Snel in de schoolpauze pakje camel klein halen voor 1,90.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Tragisch kutvolk
Maar goed, 5.20. Damn. Toen ik begon met roken was het 3,10 geloof ik
Inmiddels 3 maanden gestopt overigens
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Rook zelf niet, maar wat een autisten weer hier zeg. Waarom zou je alle rokers meteen het slechtste moeten gunnen als je zelf niet rookt? Moeilijk he, je een beetje inleven?
90 euro is anders best duur hoor. Het merk 'cent' ken ik dan weer niet, zal wel hoogwaardige kwaliteit zijn.quote:
Er is een grotere kans dat hij een pijnlijke dood sterft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe even normaal; respectloos. Je bent heel diep gezonken nu.
wat is dit voor debiele poging om bijdehand te lijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
90 euro is anders best duur hoor. Het merk 'cent' ken ik dan weer niet, zal wel hoogwaardige kwaliteit zijn.
Bulgarije kostte dat spul ook geen drol: 10 pakjes Camel voor maar ¤26,50quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef LasTeR het volgende:
In Turkije nog een slof marlboro kunnen halen voor 21 euro.
Goed idee, alcohol en snackfood veel duurder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Die mensen die roepen: "50 euro voor een pakje peuken" vinden ook: "20 euro voor een biertje/wijntje!" en "40 euro voor een KFC-menu!"?
Drank is ook ongezond (maar wel lekker) net als roken of een keer slecht eten, en richten ook genoeg schade aan de maatschappij aan dus doe niet zo fucking hypocriet.
Onjuist:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld.
Of je kijkt vervolgens gewoon de gehele uitzending van de rekenkamer. Waarbij de wonderbaarlijke conclusie was dat Rokers goedkoper zijn voor de samenleving dan niet rokers. Maar begrijpend kijken is moeilijk niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld. Zoek maar op, De Rekenkamer en dan 'Roken'.
Stukje ervan
EHh er ziijn ook mensen die roken gewoon lekker vinden, ik ben er 1 vanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat ze stoer zijn als ze roken.
"Check-mij-een-hijs-nemen-van-een-sigaret-op-de-stoep-van-een-cafeetje"_!
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
Stoer zijn als je rookt is sowieso voor pubersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EHh er ziijn ook mensen die roken gewoon lekker vinden, ik ben er 1 van
Onterechte klacht, machines horen te roken, mensen niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dit voor naaistreek? Ze zijn amper een kwartaal geleden €5,00 geworden en nu alweer een prijsverhoging, zo snel ja? En van zo'n mooi rond bedrag ook weer een rare kutprijs.
Een terechte 'dat dit kan in Nederland'.
Dit soort kankerdomme opmerkingen zijn pas voor pubersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoer zijn als je rookt is sowieso voor pubers
Zijkenquote:
"Goedemiddag, zegt u het maar!"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Levolution het volgende:
Gewoon zeggen dat je sigaretten nodig hebt voor de wetenschap, je kan ze dan zonder accijns krijgen, waardoor je nog maar 25 cent per pakje betaalt.
Leer ge woon spaties goed gebruik en anders leest het heel irri tant en staan en soms andere ding en dan wat men be doeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is dit voor debiele poging om bijdehand te lijken
Nouja, het is wel de bedoeling dat je het bij een speciale leverancier bestelt, niet in de cafetaria.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Goedemiddag, zegt u het maar!"
-Een pakje Marlboro, astjeblieft
"Dat is dan ¤5,20"
-Het is voor de wetenschap, hier heb je 25 cent!
"Maar meneer.."
-Fijne dag verder! *pakje pakt en wegloopt*
PM mij die eens. Ik voel een handeltje opkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de bedoeling dat je het bij een speciale leverancier bestelt, niet in de cafetaria.
Had het je best gepm'd als ik het wist. Ik weet dit alleen omdat een docent het vertelde. Zal ook wel goed gecontroleerd worden uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef Fraech het volgende:
[..]
PM mij die eens. Ik voel een handeltje opkomen.
Wetenschappelijke experimenten, meer kan ik niet loslaten, want het is betrouwbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had het je best gepm'd als ik het wist. Ik weet dit alleen omdat een docent het vertelde. Zal ook wel goed gecontroleerd worden uiteraard.
Jij bent er anders vaak te vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet het hele internet is autistisch hoor, maar met name KLB.
1 gram wiet = 5 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:19 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Nog even en puur wiet roken is goedkoper
Ouwe pakjes mogen nu eenmaal niet voor de nieuwe prijs verkopen.quote:
14.gifquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee hoor. De elite rookt niet. Roken is voor paupers.
Jij bent duidelijk een van de weinig personen die echt iets productiefs te melden heeft.quote:
Tja of we leven 10 jaar langer en je bent het geld alsnog kwijt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kosten de maatschappij veel meer geld ja, met alle bijkomende kwaaltjes e.d. inderdaad.
Geloof je dat zelf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee hoor. De elite rookt niet. Roken is voor paupers.
Ga natuurkunde leren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef AwesomeSauce het volgende:
Betalen om kanker te krijgen![]()
Ga voortaan gewoon baden in uranium, geef je ´s nachts licht is veel cooler joh
Haaaaahahahahahahahahahahahaaaaa! Vieze stinkrokers!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dit voor naaistreek? Ze zijn amper een kwartaal geleden €5,00 geworden en nu alweer een prijsverhoging, zo snel ja? En van zo'n mooi rond bedrag ook weer een rare kutprijs.
Een terechte 'dat dit kan in Nederland'.
Ga jij nou maar huilen om je gesloten topicquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Haaaaahahahahahahahahahahahaaaaa! Vieze stinkrokers!![]()
Betaal je maar lekker blauw aan de accijns.
Ligt eraan wat, maar een vijfje zit hier toch wel tegen de gram aan.quote:
Daar zijn ze allang mee bezig !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Levolution het volgende:
Gewoon zeggen dat je sigaretten nodig hebt voor de wetenschap, je kan ze dan zonder accijns krijgen, waardoor je nog maar 25 cent per pakje betaalt.
Maar wel heel dom dit. Het duurt niet lang meer dat de sigaretten de illegale straathandel in worden geduwd.
Is ook niet echt een goed idee met de huidige brandstofprijzenquote:Op zondag 10 juli 2011 06:05 schreef Driepink het volgende:
Ik betaal 6,50eu voor 1 pakje. Ze moeten het echt niet duurder gaan maken, want dan vliegen er molotovcocktails bij bepaalde gebouwen naar binnen.
I see what you did there!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes, doe eens lief
Roken was lekker, ik mis het nog steeds en het is kankerduur geworden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |