Doet er niet toen. Je reageerde op de quote op voorliefde voor treinen waar jij zelf de link tussen treinen en seks legt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je noemde het al eerder. Ik vind het verschrikkelijk om het opnieuw te moeten quoten, maar:
[..]
Nee, want wat TS daar noemde staat wel in verbinding met wat 'ie eerder aankaartte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:19 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Doet er niet toen. Je reageerde op de quote op voorliefde voor treinen waar jij zelf de link tussen treinen en seks legt.Failers gonna fail.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, want wat TS daar noemde staat wel in verbinding met wat 'ie eerder aankaartte.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat eerste was een belediging, het tweede een synoniem voor 'passie'. Don't get it twisted.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind het realistischer dat jij een treinrukker bent dan dat ik rook om stoer te doen anders.
[..]
Geen dank, ik betaal het zelf ook met geld uit de staatskas in de vorm van stufi.
Nou dan kan die stufi ook wel naar beneden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen dank, ik betaal het zelf ook met geld uit de staatskas in de vorm van stufi.
Als heel Nederland stopt met roken moet je eens zien hoeveel belasting je kunt betalen als niet rokende burger. Dat wil je niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld. Zoek maar op, De Rekenkamer en dan 'Roken'.
Stukje ervan
Dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Als heel Nederland stopt met roken moet je eens zien hoeveel belasting je kunt betalen als niet rokende burger. Dat wil je niet.
Die kosten de maatschappij veel meer geld ja, met alle bijkomende kwaaltjes e.d. inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:33 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Dat.
En daarnaast, al dat gezeik op rokers. Wanneer gaan we wat doen aan ranzige obesitas zwijnen en gaat de prijs van fastfood e.d. flink omhoog?
Heb je ook minder last van figuren als Socios die KLB komen vervuilen. Ik zeg doen, win-win situatiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:42 schreef jonkeau het volgende:
Als ze gewoon ff de helft van de wajongers een schop onder hun reet geven, kunnen de accijnzen op de rokertjes () omlaag
Klopt. Tragisch kutvolkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:16 schreef Crutch het volgende:
Anti-rokers
Zij met de grootste bek tegen rokers hebben vroeger zelf gerookt.
Zijn imaginaire, onschendbare e-penis verdedigen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aandoenlijke Socios.
Vertel eens, waarom nou dus dat riedeltje elke keer weer?
Zieltje tochquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nee, puur het bestrijden van pure laster en het verwerpen van walgelijke aantijgingen en in dit geval zelfs ook pijnlijke doodsverwensingen van TS.
Als je niet rookt, dan hoef je toch ook niet druk te maken over de prijzen van de sigaretten. Waarom moeten volgens jou die prijzen omhoog?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
Snel in de schoolpauze pakje camel klein halen voor 1,90.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Tragisch kutvolk
Maar goed, 5.20. Damn. Toen ik begon met roken was het 3,10 geloof ik
Inmiddels 3 maanden gestopt overigens
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Rook zelf niet, maar wat een autisten weer hier zeg. Waarom zou je alle rokers meteen het slechtste moeten gunnen als je zelf niet rookt? Moeilijk he, je een beetje inleven?
90 euro is anders best duur hoor. Het merk 'cent' ken ik dan weer niet, zal wel hoogwaardige kwaliteit zijn.quote:
Er is een grotere kans dat hij een pijnlijke dood sterft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe even normaal; respectloos. Je bent heel diep gezonken nu.
wat is dit voor debiele poging om bijdehand te lijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
90 euro is anders best duur hoor. Het merk 'cent' ken ik dan weer niet, zal wel hoogwaardige kwaliteit zijn.
Bulgarije kostte dat spul ook geen drol: 10 pakjes Camel voor maar ¤26,50quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef LasTeR het volgende:
In Turkije nog een slof marlboro kunnen halen voor 21 euro.
Goed idee, alcohol en snackfood veel duurder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Die mensen die roepen: "50 euro voor een pakje peuken" vinden ook: "20 euro voor een biertje/wijntje!" en "40 euro voor een KFC-menu!"?
Drank is ook ongezond (maar wel lekker) net als roken of een keer slecht eten, en richten ook genoeg schade aan de maatschappij aan dus doe niet zo fucking hypocriet.
Onjuist:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld.
Of je kijkt vervolgens gewoon de gehele uitzending van de rekenkamer. Waarbij de wonderbaarlijke conclusie was dat Rokers goedkoper zijn voor de samenleving dan niet rokers. Maar begrijpend kijken is moeilijk niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld. Zoek maar op, De Rekenkamer en dan 'Roken'.
Stukje ervan
EHh er ziijn ook mensen die roken gewoon lekker vinden, ik ben er 1 vanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat ze stoer zijn als ze roken.
"Check-mij-een-hijs-nemen-van-een-sigaret-op-de-stoep-van-een-cafeetje"_!
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |