Ik wil je niet beledigen. Maar er zijn genoeg fokkers die zo'n verhaal zouden vertellen als grapje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En ik word al boos met dat ik dit lees. Niet op jou hoor, maar op deze belachelijke onzin die jij hebt gelezen.
Tweevoeters denken het uber ras der alles te zijn en de enige met (zelf)bewustzijn. Complete onzin.
Het grote ego van de mens en zoals deze zichzelf ziet tegenover al het andere leven maakt mij kots misselijk. Alleen om die reden geven ik dan ook meer om dieren dan om mensen wat dat betreft.
Een andere theorie die je leest is dat je incarneert als iets "lagers" en dan steeds hoger op klimt om vervolgens te eindigen bij het stadia "mens". Je zou dan ook inderdaad niet terug kunnen incarneren als dier, want zou niet bevoordelijk zijn voor de groei van je ziel.
Wat zou je nu immers als dier kunnen leren right?
Mensen zijn wat dat betreft zo kortzichtig en linear desondanks ze een beetje lijken open te staan voor meer dan ze kunnen waarnemen.
Als jij vraagt of dit een grapje als ik net mijn halve ziel bloot leg kun je natuurlijk begrijpen dat dit best even steekt in de borst. Letterlijk.
Again, ik snapte dat jij het niet zo bedoeld en dat jij het ook maar wat gelezen hebt.
Whahahaha!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stil even als grote mensen serieus praten.
Nee. Maar wel soms deze "driften" als ik wakker ben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:29 schreef MissVanity het volgende:
Heb je eigenlijk ook vette dromen waarin je een paard bent?
Dat je lekker aan het galopperen bent en zo. Lijkt me wel wijs. Maar dan niet met zo'n irritant mens op je rug. Dat lijkt me vervelend...
Misschien leefde je wel in de Camargue DW..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Maar wel soms deze "driften" als ik wakker ben.
In het zand willen rollen, een gallopje trekken (en dan naar beneden kijken van ... oh ja ... slechts twee ielige mensen beentjes.)
Het is soms best verwarrend, maar ik heb er mee om leren gaan.
En inderdaad. Geen mens op mijn rug.
Was dan dan ook alles behalve een gedomestificeerd paard in mijn vorige leven.
Ik leefde ergens in de eeuw van 1800 in Colorado.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien leefde je wel in de Camargue DW..
En als je het over bergen hebt, poeh..daar heb je lekker kunnen galopperenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik leefde ergens in de eeuw van 1800 in Colorado.
Voor zo lang het duurde wel ja... totdat jullie het van mij weg namen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
En als je het over bergen hebt, poeh..daar heb je lekker kunnen galopperen
Jullie? Je bedoelt de tweebenigen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Voor zo lang het duurde wel ja... totdat jullie het van mij weg namen...
quote:
Daar val je nu zelf ook onder. Heb je een hekel aan mensen?quote:
Vroeger wel. Nu een stuk minder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
Daar val je nu zelf ook onder. Heb je een hekel aan mensen?
Lijkt me een lastig iets...
Ik snap het probleem niet zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef jogy het volgende:
Nog een keer opgeschoond. Ophouden nou, verhuis maar naar FB. Bedankt. Loppe, je hebt een PM.
Ik heb het idee, and correct me if wrong, dat als je in woorden spreekt in de strekking "jullie 2-benige" dat je daar jezelf niet bij wil scharen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu een stuk minder.
Haat voor de mensheid betekend ook haat jegens mijzelf inderdaad. Dat is niet goed.
Nu kan ik prima met de mensen door een deur. Althans, de mensen waar ik mee om ga.
Ik heb geleerd dat niet alle mensen slecht zijn en dat ze ook een hele mooie kant hebben gelukkig. Daar probeer ik op te focussen.
Er is een deel van mij die zich inderdaad nooit bij zou willen scharen, maar dat is meer het andere deel dat spreekt op dat moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het idee, and correct me if wrong, dat als je in woorden spreekt in de strekking "jullie 2-benige" dat je daar jezelf niet bij wil scharen.
Vergeet niet, nu ben je mens, wat er is geweest heeft zijn doel gediend, nu heb je andere taken en behoor je vooruit te kijken ipv achteruit. Wat ga je doen als mens.
Nou gelukkig maar, anders blijf je er ook zo in hangen.. zou toch zonde wezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Er is een deel van mij die zich inderdaad nooit bij zou willen scharen, maar dat is meer het andere deel dat spreekt op dat moment.
Zoals je uit mijn eerdere reacties kan lezen ben ik al lang en breed bezig met een andere (lees: positieve) focus en kijk op de mensheid, en mijzelf.
Ja. Gepaard met nog vele andere emoties, welke ik niet echt kon plaatsen toendertijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Loppe het volgende:
En haatte je de mens voor dat je je bewust was van jouw vorig leven?
Inderdaad. Kan juist heel goed communiceren met mijn medemens en met de juiste personen onder de juiste omstandigheden vergaar ik mij met grote plezier onder mijn eigen soort.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Bastard het volgende:
Nou gelukkig maar, anders blijf je er ook zo in hangen.. zou toch zonde wezen.
Mij geeft het meer de indruk dat je onder invloed staat of stond van een demonisch iets.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Ja. Gepaard met nog vele andere emoties, welke ik niet echt kon plaatsen toendertijd.
Ben verder in een hele liefdevolle omgeving opgegroeid en heb hele lieve ouders, dus daar lag het ook niet aan.
Mensen maken misschien fouten. Maar we zijn ook in staat om enorm veel liefde te geven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Er is een deel van mij die zich inderdaad nooit bij zou willen scharen, maar dat is meer het andere deel dat spreekt op dat moment.
Zoals je uit mijn eerdere reacties kan lezen ben ik al lang en breed bezig met een andere (lees: positieve) focus en kijk op de mensheid, en mijzelf.
Nou nee hoor. Na 10 jaar zelf onderzoek met veel betrokken partijen van verschillende aarden kunnen we dat in ieder geval wel uitsluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Loppe het volgende:
Mij geeft het meer de indruk dat je onder invloed staat of stond van een demonisch iets.
Een uitdaging is het zeker, maar dat geldt niet alleen voor mens zijn denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef MissVanity het volgende:
Ik vind het wel een uitdaging om mens te zijnVooral het bezighouden met waarom we leven.
Proberen om angsten te overwinnen en zo goed mogelijk te zijn.
Wat voor dingen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Een uitdaging is het zeker, maar dat geldt niet alleen voor mens zijn denk ik.
Vooral de dieren die hebben moeten leren leven in onze wereld met ons.
Wat mij misschien altijd op een bepaalde afstand zal houden van mensen is hun visie omtrent zichzelf als hoogste en beste zien tegenover al het andere leven.
Daarom benadruk ik bij dit soort type mensen dan ook altijd dat het bij mij precies andersom is, wat zij dan uiteraard vaak niet kunnen begrijpen.
Er zijn bepaalde dingen die een mens nooit zou kunnen geven en paarden wel.Maar dat hoeft ook niet. Wat ik al tegen Bastard zei: best of both worlds.
Dit was even uitzoeken en uitbalanceren, maar heb het wel redelijk voor elkaar vandaag de dag if I may say so myself.
Vechten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe dan?
Je kunt wel vechten tegen je slechte eigenschappen, dat wel.
Zal het proberenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vechten?
Niet doen hoor, dan worden ze sterker!
Analyseren, uitpluizen, begrijpen waarom ze zijn zoals ze zijn.
Ze zijn ergens nuttig voor of nuttig voor geweest. Ze hebben ooit je leven gered of zo.
Niet tegen vechten! Dankbaar zijn!
Hey Darkwolf.quote:
Nou ja, ik praat wel mooi, maar in de praktijk bak ik daar ook niks van hoor.quote:
Wilhelmina zorgde ervoor dat haar gast geen gezichtsverlies leed, koninklijk gebaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, ik praat wel mooi, maar in de praktijk bak ik daar ook niks van hoor.
Maar als het dan eens een keer lukt, werkt het ook geweldig.
De reflex blijft vechten. Ik denk dat het al heel wat is als je die reflex een beetje kunt uitstellen of matigen.
Grappig: het verhaal van koningin Wilhelmina en de vingerwaskommetjes dringt zich op.
Paul Krüger was op bezoek in Nederland om steun te vragen voor zijn Boerenoorlog. Bij een banket stonden er kommetjes met water met een schijfje citroen bij de borden. Die waren bedoeld om de vingers even te wassen na het eten van een stukje gevogelte of zo. Maar Krüger wist dat niet en nam een slok van het verfrissende water.
Uiteraard werd dat door alle hooggeplaatste aanwezigen gevoeld als een lompe, domme actie en ze moeten een beetje verstard zijn. Wilhelmina pakte haar kommetje en nam er een slok uit.
Ik weet niet goed waarom dit verhaal in me opkomt, maar ik denk dat zij naar de fout toeging en die omarmde en daarmee onschadelijk maakte.
alles voor een goede oorlogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilhelmina zorgde ervoor dat haar gast geen gezichtsverlies leed, koninklijk gebaar![]()
En verder idd de fout van de man onschadelijk maakte, want deelde.
Dat vind ik dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maak je nou een grapje? Ik heb gelezen dat mensen alleen maar incarneren als mensen en niet als dieren. Lijkt me trouwens wel ideaal om kat te zijn. Dus als het mogelijk is om terug te keren als dier wil ik in mijn volgend leven een kat zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
Tweede sessie gehad.
Geen hypnose. Het lukte niet. Ik voelde me ongemakkelijk.
Wel hebben we een oefening gedaan waarbij ik 1,5 uur lang werd geconfronteerd met mijn grootste angst. 6 juli heb ik weer een sessie. Wie weet lukt het dan.
Jammer maar helaas weer geen leuke berichten over mijn vorige levens
Zonde om je zoveel aan te trekken wat andere mensen van je vinden, eigenlijk moet je daarquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad motivatie om je leven goed te leven. Ik heb bijvoorbeeld meer motivatie om mijn angsten te overwinnen. (Angst voor andere mensen. Bang voor wat ze van me vinden)
Door die angst maak ik mijn dromen niet waar!
En ik heb ook echt het gevoel dat mijn doel in dit leven is om niet naar mijn angst te handelen.
De angsten achter me te laten.
Jij hebt een regressie gedaan naar de tijd dat FOK! nog geen volgknop had.quote:
Dat was waarom ik het verhaal onthouden heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilhelmina zorgde ervoor dat haar gast geen gezichtsverlies leed, koninklijk gebaar![]()
En verder idd de fout van de man onschadelijk maakte, want deelde.
Dat denk ik ook. Zou haar idd bevrijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat was waarom ik het verhaal onthouden heb.
Maar waarom het weer in me opkwam, is een andere reden.
Zij ontkrachtte de dwang om dat kommetje te zien als vingerwasbakje. Daar mag je dus niet uit drinken.
Een vriendin vindt, dat je mensen de andere wang moet toekeren als ze je slaan. Die overtuiging belemmert haar op twee manieren: 1) ze kan niet vrijuit terugslaan als iemand haar kwetst en 2) ze is steeds teleurgesteld en verontwaardigd als iemand haar wel terugslaat.
Het herkennen en loslaten van die reflex zou haar van veel problemen bevrijden.
Sterke column!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer jammer![]()
Zou best leuk zijn als er een aantal mensen reïncarneren als legbatterij kip ....![]()
http://www.nrc.nl/youp/2011/06/17/wie-verstaat-er-kips/
Nou als het probleem gevonden is en er aan gewerkt kan worden, lijkt het me toch ook geen probleem om verder terug te gaan just for the fun of it? Moet mogen toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:57 schreef MissVanity het volgende:
Stiekem hoop ik toch wel dat we even gaan kijken naar een vorig leven. Aangezien het me flink bezighoudt. Waar we heen gaan na de dood dan.
Ja tochquote:Op maandag 27 juni 2011 09:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als het probleem gevonden is en er aan gewerkt kan worden, lijkt het me toch ook geen probleem om verder terug te gaan just for the fun of it? Moet mogen toch?
Tja. Maar ze wil niet. En haar zussen ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zou haar idd bevrijden.
Ach ja , we hebben idd allemaal angsten waar we zelf aandacht aan mogen bestedenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tja. Maar ze wil niet. En haar zussen ook niet.
Dus zitten ze opgescheept met rare mannen.
Maar wat praat ik: mijn eigen balken wil ik ook lekker in mijn oog laten zitten.
Precies! Dat had ik namelijk ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben een keer eerder onder hypnose geweest. Je kan gewoon nog zelf nadenken en als iemand je herinneringen aanpraat heb je dat wel door hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |