En de pasta, is die er ook al?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef hole1988 het volgende:
trouwens voor iedereen die "Hamburgers met Korting" op mp3 willen hebben http://www.ah.nl/website/mapimage.jsp?trg=ah/zomerhits/hit1_mp3
op de AH site is nog niks van die pasta reclame te merken.quote:
Nieuwe bonusaanbiedingen gaan pas zondag of maandag in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef hole1988 het volgende:
op de AH site is nog niks van die pasta reclame te merken.
welterusten!quote:
Maandagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Nieuwe bonusaanbiedingen gaan pas zondag of maandag in.
Rudy moet gewoon 3voor12 gaan doen en die langzaamaan omvormen naar Der Rudyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis Der Rudy en z'n vrijdagavond/nacht show
Sheldon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sheldon!Haha jup, zo coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had je spoiler wel nodig trouwens, anders had ik je niet gesnapt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
heel veel mensen weten hun eigen undersign nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha jup, zo cool.
Ik had je spoiler wel nodig trouwens, anders had ik je niet gesnapt.
Traden nog op in HMH afgelopen week!quote:
Kutnummer iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
Limp Bizkit toen ze nog een beetje tof waren. Behind Blue Eyes zal ik ze echter nooit, maar dan ook nooit vergeven.
Vind er sowieso weinig aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
Limp Bizkit toen ze nog een beetje tof waren. Behind Blue Eyes zal ik ze echter nooit, maar dan ook nooit vergeven.
Deze kan ik dan wel waarderen.quote:
och, Nookie is ook kek!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
Rudy's afsluiter gisteren(refererend naar kerstachtergrondmuziekje)
All i want for Christmas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |