Je moet de lat niet te hoog leggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je moet er juist voor zakken.
Zo werkt dat niet in R&P.quote:
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
EG wacht volgens mij nog steeds op excuses van B_A.
En verder: zand erover. Genoeg geouwehoerd hierover.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Cerbie het volgende:
Ze binden je aan een stoel, lezen 20 random topics voor en als je dan nog kunt lopen mag je gaan.
Een goede mod weet wanneer hij moet stoppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
Het is hooguit veel werk. Je kan nooit alleen van een TR uitgaan. Heb zelfs al eens TR's gekregen van users die zelf begonnen zijn met dat offtopic geflame.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou het ook voor geen goud willen modereren. Ondankbare taak.
Of droevig. Het is maar net hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel knap dat we al meer dan 3 jaar elkaar opjutten elke dag op Fok.
Net als voorschrift etc etc en uiteraard ook Mondiquote:
Onzin. Ik constateerde alleen dat een berg posten daar waren geruimd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij begint over het geruimde topic en geef er de oorzaak van aan. Is dat dan een oude koe? Zo ja, dan ben je daar zelf over begonnen...
Vuilak! Draak!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
wie zonder zonde is werpe de eerste steen...
Ik was dat weekend helaas niet online maar de bedreigingen richting B_A hadden inderdaad omgezet moeten worden in een ban...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een goede mod weet wanneer hij moet stoppen.
Maar jij zit pas een jaar op Fok? Of had je eerst een ander account?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar wel knap dat we al meer dan 3 jaar elkaar opjutten elke dag op Fok.
Wat doe je nog bij die kerelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Net als voorschrift etc etc en uiteraard ook Mondi
zo, is er ook 1 wakkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar jij zit pas een jaar op Fok? Of had je eerst een ander account?
Ik heb nooit zonder geldige reden iemand uitgescholden. Dat kun je niet hard maken. Beetje lafjes om dat zo te stellen. Dus maak het maar hard of trek het in. Verder ligt getroll en gebagger in the eye of the beholder. Iets met Arthur C. Clarke's derde wet... Over het algemeen heb ik altijd terecht "getrolled" en "gebaggerd".quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef paddy het volgende:
Je gescheld, getroll en gebagger in topics naar medeusers worden gewoon niet gewaardeerd.
dan heb ik die onthulling gemist blijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, ik ga straks maar eens de Nederlandse vlag ophangen, een kaas op mn hoofd zetten, klompen aantrekken en Frabns Bauer draaien. Want zo hoort dat tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nooit zonder geldige reden iemand uitgescholden. Dat kun je niet hard maken. Beetje lafjes om dat zo te stellen. Dus maak het maar hard of trek het in. Verder ligt getroll en gebagger in the eye of the beholder. Iets met Arthur C. Clarke's derde wet... Over het algemeen heb ik altijd terecht "getrolled" en "gebaggerd".
Een goede mod weet wat er allemaal speelt. Er was een maandenlange haatcampagne voorafgegaan door B-A in de richting van EG. De woorden van Remlof waren volstrekt helder: B_A was bezig met een hetze.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik was dat weekend helaas niet online maar de bedreigingen richting B_A hadden inderdaad omgezet moeten worden in een ban...
Het was wel een schok.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
dan heb ik die onthulling gemist blijkbaar.
Richting jezelf dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een goede mod weet wat er allemaal speelt. Er was een maandenlange haatcampagne voorafgegaan door B-A in de richting van EG. De woorden van Remlof waren volstrekt helder: B_A was bezig met een hetze.
Vreemd hoe een mod zo selectief te werk gaat. Onbestaanbaar en onverantwoord.![]()
En verder laat ik het hierbij, nogmaals alles is hierover gezegd.
Ik had altijd een Nederlandse vlag hangen op m'n kamer, waar die gebleven is weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, ik ga straks maar eens de Nederlandse vlag ophangen, een kaas op mn hoofd zetten, klompen aantrekken en Frabns Bauer draaien. Want zo hoort dat tegenwoordig.
wat?quote:
Hulde. Klopt trouwens als een bus. Ben ooit eens op mn vingers getikt omdat ik Wilders Gekke Geert noemde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nooit zonder geldige reden iemand uitgescholden. Dat kun je niet hard maken. Beetje lafjes om dat zo te stellen. Dus maak het maar hard of trek het in. Verder ligt getroll en gebagger in the eye of the beholder. Iets met Arthur C. Clarke's derde wet... Over het algemeen heb ik altijd terecht "getrolled" en "gebaggerd".
Valt mee, kom er eigenlijk (bijna) nooit meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Net als voorschrift etc etc en uiteraard ook Mondi
Aha, en zo praat je stevige bedreigingen goed? Bijzonder hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een goede mod weet wat er allemaal speelt. Er was een maandenlange haatcampagne voorafgegaan door B-A in de richting van EG. De woorden van Remlof waren volstrekt helder: B_A was bezig met een hetze.
Vreemd hoe een mod zo selectief te werk gaat. Onbestaanbaar en onverantwoord.![]()
En verder laat ik het hierbij, nogmaals alles is hierover gezegd.
Hij doet het wel in derde persoon, dus hij houdt z'n theaterstukje nog een tijdje vol.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, en zo praat je stevige bedreigingen goed? Bijzonder hoor. Snap je nu waarom ik nogal huiverig ben voor wapenbezit voor figuren als EG....
Je gezuig is weer als vanoudsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, en zo praat je stevige bedreigingen goed? Bijzonder hoor. Snap je nu waarom ik nogal huiverig ben voor wapenbezit voor figuren als EG....
Gespleten persoonlijkheid? Het ene moment zit je Nederland en met name haar inwoners weer af te zeiken en nu blijk je plots een patriot van formaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had altijd een Nederlandse vlag hangen op m'n kamer, waar die gebleven is weet ik zo niet.
Ik bedreig tenminste niet. En ik ben geen bedreiging voor de veiligheid van mij buren.quote:
Nou ik had die vlag meegenomen naar het buitenland en daar veelvuldig gebruikt, zal tijdens het verhuizen wel ergens tussenuit geglipt zijn. Maar ben een patriot qua Nederland, haar inwoners hebben w.m.b. er niks mee te maken. Het enige wat die goed kunnen is feesten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid? Het ene moment zit je Nederland en met name haar inwoners weer af te zeiken en nu blijk je plots een patriot van formaat.
Ueberhaupt wapenbezit, jonge...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een beetje zielig om dit steeds aan te halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik bedreig tenminste niet. En ik ben geen bedreiging voor de veiligheid van mij buren.
Doe dit nou niet, Du_ke gaat nu heel hard huilen in een hoekje, omdat hij zich bedreigd voelt.quote:
Het duidt het gedrag van EG, vandaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een beetje zielig om dit steeds aan te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |