ik had geen kloonquote:
Ende/meso op 65 kg? Lijkt me dan gewoon ecto toch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Zit nu met 65 kg, 170 cm. 17%. BF
Max pull tri 85 kg. BP 60 kg. DL 80 kg.
Van 22,5% naar 17% in een jaar. Endo/meso net zoals Weiss.
oh hahaquote:
Omdat dat dat zo is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef obsama het volgende:
Waarom word Arnold Schwarzenegger als een van de beste bodybuilders gezien ?
1.77m man. En dat is jammer, hoop dat je het er snel weer bij hebt. Ik meen me te herinneren dat jij een poos terug postte over jouw enorme gewichtstoename in een paar maand (op 4000 kcal), waarna je ging cutten. Weet je nog om hoeveel kg het ging en hoeveel maand dat was?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef Zyzz het volgende:
Dank je
En wat is jouw lengte?
Ik weeg trouwens weer ~72, ben wat afgevallen door niks doen.
Feels beta...
Sculpted to perfection, brah. Alhoewel ik liever niet zo'n massief fysiek zou willen hebben als hij destijds had.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef obsama het volgende:
Waarom word Arnold Schwarzenegger als een van de beste bodybuilders gezien ?
Ja, waarschijnlijk skinny fat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ende/meso op 65 kg? Lijkt me dan gewoon ecto toch.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef obsama het volgende:
Waarom wordt Arnold Schwarzenegger als een van de beste bodybuilders gezien ?
Ik zit zo weer op het zelfde gewicht, had vorige maandag dan mijn eerste training in 5 weken tijd, drukte 12x70kg met moeite, dus ben niet zo heel veel kracht verlorenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]1.77m man. En dat is jammer, hoop dat je het er snel weer bij hebt. Ik meen me te herinneren dat jij een poos terug postte over jouw enorme gewichtstoename in een paar maand (op 4000 kcal), waarna je ging cutten. Weet je nog om hoeveel kg het ging en hoeveel maand dat was?
wow dat is wel bijzonder ja ! Hoe kun je zo ongelofelijk gespierd zijn met geen grammetje vet ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk skinny fat.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mirin' ?
Door te weten wat je moet eten en hoe en wanneer moet trainen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef obsama het volgende:
[..]
wow dat is wel bijzonder ja ! Hoe kun je zo ongelofelijk gespierd zijn met geen grammetje vet ?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef obsama het volgende:
[..]
wow dat is wel bijzonder ja ! Hoe kun je zo ongelofelijk gespierd zijn met geen grammetje vet ?
Met afstand beste BBer ooit (no homo)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
Op bewegend beeld word ik helemaal wild van hem, maar zelf zou ik het nooit willen, zo'n fysiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |