Ditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Van mij mag ze anders wel gaan eigenlijk
Nuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Is die NEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEeeee-Neeeeee-NEEEEEEEEEE al geweest? Vind ik veruit het vreselijkste stuk uit dat hele nummer...
Hele nummer is kut.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Is die NEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEeeee-Neeeeee-NEEEEEEEEEE al geweest? Vind ik veruit het vreselijkste stuk uit dat hele nummer...
Die is eigenlijk een beetje overbodig geworden met de topicreeks-functie in FOK!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
hole, wil jij em ff met je vette aap toevoegen aan 3fmfan.
of iemand anders? ben lui...
jij post het, ik lees het....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Sirolf het volgende:
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken hem wel, maar dacht er niet meteen aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel veel mensen weten hun eigen undersign niet
donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
hole, wil jij em ff met je vette aap toevoegen aan 3fmfan.
of iemand anders? ben lui...
toppertje!quote:
was je anders wel gegaan dan??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef DaMook het volgende:
Nu of zometeen of wanneer dan ook begint Guus Meeuwis aan zijn optreden hier in valkenswaard en ik heb besloten er niet heen te gaanomdat ik dus om 6 uur op moet staan.
Anders zeker, maar ik was bang dat ik er niet optijd in zou liggen als ik wel zou gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was je anders wel gegaan dan??
wel kut dat je er zo vroeg uit moet!
iedereen z'n afwijking zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders zeker, maar ik was bang dat ik er niet optijd in zou liggen als ik wel zou gaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef _JdM_ het volgende:
Tjibbe die EffeEkdom gaat presenteren. Ik zeg: Doen!!
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef _JdM_ het volgende:
Tjibbe die EffeEkdom gaat presenteren. Ik zeg: Doen!!
Beter dan Lieke?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.
Oh, ik gebruik het nog dagelijks om er op te komen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is eigenlijk een beetje overbodig geworden met de topicreeks-functie in FOK!
Moet ik maar eens verbouwen...
gewoon doen! of mijn eerdere idee uitvoeren.....de dj-loterij! alle beschikbare dj's in een bak flikkeren, 2 namen eruit trekken, die niet laten weten met wie ze in de studio zitten en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.
dat dan weer wel. Hij bereid geen grappen voor, behalve dat hij Gerard steeds uit zijn bed belde.quote:
wehehe, dat vinnik dan weer leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat dan weer wel. Hij bereid geen grappen voor, behalve dat hij Gerard steeds uit zijn bed belde.
Dat kan niet, want lieke is iig nog lekkerquote:
tis radio, penis!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan niet, want lieke is iig nog lekker.
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik het nog dagelijks om er op te komen hoor
Cold War Kids, die zijn het checken waard hoor, goed album verder ookquote:
So ? Ik heb een foto gezien en die blijf ik zien terwijl ze in de lucht isquote:
Aha, zijn DAT nu de Cold War Kids. Mooi liedjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Cold War Kids, die zijn het checken waard hoor, goed album verder ook
ja en ja. Ik weet alleen niet of Giel van NSJ komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, dat vinnik dan weer leuk.
is er vannacht btw freaknacht en zo ja met wie? gewoon Giel en Geer?
ze is luchtballonvaarster?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
So ? Ik heb een foto gezien en die blijf ik zien terwijl ze in de lucht is.
Volgens jullie en medewerkers van de radio zijn ze "in de lucht"quote:
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens jullie en medewerkers van de radio zijn ze "in de lucht".
en een zacht g.....(ik mag dat zeggen, ik heb ook een zachte g)quote:
want je hebt ook een harde Lquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DIE LUCHT!
[..]
en een zacht g.....(ik mag dat zeggen, ik heb ook een zachte g)
als jij een geile stripact op webcam doet wel jaquote:
doe ik altijd in het weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
xxl schnitzels eten met de mannen onder elkaar
vindt je `t heel gekquote:
Paul stelt zich ook voor met 'met Paul Stoel van de Coen en Sandershow!' als 'ie naar de 3FM.nl-redactie belt...quote:
Tjibbe kiest ze er gewoon op uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef alors het volgende:
echt 9 van de 10 bellers naar 3fm zijn brabo's of limbo's
Altijd in voor een spelletje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef alors het volgende:
echt 9 van de 10 bellers naar 3fm zijn brabo's of limbo's
lekkere zuiderling van mequote:
wil je dat `t Geheime Woord 3 uur lang moet duren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat het Geheime Woord volgende week flatulentie moet zijn.
what the fuck?!?!quote:
Nee, het moet tussen 10 en 12 gespeeld worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wil je dat `t Geheime Woord 3 uur lang moet duren?
Paul Stoel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef hole1988 het volgende:
als dit nog 10 minuten duurt lig ik onder mijn stoel
Ze zouden gewoon op internet verder kunnen gaan na de uitzending...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wil je dat `t Geheime Woord 3 uur lang moet duren?
true that!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon op internet verder kunnen gaan na de uitzending...
Zijn ze nergens te koop?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk wil ik straks met het concert zo'n alarmhoedje opzetten.
Voor ons is het westenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Dus Gerard en Michiel staan nu op 'go west' enthousiast naar het oosten te wijzen...
Nee hoor, links van mijn monitor ligt het noordwesten. Komt in de buurt, maar net niet helemaal.quote:
tzijn goede moslimsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Dus Gerard en Michiel staan nu op 'go west' enthousiast naar het oosten te wijzen...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, links van mijn monitor ligt het noordwesten. Komt in de buurt, maar net niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
Destine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of eigenlijkspoiler is leeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah, daar had een quote van pino moeten staanquote:
tabee en eet smakelijk!quote:
Staat ie ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bah, daar had een quote van pino moeten staan
Destine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Staat ie ook!Ja, is een faal van Fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee of ze daar cam hebben...quote:
prachtig idd!quote:
daar is geen cam.quote:
Tja.twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 21:48:18Verdacht pakketje in trein bij Boxtel was... een doos met 25 cd's. Treinen rijden weer inmiddels. http://brabantn.ws/Azm reageer retweet
ik blijf bij Stenders, maar heb ook net mijn eerste alcoholische versnapering opengetrokken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 switched naar BBC radio 1 en opent officieel `t eerste pilsje van den avond!
PROOST!![]()
dus dat is Tjibbe!quote:
hoezo? Timur heeft wel een slecht bereik ja.quote:
Gerard zal nog wel wat dingen op moeten nemen voor de Freaknacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? Timur heeft wel een slecht bereik ja.
ow, op die fiets. dacht dat Qunix op het slechte geluid zat te doelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zal nog wel wat dingen op moeten nemen voor de Freaknacht.
Ah... Ik bedoelde Michiel en Gerard en Tjibbe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, op die fiets. dacht dat Qunix op het slechte geluid zat te doelen
Helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef alors het volgende:
Jaaa Janelle Monae, laat dan horen pleasseeee
Er moet toch ook wel iemand lijnbewaking doen, dat doet toch meestal ook een DJ als er iets op locatie is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zal nog wel wat dingen op moeten nemen voor de Freaknacht.
Shandy!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik blijf bij Stenders, maar heb ook net mijn eerste alcoholische versnapering opengetrokken.
[ afbeelding ]
Teh Shining op Ned2, als die tenminste nog niet begonnen is....quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef hole1988 het volgende:
Michiel is allemaal invites aan het sturen voor google+![]()
je kan het volgen op de webcamquote:
en lowlands is ook neit alleen muziek uit de lagen landen!quote:
zou jonathan nog een stageplaats bij de nederlandse radio zoeken?quote:
Julian Velard zal ook niet zo snel vergeten hoe hij in Nederland is ontdekt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef Qunix het volgende:
Artiesten die onthouden hoe ze zijn ontdekt.
Skiddely?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
kut, hoe heette dat liedje ook alweer dat Coen platdraaide tijdens SR11...
Skiddily?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
Terry Gordonquote:
SR11 moet nog komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
SR11 moet nog komen
Dus jij weet nu al dat Coen weer in het hok moet?
Scherpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
SR11 moet nog komen
Dus jij weet nu al dat Coen weer in het hok moet?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
sexy motherfucker shaking that ass, heb ik eerder gehoord vandaag
ik meende Rob in het vorige uur te horen zeggen dat Giel ook op NSJ is, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.quote:
quote:
/care die quiz is toch veel te langdradig en waarom suffe quiz spelen als je zulke muziek tot je beschikking hebt?quote:
ik vind de quiz leuk en dat kan ook best met deze muziek tussendoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
/care die quiz is toch veel te langdradig en waarom suffe quiz spelen als je zulke muziek tot je beschikking hebt?
haha echt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
Hardcore op radio 1. Dat we dat nog eens mee mogen maken.
Pardon?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
Hardcore op radio 1. Dat we dat nog eens mee mogen maken.
Duncan Stutterheim op radio 1quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
slechts een half minuutje maar goed er komt nog meer. Nu Gabber Piet
WTF.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Duncan Stutterheim op radio 1. Mag anderhalf uur zijn show vullen.
t schijnt dat vanaf 1 september 3fm op zondag verplicht 3 uur klassieke muziek moet uitzenden om zo de jeugd wat meer voor klassieke muziek te interesseren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
WTF.....
Waar zijn ze mee bezig? Nieuw logo, nieuw concept... Radio 2 wat NL'se hits moet gaan uitzenden en nu hardcore op een nieuwszender????
Meer Queen? Of echt de saaiste klassieke muziekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t schijnt dat vanaf 1 september 3fm op zondag verplicht 3 uur klassieke muziek moet uitzenden om zo de jeugd wat meer voor klassieke muziek te interesseren.
Nee. Zomernachten is een zomerprogramma van de NCRV waarbij een persoon zijn levensverhaal vertelt of wat hij dan ook wilt vertellen. Alleen de persoon is aan het woord. Geen interviewer oid.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
WTF.....
Waar zijn ze mee bezig? Nieuw logo, nieuw concept... Radio 2 wat NL'se hits moet gaan uitzenden en nu hardcore op een nieuwszender????
Og ik ga de podcast wel luisteren... Echte radio is dus altijd en alleen vrijdag avond/nacht en nooit overdag
Bach, Mozart, Strawinski en dat soort vuige typesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Meer Queen? Of echt de saaiste klassieke muziek
Het schijnt dat Verdi zich omdraait in zijn graf als hij geen megahit wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bach, Mozart, Strawinski en dat soort vuige types
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bach, Mozart, Strawinski en dat soort vuige types
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het schijnt dat Verdi zich omdraait in zijn graf als hij geen megahit wordt.
je hoeft niet te luisterenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het schijnt dat Verdi zich omdraait in zijn graf als hij geen megahit wordt.
LOL!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t schijnt dat vanaf 1 september 3fm op zondag verplicht 3 uur klassieke muziek moet uitzenden om zo de jeugd wat meer voor klassieke muziek te interesseren.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
22 juli doet tjibbe de freaknacht lees ik op zijn site!
Slaap lekker en nee... Ik blijf dan nog wel ff liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |