Is een dure grap man, wetende dat aan de andere kant van de wereld die dingen voor een paar cent de toonbank over gaanquote:
Nee hoor. De elite rookt niet. Roken is voor paupers.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:51 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Roken is straks alleen voor de elite, zo duur
Precies! Het had van 5 euro naar 10 euro moeten gaan!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En van zo'n mooi rond bedrag ook weer een rare kutprijs.
Waarom niet ? Ik vind het juist leuk als rokers klagen, vooral als het om prijsverhogingen gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Alonso123 het volgende:
Een klacht over roken moet je nooit op FOK! zetten
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Alonso123 het volgende:
Een klacht over roken moet je nooit op FOK! zetten
Stop dan gewoon.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teveel moeite man, al die shit los kopen en dan met zo'n apparaatje aankloten.
Gewoon tabaksplanten verbouwen en in een blaadje rollen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teveel moeite man, al die shit los kopen en dan met zo'n apparaatje aankloten.
Denken dat mensen die roken het nog steeds stoer vinden om te roken omdat rokers het ooit stoer vonden toen ze 15/16 waren o.i.d.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat ze stoer zijn als ze roken.
"Check-mij-een-hijs-nemen-van-een-sigaret-op-de-stoep-van-een-cafeetje"_!
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
geef me de echte redenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:54 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Denken dat mensen die roken het nog steeds stoer vinden om te roken omdat rokers het ooit stoer vonden toen ze 15/16 waren o.i.d.
Dat wordt inderdaad voor het grootste gedeelten via de accijnzen op tabak binnen geharkt, jaquote:
Jij bent wel de allerlaatste die zijn bek open mag trekken, kankerautistische treinrukkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat ze stoer zijn als ze roken.
"Check-mij-een-hijs-nemen-van-een-sigaret-op-de-stoep-van-een-cafeetje"_!
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
Ben je nou echt zo simpel? Wat dacht je van verslaving?quote:
Nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij bent wel de allerlaatste die zijn bek open mag trekken,
Absurde, walgelijke en respectloze aantijging. Bovendien pertinent niet waar.quote:kankerautistische treinrukker.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:05 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo simpel? Wat dacht je van verslaving?
En nee, ik rook niet.
Pertinent niet waar, derhalve verworpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Doe even normaal; respectloos. Je bent heel diep gezonken nu.
Ja dan krijg je dus dit soort reactiesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ik vind het juist leuk als rokers klagen, vooral als het om prijsverhogingen gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |