Door te weten wat je moet eten en hoe en wanneer moet trainen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef obsama het volgende:
[..]
wow dat is wel bijzonder ja ! Hoe kun je zo ongelofelijk gespierd zijn met geen grammetje vet ?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef obsama het volgende:
[..]
wow dat is wel bijzonder ja ! Hoe kun je zo ongelofelijk gespierd zijn met geen grammetje vet ?
Met afstand beste BBer ooit (no homo)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Op bewegend beeld word ik helemaal wild van hem, maar zelf zou ik het nooit willen, zo'n fysiek.
Die gezichtsuitdrukkingen wanneer hij zwaar bezig is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Met afstand beste BBer ooit (no homo)
Nice, nice, ook tan gepakt zie ik? En die tattoo op je linkerpec is nieuw?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Zyzz het volgende:
Owja broeders van andere moeders met de zelfde poeders, ik heb nieuwe pics.nouja nieuwe...
1 juni 2011
[ afbeelding ]
23 juni 2011
[ afbeelding ]
Fuuark, 65 kilo weeg je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:10 schreef Panzermaus het volgende:
Ik was van december-mei in een healthgym, nu vanaf juni in een normale gym met vrije gewichten en alles. Daarvoor geen sport, heb judo gedaan en volleybal toen ik jonger was. Haters gonna hate.
Weeg nu ~ 67.5 kg 's morgens helemaal leeg enzo, had eerder ook al foto's gepost waarbij ik vermeldde dat ik toen al 67 kg was. Was dus niet zo, leeg was ik toen iets boven de 65 kg. Verschil verbaast me enorm. 's avonds weeg ik nu rond de 70 kg, maar dat ben ik vaak de volgende ochtend kwijt. Allemaal vocht waarschijnlijk, zuip erg veel melk. Is altijd erg jammer, wil het liefst dat gewicht vasthouden maar dat gaat niet zo makkelijk bij mij?
Volgend jaar zomer wil ik met vrijwel hetzelfde vetpercentage minstens 75 kg zijn, moet makkelijk te doen zijn lijkt me.
En welcome back Zyzz.
Fuck, waarom is de gym dicht?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Op bewegend beeld word ik helemaal wild van hem, maar zelf zou ik het nooit willen, zo'n fysiek.
Ja loop hele dag zonder shirtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:37 schreef Panzermaus het volgende:
Nice, nice, ook tan gepakt zie ik? En die tattoo op je linkerpec is nieuw?
Die gym is nog steeds open. Alleen alles is veranderd.quote:
Rust, alleen van mn rug was aan gespannen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:40 schreef Geo3kant het volgende:
Op jullie foto's is dat allemaal in 'rust' stand of spannen jullie alles aan?![]()
@zyzz lijkt wel 2 verschillende personen qua foto's. Maar ik wist al dat je een goed fysiek hebt.
Same, leek wel een concentratiekamp bewoner eerst gek.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
@panzermaus jij hebt echt zieke schouders, respect! Welke oefeningen doe je voor schouders?
En ik schrok me de pleuris van je eerste foto :p
WAT DE FUCK. Als ik zoiets zie stap ik het liefst direct op de fiets naar de sportschool. Hij pakt mij daar een paar kilo's volgens mij bij de chest flyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Goede rug, heb het idee dat je chest wat achter loopt met de rest?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Zyzz het volgende:
Owja broeders van andere moeders met de zelfde poeders, ik heb nieuwe pics.nouja nieuwe...
1 juni 2011
[ afbeelding ]
23 juni 2011
[ afbeelding ]
Klopt, heb echt kut genen als het op borst aan komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goede rug, heb het idee dat je chest wat achter loopt met de rest?
Same. Qua kracht valt het nog mee maar qua grootte schiet het niet op. Heb daarentegen goeie armen en schouders. Mn buik is ook een probleemgebied maar ik ben gewoon lui wbt cardio en etenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:46 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Klopt, heb echt kut genen als het op borst aan komt.
Mijn buik vind ik niet echt een probleemgebied, val best makkelijk af, ook zonder cardio.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Qua kracht valt het nog mee maar qua grootte schiet het niet op. Heb daarentegen goeie armen en schouders. Mn buik is ook een probleemgebied maar ik ben gewoon lui wbt cardio en eten.
Ik dus niet, beetje jammerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:53 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Mijn buik vind ik niet echt een probleemgebied, val best makkelijk af, ook zonder cardio.
Nope. Ben toch echt endo/meso.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ende/meso op 65 kg? Lijkt me dan gewoon ecto toch.
Haha, je hebt mijn eerste foto's (die uit juli 2010) niet gezien? Ze staan erbij hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fuuark, 65 kilo weeg je?Waar kom je vandaan?
Ik was helemaal jaloers aan het zijn () maar je heb waarschijnlijk al een vrij laag VP (duh! ) toen je begon. Waar zit je nu op kwa VP?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gewoon Nederlands en altijd (erg) mager geweest, heb ook de bouw + verbranding van een rasecto. Ook late lichamelijk puberteid, ben net 19. Voordeel is dat ik een klein frame met redelijk wijde schouders heb, en laag bf houd, zit nu op 11% ofzo. Abs zijn goed te zien als de belichting goed is, maar train ze (nog) niet. Komt allemaal later wel. Wil echt zwaarder worden nu. Ik heb in het begin echt een Ethiopisch hongerbuikje gehad, snap dat nog steeds niet, maar hij stond zo een dikke 10cm vooruit en was hard.Dat is verdwenen en daarna zijn de veranderingen begonnen.
Nu nog niet bijzonders, in de healthgym trouw de machine shoulder press, en assist bij smith bench natuurlijk. Tegenwoordig gewoon overhead press en flat benchen. Bof wel met mijn schouders, vind ze zelf het mooiste gedeelte op dit moment.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
@panzermaus jij hebt echt zieke schouders, respect! Welke oefeningen doe je voor schouders?
En ik schrok me de pleuris van je eerste foto :p
dan moet je haast wel kleiner zijn dan 1.70?quote:
Dat mag jij best denken. En nee. Ik ben niet kleiner.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
dan moet je haast wel kleiner zijn dan 1.70?
als je de botstructuur en spiermassa van een endo hebt kun je echt geen 65kg wegen, tenzij in een concentratiekamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |