mensen die er voor zorgen dat er mensen als heksen worden gezien en verbrand. De paranoiden, de complotrheoriedenkers, kortom het alles maar zien als waar volk op TRU zijn het soort mensen dat ook heksen vervolgden.
Is dat zo moeilijk? Kwestie van begrijpend lezen en weten wat heksenprocessen waren
De heksenprocessen waren uit angst gevoerd dus tja. Ik zie jou eerder iemand in de fik zetten dan de gemiddelde TRU ganger met hoe jij je hier gedraagd :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:21:40 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98953894
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld hij dus dat de heksenjachten vroeger georganiseerd zijn door mensen die alles geloofde en dus onschuldige mensen uit angst in de fik zette omdat hun gezegd werd dat ze boosaardig waren oid.
Bingo.
Geen behoefte aan bewijs, een spannend verhaal is genoeg. Stel je vragen en heb je kritiek ben je fout.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:23:53 #227
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98953981
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef jogy het volgende:

[..]

De heksenprocessen waren uit angst gevoerd dus tja. Ik zie jou eerder iemand in de fik zetten dan de gemiddelde TRU ganger met hoe jij je hier gedraagd :).
Bijgeloof afbranden is wat anders van mensen in de fik steken en verder, ad hominem
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:24:47 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98954014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bingo.
Geen behoefte aan bewijs, een spannend verhaal is genoeg. Stel je vragen en heb je kritiek ben je fout.
Uhu, het ligt er maar enkel aan hoe je het brengt. Maurice heeft ongeveer dezelfde mening als jij maar niemand flipt tegen hem, omdat hij wel weet hoe je een discussie normaal kan voeren. Jij niet. Dus het ligt niet aan je wereldbeeld maar jouw onkunde om normaal te posten blijkbaar :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:45:20 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98954950
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Uhu, het ligt er maar enkel aan hoe je het brengt. Maurice heeft ongeveer dezelfde mening als jij maar niemand flipt tegen hem, omdat hij wel weet hoe je een discussie normaal kan voeren. Jij niet. Dus het ligt niet aan je wereldbeeld maar jouw onkunde om normaal te posten blijkbaar :).
Ik voer de discussie wat anders idd
Maakt het nog steeds geen doodsverwensing niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:46:33 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98955011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De mensen die een bewering zien als gelijk een waarheid, dat zijn de mensen die er voor zorgen dat er mensen als heksen worden gezien en verbrand. De paranoiden, de complotrheoriedenkers, kortom het alles maar zien als waar volk op TRU zijn het soort mensen dat ook heksen vervolgden.
Is dat zo moeilijk? Kwestie van begrijpend lezen en weten wat heksenprocessen waren
Oh, dan begreep ik je inderdaad verkeerd, misschien wil je in het vervolg meteen duidelijk zijn?
The truth was in here.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:48:41 #231
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98955091
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh, dan begreep ik je inderdaad verkeerd, misschien wil je in het vervolg meteen duidelijk zijn?
quote:
Zaken als fantasie, onzin, inconsistentie, hypcrisie, domheid, paranoia en achtervolgingswaan, complotten achter werkelijk alles vermoeden en zich niet willen verdiepen in feiten?
Op naar de nieuwe heksenvervolgingen zeg ik dan.
Geen woord spaans bij volgens mij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:02:20 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98955607
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik voer de discussie wat anders idd
Maakt het nog steeds geen doodsverwensing niet?
Nee ok, die doodsverwensing was verkeerd begrepen blijkbaar.

Anyway:
quote:
Zaken als fantasie, onzin, inconsistentie, hypcrisie, domheid, paranoia en achtervolgingswaan, complotten achter werkelijk alles vermoeden en zich niet willen verdiepen in feiten? [ dus om dit op te lossen ]Op naar de nieuwe heksenvervolgingen zeg ik dan.
Of

quote:
Zaken als fantasie, onzin, inconsistentie, hypcrisie, domheid, paranoia en achtervolgingswaan, complotten achter werkelijk alles vermoeden en zich niet willen verdiepen in feiten? Op naar de nieuwe heksenvervolgingen zeg ik dan.[ want dat is het gevaar bij dit soort goedgelovigheid ]
Kan op twee verschillende manieren uitgelegd worden, zeker met het gemis van lichaamstaal :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:11:20 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98955906
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee ok, die doodsverwensing was verkeerd begrepen blijkbaar.

Anyway:

[..]

Of

[..]

Kan op twee verschillende manieren uitgelegd worden, zeker met het gemis van lichaamstaal :).
Zal post op TRU dan voor-taan maar in Jip en Jan-ne-ke taal gaan pos-ten?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:14:11 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98956002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zal post op TRU dan voor-taan maar in Jip en Jan-ne-ke taal gaan pos-ten?
Nee hoor, maar als je niet begrijpt dat dit gewoon mogelijk is met geschreven taal is dat jouw pro-bleem. Note is in ieder geval ver-wij-derd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 3 juli 2011 @ 13:01:01 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98977994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[..]

Geen woord spaans bij volgens mij
Ik bekeek het hele verhaal in dat topic en die post niet op zichzelf maar
blijkbaar bedoelde je het niet zo grof en heb ik je verkeerd begrepen , daarvoor mijn excuses .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 3 juli 2011 @ 13:15:01 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98978354
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zal post op TRU dan voor-taan maar in Jip en Jan-ne-ke taal gaan pos-ten?
Nee dat hoeft niet maar het zou in het vervolg wel handig en gewenst zijn ( ook voor de beeldvorming van anderen naar jou toe ) als je je voortaan aan de Netiquette van TRU houd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_99108749
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 8 juli 2011 @ 15:12:25 #238
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99201258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:39 schreef UncleScorp het volgende:
[9 Maart] de eerste dag van de laatste maya cyclus #3

Weer een typische TRU opmerking :O
Wat bedoel je precies?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99202888
Is al aangepast door Summers ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:59:30 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99204020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Je bent dik 2 dagen te laat *)
The truth was in here.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:59:10 #241
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99207825
Ik had nog willen reageren op UncleScorp maar elke keer als ik hem wilde Quoten , liep ik vast , heel vaag ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 8 juli 2011 @ 17:43:43 #242
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99210732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Summers het volgende:
Ik had nog willen reageren op UncleScorp maar elke keer als ik hem wilde Quoten , liep ik vast , heel vaag ..
Het is een teken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99250946
Ik vind dat het legendarische 35-delige 'Geen Pottenkijkers'-topic een beter einde verdient dan de nutteloze kick en bijbehorende replies die er op 6 juli jl. aan gegeven werden. Kunnen die niet verwijderd worden, en dan een slotje erop?

Geen pottenkijkers. Deel 35 The story goes on..
pi_99256622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:59 schreef Summers het volgende:
Ik had nog willen reageren op UncleScorp maar elke keer als ik hem wilde Quoten , liep ik vast , heel vaag ..
Nobody quotes me !
>:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Grootste baggeraar 2022 zondag 10 juli 2011 @ 15:09:30 #245
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99278852
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:09 schreef dvr het volgende:
Ik vind dat het legendarische 35-delige 'Geen Pottenkijkers'-topic een beter einde verdient dan de nutteloze kick en bijbehorende replies die er op 6 juli jl. aan gegeven werden. Kunnen die niet verwijderd worden, en dan een slotje erop?

Geen pottenkijkers. Deel 35 The story goes on..
Verdient het geen vervolg dan volgens jou?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99284937
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

Verdient het geen vervolg dan volgens jou?
Dat zou heel wat anders zijn, en daar gaat het ook helemaal niet om. Dat verhaal is af, het avontuur is al jaren afgelopen. Het is storend als daar nu weer een hele sliert nietszeggende berichtjes achteraan komt in de trant van 'Samenvatting?' en dergelijke. dat haalt alleen maar de glans eraf.

Als mensen iets soortgelijks willen gaan doen vind ik dat natuurlijk prima, maar dan zullen ze toch een nieuw en geloofwaardig verhaal moeten bedenken om half Fok weer met succes op het verkeerde been te zetten.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:21:32 #247
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99313424
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef dvr het volgende:

[..]

Dat zou heel wat anders zijn, en daar gaat het ook helemaal niet om. Dat verhaal is af, het avontuur is al jaren afgelopen. Het is storend als daar nu weer een hele sliert nietszeggende berichtjes achteraan komt in de trant van 'Samenvatting?' en dergelijke. dat haalt alleen maar de glans eraf.

Als mensen iets soortgelijks willen gaan doen vind ik dat natuurlijk prima, maar dan zullen ze toch een nieuw en geloofwaardig verhaal moeten bedenken om half Fok weer met succes op het verkeerde been te zetten.
Dat haalt de glans eraf voor jou persoonlijk , voor een ander is het wellicht het begin van
een groots leesavontuur , ik kan iemand niet verwijten een samenvatting te vragen over een reeks van 35 delen en het blijft een openbaar forum , echte baggerreacties zullen verwijderd worden
maar we gaan niet zomaar een topic sluiten , als er echt niks boeiends meer is te melden , zakt het vanzelf wel weg .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:11:36 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_99439381
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat je hier alleen maar reacties wil zien die het eens zijn met de ideeën in het openingsartikel?
Nee , we bedoelen dat je ontopic moet gaan nadat het al minstens 4 keer is gevraagt en
respect blijft hebben voor andere meningen zonder steeds alles belachelijk te maken
wat afwijkt van jouw mening , het maakt dus niet uit welk uitgangspunt je hebt ,
ik geloof niet dat er 1 uitgangspunt is die " de waarheid " bevat en die ik zou moeten volgen bij alles wat ik tegenkom de rest van mijn leven .
Ik lees liever verschillende meningen , voor en tegen en dan vorm ik zelf wel mijn waarheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 21:47:26 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_99593292
Modjes, mag van dezeHomeopathie wetenschappelijk aangetoond een reeks gemaakt worden?
We zitten in deel 2 inmiddels.
Bedankt alvast :*
  Grootste baggeraar 2022 maandag 18 juli 2011 @ 00:56:43 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99603868
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Modjes, mag van dezeHomeopathie wetenschappelijk aangetoond een reeks gemaakt worden?
We zitten in deel 2 inmiddels.
Bedankt alvast :*
Is al gebeurd zie ik. Ik zal de TT even overeenkomstig aanpassen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')