Snel in de schoolpauze pakje camel klein halen voor 1,90.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Tragisch kutvolk
Maar goed, 5.20. Damn. Toen ik begon met roken was het 3,10 geloof ik
Inmiddels 3 maanden gestopt overigens
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Rook zelf niet, maar wat een autisten weer hier zeg. Waarom zou je alle rokers meteen het slechtste moeten gunnen als je zelf niet rookt? Moeilijk he, je een beetje inleven?
90 euro is anders best duur hoor. Het merk 'cent' ken ik dan weer niet, zal wel hoogwaardige kwaliteit zijn.quote:
Er is een grotere kans dat hij een pijnlijke dood sterft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe even normaal; respectloos. Je bent heel diep gezonken nu.
wat is dit voor debiele poging om bijdehand te lijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
90 euro is anders best duur hoor. Het merk 'cent' ken ik dan weer niet, zal wel hoogwaardige kwaliteit zijn.
Bulgarije kostte dat spul ook geen drol: 10 pakjes Camel voor maar ¤26,50quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:08 schreef LasTeR het volgende:
In Turkije nog een slof marlboro kunnen halen voor 21 euro.
Goed idee, alcohol en snackfood veel duurder.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:37 schreef Ritmo het volgende:
Die mensen die roepen: "50 euro voor een pakje peuken" vinden ook: "20 euro voor een biertje/wijntje!" en "40 euro voor een KFC-menu!"?
Drank is ook ongezond (maar wel lekker) net als roken of een keer slecht eten, en richten ook genoeg schade aan de maatschappij aan dus doe niet zo fucking hypocriet.
Onjuist:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld.
Of je kijkt vervolgens gewoon de gehele uitzending van de rekenkamer. Waarbij de wonderbaarlijke conclusie was dat Rokers goedkoper zijn voor de samenleving dan niet rokers. Maar begrijpend kijken is moeilijk niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Tomatosalaat het volgende:
Die rokers betalen heel die recessie niet zoals hier eerder beweerd. Ze kosten alleen maar klauwen vol met geld. Zoek maar op, De Rekenkamer en dan 'Roken'.
Stukje ervan
EHh er ziijn ook mensen die roken gewoon lekker vinden, ik ben er 1 vanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat ze stoer zijn als ze roken.
"Check-mij-een-hijs-nemen-van-een-sigaret-op-de-stoep-van-een-cafeetje"_!
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |