HSP is toch gewoon gevoeliger dan gemiddeld ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:01 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ook, maar zoals je zelf al aangeeft, HSP is niet zozeer een op zichzelfstaand iets. Dus ook niet te 'verhelpen' zonder alles aan te pakken wat ermee te maken heeft.
Wat jij zegt, een eigenschap kun je niet verhelpen, dat zit ingebakken toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef Summers het volgende:
[..]
HSP is toch gewoon gevoeliger dan gemiddeld ?
Hoezo is dat iets wat je moet of kan " verhelpen " ?
Nee, een eigenschap kan je niet verhelpen. Zou wat zijn! Haha.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat jij zegt, een eigenschap kun je niet verhelpen, dat zit ingebakken toch?
We zijn helemaal niet bezig op dit moment met vorige levens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:05 schreef Tengu het volgende:
W8 es effe, zijn regressie therapie and hypno therapie niet twee verschillende dingen?
Of zie ik dat verkeerd...
In ieder geval Miss Misses: Als je heel erg gefocussed bent op het ontdekken van je vorig levens dan ga je misschien wel voorbij aan andere dingen in die sessies. Onze wilskracht kan zo sterk zijn dat we daarbij weer andere zaken beinvloeden of na-laten, wat zonde zou zijn en zelfs misschien wel aan het hoofddoel voorbij gaat.
euhm, ja?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, een eigenschap kan je niet verhelpen. Zou wat zijn! Haha.
Als je dan een slechte eigenschap hebt kan je die gewoon verhelpen!
Zou best fijn zijn als je je slechte eigenschappen zou kunnen verhelpen he? . Nu maar gewoon proberen om ze de boventoon niet te laten voeren he? Dat is soms al een hele opgave vind ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, een eigenschap kan je niet verhelpen. Zou wat zijn! Haha.
Als je dan een slechte eigenschap hebt kan je die gewoon verhelpen!
Haha ja preciesquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou best fijn zijn als je je slechte eigenschappen zou kunnen verhelpen he? . Nu maar gewoon proberen om ze de boventoon niet te laten voeren he? Dat is soms al een hele opgave vind ik
Je sleept je er doorheenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na de test val ik er ook onder en vind toch dat er prima mee te leven is anders
Je kan toch aan jezelf werken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe dan?
Je kunt wel vechten tegen je slechte eigenschappen, dat wel.
Vechten? Omarmen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe dan?
Je kunt wel vechten tegen je slechte eigenschappen, dat wel.
Als ik langer dan twee uur achterelkaar op Fok ben heb ik meestal agressie therapie nodigquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou best fijn zijn als je je slechte eigenschappen zou kunnen verhelpen he? . Nu maar gewoon proberen om ze de boventoon niet te laten voeren he? Dat is soms al een hele opgave vind ik
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik langer dan twee uur achterelkaar op Fok ben heb ik meestal agressie therapie nodig![]()
Dan zijn we allemaal zwak. Want ik denk dat ieder mens slechte eigenschappen heeft. Niemand uitgezonderd. We zijn ménsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:17 schreef Loppe het volgende:
[..]
Je kan toch aan jezelf werken?
Slechte eig. zijn een vorm van zwakte. Dus door levenservaring op te doen en de juiste conclusies te trekken je in jezelf sterken.
idd, juist daaromquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal zwak. Want ik denk dat ieder mens slechte eigenschappen heeft. Niemand uitgezonderd. We zijn ménsen.
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bedoelt dat door perse te willen gaan zoeken naar een vorig leven om daar de oplossing te vinden, je voorbij zou kunnen gaan naar de oorzaak van de klachten die mogelijk gewoon in dit leven liggen?
Nee stel je voor, al die studie overboord door een artikel op het internet. Nooit geen second opinion laten doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:29 schreef Manke het volgende:
Heb ook regressietherapie gedaan, alleen zonder resultaat, was te gespannen
Wetenschappelijk was aagetoond dat het effectief is bij stemmen in het hoofd.
http://www.regressietherapeut.nl/onderzoek_stemmenhoren.htm
had dat boekje gekocht en aan de psych laten zien, maar die stond er niet achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |