"Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even"quote:
Ja dat dacht ik toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Degene die dit topic dichtgooit, dus de laatste post heeft moet een nieuw deeltje maken. Kan dit niet, PM iemand anders dan even"
Regels zijn regels he.
Dat is geldende etiquettequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb die regels in de OP zelf gemaakt, iedereen moet zich eraan houden![]()
Gelijk met bijpassende titel over het onderwerp?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef R0N1N het volgende:
Als er nou nog automatisch een volgend deel werd aangemaakt ...
Is voor de OH wel lastig, maar bij andere topics blijft die titel hetzelfde. Alleen nummertje moet dan opgehoogd worden. Kan ook dat de laatste poster direct het scherm voor het nieuwe deel voor zich krijgt, en dus nog kan aanpassen, alvorens te plaatsen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Gelijk met bijpassende titel over het onderwerp?
Blijft lekkerquote:
Mwah... ik blijf me afvragen waar ie blijftquote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:34 schreef R0N1N het volgende:
"Deze video is niet beschikbaar in Duitsland"
Tja... werk voor een Duits bedrijf he![]()
Decibel, kan ik beter niet heen. Dat gaat zeker niet goed komen met m'n schouder
Goede reis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Bijna klaar hier en dan gaat mijn lange reis naar het hoge noorden beginnen.
Welcome back danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:14 schreef mousy31 het volgende:
Hallo lieverds k was dr weer. Mn armen gaan inmiddels een stukje beter en mn peesontsteking in mn duim is over. Wel moet ik nog steeds rustig aan doen, en mn armen niet gaan overbelasten. Hopelijk alles goed met jullie?
Ik zal eens ff lekker gaan lezen ik zag dat er nogal wat nieuws was..... Hoe is t eig met kroketvulling?
Fijn weekend allemaal.
Oh lekker zegquote:
Fijne vakantie. Waar ga je heen?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh lekker zeg
Nou hier ging vorige week de droger stuk en vandaag de tv. Morgen op vakantie, die is al betaald
oh zoquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef koimaster het volgende:
Om alles op te zetten dat ik ga aanschaffen van Boeddah beelden en nog meer. Ook omdat ik het mooi vind. Ik hou van het occulte. Ik ga echt geen schaap slachten daarDe zolder ziet er satanisch uit
Groot gelijk dat je dat langs je heen laat gaan. De rust die je hebt kun je beter niet laten verstoren.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef koimaster het volgende:
Ik heb een groter altaar nodig. Zal morgen een foto maken van mijn huidige altaar. Heb ook een lamp op het altaar staan waarmee ik met een afstandsbediening het kleur licht kan regelen. Het liefst maak ik zelf een altaar van hout. Ik vind eigen product beter dan gekocht. Koop ik een tafel dan is het productie werk uit de fabriek. Ik wil een zelf gemaakt altaar.
Op dit moment 1 glazen bol, 1 groter Aziatisch beeld, 1 boeddah beeld. 1 tijgeroog steentje en 3 grote stenen plus het reiki boek. Het altaar is nu vol dus heb echt een grotere nodig. Eerst een kopen dan maar op internet. Een mooie uitzoeken.
Tijd voor chakra wierrook.
Ahja. Weet je wat prettig fokken is hier? Niet reageren op mensen die negatief naar je schrijven. Negeren en niet eens verdedigen. Kreeg net een negatieve reactie in mijn fotoboek door bierspons of iets dergelijks en ik negeer en reageer niet eens. Het zei me ook niets alsof die tekst niet bestond
Och, het is misschien een winkel voor mensen die over dergelijke dingen nadenken en die zich fijn voelen bij het ritueel. Dan hoort het christelijke daar toch ook wel bij. Prik door het buitenkantje heen en het zit er wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef koimaster het volgende:
Rozenkwarts heb ik om mijn nek hangen nokwanda2 rozenkwarts. Die grote rozenkwarts ben ik kwijt en moet ik opnieuw kopen. 6 euro per steen is niet duur. Favourite winkel van mij waar ik alles koop daar van stenen, wierrook en beelden en nog meer.
Vind het alleen jammer dat ze ook Mozes hebben staan daar. Ik vind het christelijke niet passen in die winkel.
Is leukquote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben van onze schoorsteenmantel een soort altaartje gemaakt met allerlei mooie kleine dingen die we vinden. Een klein beeldje, een bronzen beldje, een grote steen, een stapel grote kiezels die we langs de kant van een rivier vonden, veertjes die we hebben gevonden, echt van alles.
Inderdaad het ritueel dat ertoe doet. Maakt me verder ook niet uit wat christenen en islamieten doen. Ik wil met rust gelaten worden in mijn rituelen en dan moet ik anderen ook met rust laten in hun rituelenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, het is misschien een winkel voor mensen die over dergelijke dingen nadenken en die zich fijn voelen bij het ritueel. Dan hoort het christelijke daar toch ook wel bij. Prik door het buitenkantje heen en het zit er wel.
Schrijf je nu vanaf je vakantieadres? Zo ja, hebben jullie het fijn?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och, het is misschien een winkel voor mensen die over dergelijke dingen nadenken en die zich fijn voelen bij het ritueel. Dan hoort het christelijke daar toch ook wel bij. Prik door het buitenkantje heen en het zit er wel.
Ik wens jou ook het beste van rust en alles. Rust is echt het belangrijkste voor mij. Vandaag voel ik me als een vis in het water zo rustig. Doet me denken dat ik een koi ben. Een vis in het helderste water.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je dat langs je heen laat gaan. De rust die je hebt kun je beter niet laten verstoren.
Naamwisseling dus. Nieuwe naam, nieuwe gewoontes. Rust wens ik je toe
Gisteravond thuis gekomen. We zijn maar en week weg geweest. Was echt heerlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schrijf je nu vanaf je vakantieadres? Zo ja, hebben jullie het fijn?
Wie weet.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef koimaster het volgende:
[..]
Ik wens jou ook het beste van rust en alles. Rust is echt het belangrijkste voor mij. Vandaag voel ik me als een vis in het water zo rustig. Doet me denken dat ik een koi ben. Een vis in het helderste water.
Gisteren nagedacht dat alle mensen vroeger vissen zijn geweest in hun allereerste leven.
Je hebt talent als het aankomt op schilderen. Echt talent. Heb eens een schilderij van jou gezien en dacht bij mezelf.." Dat is talent".quote:Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef nokwanda het volgende:
Van de mevrouw waar we de afgelopen week gelogeerd-gekampeerd hebben kreeg ik een klein envelopje met veren van parelhoen. Zwart met witte stipjes![]()
Ze had opgevangen dat ik die wilde om te verwerken in een schilderij. Eentje ervan zal ik bewaren en erbij zetten op de schoorsteenmantel. Herinnering aan een mooie vakantie.
Thanks. Schilder de laatste tijd ook weer wat meer. Vooral dieren. Gaat ook steeds beter. Ook op vakantie heb ik de poes van hen ook geschilderd op een piepklein doekje van 10x10 cm. Was echt leuk om dat heel gedetailleerd te doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:54 schreef koimaster het volgende:
[..]
Je hebt talent als het aankomt op schilderen. Echt talent. Heb eens een schilderij van jou gezien en dacht bij mezelf.." Dat is talent".
Wil eigenlijk je andere schilderijen ook zien. Heb je een website met foto's waar ze opstaan?
Dieren zijn geweldig :-) Ik wil een koi gaan schilderen. En dan schilder of teken ik die koi en laat ik hem daarna als tattoo zetten ooit.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thanks. Schilder de laatste tijd ook weer wat meer. Vooral dieren. Gaat ook steeds beter. Ook op vakantie heb ik de poes van hen ook geschilderd op een piepklein doekje van 10x10 cm. Was echt leuk om dat heel gedetailleerd te doen.
Nee, ik heb momenteel geen site, maar ik zal dat kleintje dat ik net beschreef morgen even posten. Ik moet de foto´s nog uploaden.
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gisteravond thuis gekomen. We zijn maar en week weg geweest. Was echt heerlijk
Hier zaten we. Is wel een echte aanrader als je van rust houdt
http://www.lepagnon.nl/
Katten hebben wel wat als ik ze tegenkom op straat. Mysterieuze beesten zijn het. Ze vertrouwen je ook niet zomaarquote:Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Nou.... ik kan je verzekeren dat 8 katten geen rust betekenen, met name ´s nachts![]()
Ik ga zo mijn oordopjes maar weer eens pakken voor de nacht. Zodra het licht uitgaat gaan ze tikkertje spelen. Maar ik zou ze niet kunnen missen.
Wel zou ik ze een plek gunnen zoals waar we op vakantie waren. Kunnen ze lekker het bos in en vrij rondrennen zonder verkeer en zo.
Niet zo gek ver, een Landal park "rabbit hill" voor een week, vandaag vertrekken wequote:
Goedemorgen DVquote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef koimaster het volgende:
Ik hou van kwaliteit. Ik hou van relaxtheid. Ik hou ook van luxe en maak het mezelf graag gemakkelijk
Het leven is mooi.
Het leven is echt mooi in ultieme rust. Ik mag niet zomaar ultiem noemen en schrijven. Moet mijn woorden zorgvuldig gebruiken maar deze rust die ik nu heb die heb ik nog nooit gehad.
Dinsdag pak ik hier het maximale abonnement. FOK! forever tot in de oneindigheid
Nou, zo'n grote reis was het nu ook weer niet!quote:
Heel veel succesquote:Op maandag 4 juli 2011 05:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet zo gek ver, een Landal park "rabbit hill" voor een week, vandaag vertrekken we
Ik hoop dat ik die meiden zo moe kan maken dat ze toch eens tot 0800 willen uitslapen
Hallo Bastardquote:
Nee, half 7 is zn Max.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel veel succes
Doet je knul dat dan al wel?
Verschrikkelijk druk en chaotisch, dat is het leven nu.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef koimaster het volgende:
[..]
Hallo Bastard
Hoe is het met jou je vrouw en je kinderen?
Zomaar nieuwsgierigheid
Chaos hoort erbij. Chaos zorgt erna voor rust denk ik altijd. Ik heb ook bergen chaos gehad en al die chaos heeft nut gehad. Zonder chaos geen rust denk ik vaker. Hoe groter de chaos des te groter de rust.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk druk en chaotisch, dat is het leven nu.
Oh dan nog 17 jaar te gaan ..quote:Op maandag 4 juli 2011 09:48 schreef nokwanda het volgende:
Chaos is het lot van mensen met kleine kinderen. Komt wel weer goed als ze 18 zijn of zo
Groententuin.. dat lijkt mij nou ook leuk he. Rommelen met je eigen eten, de boerenkool, de sla, wortels.. leuk!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef koimaster het volgende:
Straks de diepvries opruimen en daarna de groententuin. Even lekker wat doen ook.
Het gaat in je eigen systeem zitten, maar dat is niet echt ongezond.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan nog 17 jaar te gaan ..
Heb het idee dat ook al zijn ze de deur uit dat je je dan toch zorgen blijft maken.. en heb ook zo het idee dat het uitslapen nooit meer gaat lukken want ook als het mag..
Nee niet ongezond, en is ook lekker om op tijd wakker te zijn en dingen te gaan doen. Alleen savonds ook eerder dat je het gehad hebt, kan niet anders.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat in je eigen systeem zitten, maar dat is niet echt ongezond.
Echt leuk is dat. Je gaat zaad in de grond stoppen en ziet het groeien. 4 weken geleden radijsjes zo groot als aardappelsquote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Groententuin.. dat lijkt mij nou ook leuk he. Rommelen met je eigen eten, de boerenkool, de sla, wortels.. leuk!
Je klinkt als een kathaarquote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef koimaster het volgende:
Pillen gehad. Het is niet makkelijk allemaal. Echt niet makkelijk. Maar de aanhouder wint.
Het is een gevangenis vaker.
De katholieken zeggen dat je naar de hel gaat als je je niet aan de 10 geboden houdt. Ik zie het vaker als een hel hier. Die katholieken zijn bang om naar de hel te gaan terwijl ze al in de hel leven
Het leven is mooi maar ook een hel.
Ik moet mijn best doen om ontspanning te krijgen constant.
Ik weet niet wat het is. Ik leef teveel tussen de oren. Mijn hele leven al tussen de oren geleefd.quote:
Een meeting kan altijdquote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef nokwanda het volgende:
En ik zou jou ook best graag in het echie willen ontmoeten. We zien elkaar nu al jaren hier.
Ik wil een klein huisje met wel ruimte voor onze kinderen en kleinkinderen en katten. Liefst in de languedoc of provence of cataloniequote:Op maandag 4 juli 2011 10:43 schreef koimaster het volgende:
Ik zou investeren met geld. Ik wil een klein huis en grote tuin. Een groot huis moet je veel in schoon maken. Ik wil een huis groot genoeg om in te leven en groter hoeft niet. Ik wil wel een grote tuin met mega vijver.
Daarnaast investeren in technologie en goede doelen. Ik zou veel geld besteden aan ontwikkelingshulp. Heb zelf niet veel geld nodig om me goed te voelen. Bij mij gaat het om ontwikkeling. Ik hou van ontwikkeling op alle mogelijke vlakkenVrije ontwikkeling dus ook. Geen opgelegde ontwikkeling. De mensen laten ontwikkelen zoals de mensen zelf willen. Mensen moeten vrij gelaten worden in hun ontwikkeling.
Net genoeg ruimtequote:Op maandag 4 juli 2011 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil een klein huisje met wel ruimte voor onze kinderen en kleinkinderen en katten. Liefst in de languedoc of provence of catalonie
Ze zeggen wel eens t komt altijd in 3-en als er apparaten kapot gaan dus k hoop niet dat er nog meer stuk gaat. En veel plezier met je vakantiequote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh lekker zeg
Nou hier ging vorige week de droger stuk en vandaag de tv. Morgen op vakantie, die is al betaald
Ik heb al mn stenen (tijgeroog, amethyst, rosenkwarts in harttvorn geslepen enz) en friemeltjes in mn kast staan, ook veren van een vlaamse gaai en oa van een torenvalk, heb jij ook veren op je altaar staan?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef koimaster het volgende:
Rozenkwarts heb ik om mijn nek hangen nokwanda2 rozenkwarts. Die grote rozenkwarts ben ik kwijt en moet ik opnieuw kopen. 6 euro per steen is niet duur. Favourite winkel van mij waar ik alles koop daar van stenen, wierrook en beelden en nog meer.
Vind het alleen jammer dat ze ook Mozes hebben staan daar. Ik vind het christelijke niet passen in die winkel.
Vind het er ook wel mooi bijpassen, zo heb ik mn moeder een icoon gegeven van jezus ze was er erg blij mee, later is het kastje waar haar verzameling van kleine zandsteenpotjes voor mij, aangezien ik de meeste aan haar heb gegeven, k struinde vroeger nogal graag rommelmarkten af en bij de wereldwinkel hebben ze ook hele mooie.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
schoonquote:Op maandag 4 juli 2011 12:05 schreef koimaster het volgende:
Gisteren op twitter had ik het over lucifer en dat ik visioenen gehad heb waarbij ik tot in de details de kruisiging van Jezus zag in wakende toestand. Ik keek wakend naar de kruisiging van Jezus toen. Ik stond in dat visioen gewoon te kijken en zag Jezus gekruisigd worden. Mijn allereerste leven was ik een bacterie in water, daarna een vis. Toen ging ik op het land leven en ik ben ook lucifer geweest.
En nu genoeg erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |