Neuh, remlof vindt mij gewoon tof. Daar kom het door.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou kan jij die nuance aanbrengen.
Neukertje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, remlof vindt mij gewoon tof. Daar kom het door.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Monidique het volgende:
Je hebt 59 notes gekregen van onze moderators.
Terwijl jen altijd van die mooie bijdragen hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Monidique het volgende:
Moet je ook eens proberen. Effe bij remlof onder het bureau.quote:
Tsjaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Friek_ het volgende:
Wel een beetje sneu voor onze php dat hij door zijn ouders zo met de neus op de feiten wordt gedrukt.
Ah, heb het topic gevonden. Eens lezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Friek_ het volgende:
Wel een beetje sneu voor onze php dat hij door zijn ouders zo met de neus op de feiten wordt gedrukt.
Paddy is niet zo dol op je bijdragen geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Monidique het volgende:
Hij hield toch wel van dat conservatieve, die opvoeding past er dan wel bij, hij moet niet kankeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:46 schreef Friek_ het volgende:
Nou en, ik heb ze alsnog afgekraakt in de OP en TT, toch nog genoegdoening.quote:
Hij is FA af dus ik moet een ander zoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen. Effe bij remlof onder het bureau.
quote:Ik ben zelf hoogbegaafd, maar knap depressief. Vandaag begonnen bij de groenvoorziening (een werkverschaffingsproject gekoppeld aan de bijstand)
Beetje jammer inderdaad. Alsof die autisten überhaupt de sociale vaardigheden bezitten om te beseffen dat ze belachelijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef dotCommunism het volgende:
tis blijkbaar al opgeschoond door de mod.
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef dotCommunism het volgende:
tis blijkbaar al opgeschoond door de mod.
Hey, daar moet ik even op reageren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:54 schreef dotCommunism het volgende:
Haha oh god, er is zelfs een topic voor hoogbegaafden. Krijg je allemaal van die kneusjes bij elkaar die claimen dat ze simpelweg te slim zijn voor deze wereld en dat ze daarom niet begrepen worden.
*edit*
zoals dit:
[..]
Dat heb ik tijdens een nacht met veel te veel bier ook wel eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:54 schreef dotCommunism het volgende:
Haha oh god, er is zelfs een topic voor hoogbegaafden. Krijg je allemaal van die kneusjes bij elkaar die claimen dat ze simpelweg te slim zijn voor deze wereld en dat ze daarom niet begrepen worden.
Ik zal me weer braaf gedragen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef du_ke het volgende:
Mensen, mag ik jullie er wel even op wijzen dat het nu slechts bij waarschuwingen is gebleven maar dat resultaten behaald in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.
Welke precies?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:01 schreef eriksd het volgende:
Dat topic over die ruzie is ook wel een pareltje zeg. Wat een wijf
Ik kon het ook niet laten.quote:
Ruzie en ik voel mij klote ofzo. De term verkaasd komt erin voor.quote:
Die jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ruzie en ik voel me er best kut over
Kijk eens aanquote:
U is op marokko.nl terechtgekomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, wat een figuren ook in dat topic.
"Wat doe je verkaasd!"![]()
Doe mij maar een tosti hawaiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |