Ben met je eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]zal het herformuleren voor je. Dat Contador de Giro met speels gemak wint wil wel wat zeggen namelijk dat hij 'x' minuten beter is dan de rest van de hele wielerwereld. Schleck is nooit zoveel minuten beter geweest dan de rest van het veld. Schleck is sowieso nooit de beste geweest trouwens
.
Dat hij nu door een lullig valpartijtje 1:30 voor staat veranderd daar niets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
het is gewoon een etter
Ik zou m in elkaar trimmen
Het kan absoluut zo zijn. Ik hoop er eigenlijk ook wel op, maar ik ben van dat soort mensen die het eerst wil zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaalgesproken is Cunego geen kandidaat maar na 7 etappes staat 'ie 19de op 1:12 dus misschien gaat hij eindelijk eens wat laten zien.
Ik denk dat als Gesink met A Schleck en Contador mee kan, hij van die drie de beste uitgangspositie heeft om de Tour te winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Schleck of Contador sterker is in de bergen, die moeten nog komen. Maar ik hoop dat Gesink ze er allebei af rijdt.
Mooi he die genuanceerderde teksten van Bramquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
het is gewoon een etter
Ik zou m in elkaar trimmen
Zou best 's kunnen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Felagund het volgende:
Rasmussen wil zwijggeld, anders gaat hij praten over Wenen?
Ach, Thomas Dekker + Rasmussen = Doping....er zal wel meer zijn gebeurd!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Felagund het volgende:
Dat is toch een rare vergelijk? In jouw vergelijk zou een Armstrong dan kansloos zijn tegen een giro winnaar van die tijd...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]zal het herformuleren voor je. Dat Contador de Giro met speels gemak wint wil wel wat zeggen namelijk dat hij 'x' minuten beter is dan de rest van de hele wielerwereld. Schleck is nooit zoveel minuten beter geweest dan de rest van het veld. Schleck is sowieso nooit de beste geweest trouwens
.
Dat hij nu door een lullig valpartijtje 1:30 voor staat veranderd daar niets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi he die genuanceerderde teksten van Bram
Rabo zit ook gewoon onder de dope, shocking?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Ach, Thomas Dekker + Rasmussen = Doping....er zal wel meer zijn gebeurd!
Als hij nou met Thomas Dekker een BV opricht kunnen ze samen dat chantagegeld verdelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Felagund het volgende:
Dat lijkt me weinig zeggen, er is nog geen bergetappe geweest dus lijkt me dat je weinig kan zeggen over het klassement. Met attent rijden, niet al te slechte vaardigheden heuvelop en een redelijke ploegentijdrit kan je al best hoog staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaalgesproken is Cunego geen kandidaat maar na 7 etappes staat 'ie 19de op 1:12 dus misschien gaat hij eindelijk eens wat laten zien.
Volgens mij is het zonder die e en ligt het ergens half in Duitslandquote:
Nee totaal niet, deze sport doe je niet op een boterham met pindakaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Rabo zit ook gewoon onder de dope, shocking?
Nee, op 35 boterhammen met jam.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Nee totaal niet, deze sport doe je niet op een boterham met pindakaas.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonder die e en ligt het ergens half in Duitsland
Jezus gast, kan je überhaupt wel lezen. Nog een keer dan; Armstrong liet elke zomer zien dat hij minuten beter was dan de rest. Ik heb Schleck dat nooit zien doen. Hoogstens een dikke minuut op de nummer 3.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is toch een rare vergelijk? In jouw vergelijk zou een Armstrong dan kansloos zijn tegen een giro winnaar van die tijd...
Ja, inderdaad. Maar het zal dan vooral gaan over renners die ofwel gestopt zijn, of die niet meer bij Rabo fietsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als hij nou met Thomas Dekker een BV opricht kunnen ze samen dat chantagegeld verdelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat die TDJ-kok zegt
Omdat de top van de 2de cat. berg op 25km van de meet ligt zie ik dat eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Juistem, Contador zie ik ook tijd terug pakken morgen op Super Besse. Ik gok op 0:30 a 0:45 seconden op de nummer twee.
800quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
zei die TJD kok ook niet dat je 800 kalorieën verbrandt als wielrenner?
En 6 biefstukken.quote:
Vorig jaar zo'n 1:20 ofzo op Menchov jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Jezus gast, kan je überhaupt wel lezen. Nog een keer dan; Armstrong liet elke zomer zien dat hij minuten beter was dan de rest. Ik heb Schleck dat nooit zien doen. Hoogstens een dikke minuut op de nummer 3.
Nee dat je dat eet als normaal persoonquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Nee...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Jezus gast ik heb Contador nog zelden tot nooit 1:50 zien pakken op Schleck in een rechtstreekse wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Jezus gast, kan je überhaupt wel lezen. Nog een keer dan; Armstrong liet elke zomer zien dat hij minuten beter was dan de rest. Ik heb Schleck dat nooit zien doen. Hoogstens een dikke minuut op de nummer 3.
Doe dat maar keer vierduizend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Hou 14 juli en 15 juli vrij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jezus gast ik heb Contador nog zelden tot nooit 1:50 zien pakken op Schleck in een rechtstreekse wedstrijd.
Dat snappen Henk & Ingrid tenminstequote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zou 5100 kcal verbranden bij 4 uur fietsen op 35km/u. Kun je nagaan wat zij wel niet verbranden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |