"Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even"quote:
Ja dat dacht ik toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even"
Regels zijn regels he.
Dat is geldende etiquettequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb die regels in de OP zelf gemaakt, iedereen moet zich eraan houden![]()
Gelijk met bijpassende titel over het onderwerp?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef R0N1N het volgende:
Als er nou nog automatisch een volgend deel werd aangemaakt ...
Is voor de OH wel lastig, maar bij andere topics blijft die titel hetzelfde. Alleen nummertje moet dan opgehoogd worden. Kan ook dat de laatste poster direct het scherm voor het nieuwe deel voor zich krijgt, en dus nog kan aanpassen, alvorens te plaatsen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Gelijk met bijpassende titel over het onderwerp?
Blijft lekkerquote:
Mwah... ik blijf me afvragen waar ie blijftquote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef R0N1N het volgende:
"Deze video is niet beschikbaar in Duitsland"
Tja... werk voor een Duits bedrijf he![]()
Decibel, kan ik beter niet heen. Dat gaat zeker niet goed komen met m'n schouder
Goede reis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Bijna klaar hier en dan gaat mijn lange reis naar het hoge noorden beginnen.
Welcome back danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:14 schreef mousy31 het volgende:
Hallo lieverds k was dr weer. Mn armen gaan inmiddels een stukje beter en mn peesontsteking in mn duim is over. Wel moet ik nog steeds rustig aan doen, en mn armen niet gaan overbelasten. Hopelijk alles goed met jullie?
Ik zal eens ff lekker gaan lezen ik zag dat er nogal wat nieuws was..... Hoe is t eig met kroketvulling?
Fijn weekend allemaal.
Oh lekker zegquote:
Fijne vakantie. Waar ga je heen?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh lekker zeg
Nou hier ging vorige week de droger stuk en vandaag de tv. Morgen op vakantie, die is al betaald
oh zoquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef koimaster het volgende:
Om alles op te zetten dat ik ga aanschaffen van Boeddah beelden en nog meer. Ook omdat ik het mooi vind. Ik hou van het occulte. Ik ga echt geen schaap slachten daarDe zolder ziet er satanisch uit
Groot gelijk dat je dat langs je heen laat gaan. De rust die je hebt kun je beter niet laten verstoren.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef koimaster het volgende:
Ik heb een groter altaar nodig. Zal morgen een foto maken van mijn huidige altaar. Heb ook een lamp op het altaar staan waarmee ik met een afstandsbediening het kleur licht kan regelen. Het liefst maak ik zelf een altaar van hout. Ik vind eigen product beter dan gekocht. Koop ik een tafel dan is het productie werk uit de fabriek. Ik wil een zelf gemaakt altaar.
Op dit moment 1 glazen bol, 1 groter Aziatisch beeld, 1 boeddah beeld. 1 tijgeroog steentje en 3 grote stenen plus het reiki boek. Het altaar is nu vol dus heb echt een grotere nodig. Eerst een kopen dan maar op internet. Een mooie uitzoeken.
Tijd voor chakra wierrook.
Ahja. Weet je wat prettig fokken is hier? Niet reageren op mensen die negatief naar je schrijven. Negeren en niet eens verdedigen. Kreeg net een negatieve reactie in mijn fotoboek door bierspons of iets dergelijks en ik negeer en reageer niet eens. Het zei me ook niets alsof die tekst niet bestond
Och, het is misschien een winkel voor mensen die over dergelijke dingen nadenken en die zich fijn voelen bij het ritueel. Dan hoort het christelijke daar toch ook wel bij. Prik door het buitenkantje heen en het zit er wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef koimaster het volgende:
Rozenkwarts heb ik om mijn nek hangen nokwanda2 rozenkwarts. Die grote rozenkwarts ben ik kwijt en moet ik opnieuw kopen. 6 euro per steen is niet duur. Favourite winkel van mij waar ik alles koop daar van stenen, wierrook en beelden en nog meer.
Vind het alleen jammer dat ze ook Mozes hebben staan daar. Ik vind het christelijke niet passen in die winkel.
Is leukquote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben van onze schoorsteenmantel een soort altaartje gemaakt met allerlei mooie kleine dingen die we vinden. Een klein beeldje, een bronzen beldje, een grote steen, een stapel grote kiezels die we langs de kant van een rivier vonden, veertjes die we hebben gevonden, echt van alles.
Inderdaad het ritueel dat ertoe doet. Maakt me verder ook niet uit wat christenen en islamieten doen. Ik wil met rust gelaten worden in mijn rituelen en dan moet ik anderen ook met rust laten in hun rituelenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, het is misschien een winkel voor mensen die over dergelijke dingen nadenken en die zich fijn voelen bij het ritueel. Dan hoort het christelijke daar toch ook wel bij. Prik door het buitenkantje heen en het zit er wel.
Schrijf je nu vanaf je vakantieadres? Zo ja, hebben jullie het fijn?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, het is misschien een winkel voor mensen die over dergelijke dingen nadenken en die zich fijn voelen bij het ritueel. Dan hoort het christelijke daar toch ook wel bij. Prik door het buitenkantje heen en het zit er wel.
Ik wens jou ook het beste van rust en alles. Rust is echt het belangrijkste voor mij. Vandaag voel ik me als een vis in het water zo rustig. Doet me denken dat ik een koi ben. Een vis in het helderste water.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je dat langs je heen laat gaan. De rust die je hebt kun je beter niet laten verstoren.
Naamwisseling dus. Nieuwe naam, nieuwe gewoontes. Rust wens ik je toe
Gisteravond thuis gekomen. We zijn maar en week weg geweest. Was echt heerlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schrijf je nu vanaf je vakantieadres? Zo ja, hebben jullie het fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |