"Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even"quote:
Ja dat dacht ik toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even"
Regels zijn regels he.
Dat is geldende etiquettequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb die regels in de OP zelf gemaakt, iedereen moet zich eraan houden![]()
Gelijk met bijpassende titel over het onderwerp?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef R0N1N het volgende:
Als er nou nog automatisch een volgend deel werd aangemaakt ...
Is voor de OH wel lastig, maar bij andere topics blijft die titel hetzelfde. Alleen nummertje moet dan opgehoogd worden. Kan ook dat de laatste poster direct het scherm voor het nieuwe deel voor zich krijgt, en dus nog kan aanpassen, alvorens te plaatsen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Gelijk met bijpassende titel over het onderwerp?
Blijft lekkerquote:
Mwah... ik blijf me afvragen waar ie blijftquote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef R0N1N het volgende:
"Deze video is niet beschikbaar in Duitsland"
Tja... werk voor een Duits bedrijf he![]()
Decibel, kan ik beter niet heen. Dat gaat zeker niet goed komen met m'n schouder
Goede reis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Bijna klaar hier en dan gaat mijn lange reis naar het hoge noorden beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |