Gewoon zeggen dat je een halve zool bent met een beschimmeld brein, dan mag je er wel posten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Webschip het volgende:
Goede middag.
Het PDD topic is geruimd.
Nu kan ik het niet meer nalezen. Staat niet meer in de google cache.
Je moet eerst een toelatingsexamen doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een halve zool bent met een beschimmeld brein, dan mag je er wel posten.
Nee, je moet er juist voor zakken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je moet eerst een toelatingsexamen doen.
Iets met ouwe koeien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het begon met je gerel over de quote van B_A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EG wacht volgens mij nog steeds op excuses van B_A.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:46 schreef Tem het volgende:
Ja EG wanneer ga je eens je excuses aanbieden... B_A moet WEER MEER terug.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iets met ouwe koeien?Jij begint over het geruimde topic en geef er de oorzaak van aan. Is dat dan een oude koe? Zo ja, dan ben je daar zelf over begonnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Je moet de lat niet te hoog leggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je moet er juist voor zakken.
Zo werkt dat niet in R&P.quote:
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
EG wacht volgens mij nog steeds op excuses van B_A.
En verder: zand erover. Genoeg geouwehoerd hierover.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Cerbie het volgende:
Ze binden je aan een stoel, lezen 20 random topics voor en als je dan nog kunt lopen mag je gaan.
Een goede mod weet wanneer hij moet stoppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
Het is hooguit veel werk. Je kan nooit alleen van een TR uitgaan. Heb zelfs al eens TR's gekregen van users die zelf begonnen zijn met dat offtopic geflame.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou het ook voor geen goud willen modereren. Ondankbare taak.
Of droevig. Het is maar net hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel knap dat we al meer dan 3 jaar elkaar opjutten elke dag op Fok.
Net als voorschrift etc etc en uiteraard ook Mondiquote:
Onzin. Ik constateerde alleen dat een berg posten daar waren geruimd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij begint over het geruimde topic en geef er de oorzaak van aan. Is dat dan een oude koe? Zo ja, dan ben je daar zelf over begonnen...
Vuilak! Draak!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
Ik was dat weekend helaas niet online maar de bedreigingen richting B_A hadden inderdaad omgezet moeten worden in een ban...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een goede mod weet wanneer hij moet stoppen.
Maar jij zit pas een jaar op Fok? Of had je eerst een ander account?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel knap dat we al meer dan 3 jaar elkaar opjutten elke dag op Fok.
Wat doe je nog bij die kerelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Net als voorschrift etc etc en uiteraard ook Mondi
zo, is er ook 1 wakkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar jij zit pas een jaar op Fok? Of had je eerst een ander account?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |