Lucky is ook goed hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:17 schreef Sjeen het volgende:
Dit is toch net een engelse versie van Lucky Fonz III...
Ik vind Lucky leuk, in het Nederlands... dit vind ik een slap aftrekselquote:
Nu nog een manier verzinnen zodat forum.3fmfan.nl automatisch gaat, vind het soms irritant dat mensen hem niet toevoegen, en dat ik het maar zelf moet doen. Gebruik vaak altijd forum.3fmfan.nl om hier te komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef themauster het volgende:
Dat open nieuw deel is een zeer goed systeem
Young The Giant - My Bodyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:50 schreef 3rdRock het volgende:
wat is de megahit??
en is er wel gewoon ekstra en stenders vanavond ivm NSJ?
ah, das een lekker nummer ja. intro lijkt wel wat op Muse - Uprising.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Young The Giant - My Body![]()
![]()
![]()
![]()
Stenders komt vanaf NSJ.
Concert at Sea vind ik ook meer voor PiraatFM, dus je weet maar nooitquote:
Ik dacht er vanmiddag nog aan, leuke MH.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Young The Giant - My Body![]()
![]()
![]()
![]()
Stenders komt vanaf NSJ.
have fun!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Echt een hele hele hele fijne megahit![]()
Whehe, mocht er iets van Prince uitgezonden worden op NSJ, ik weet zeker van niet, maar mocht het zo zijn, dan kan ik het vast wel hier ergens terugvinden he?
Ben zo weg
ooh veel plezierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Echt een hele hele hele fijne megahit![]()
Whehe, mocht er iets van Prince uitgezonden worden op NSJ, ik weet zeker van niet, maar mocht het zo zijn, dan kan ik het vast wel hier ergens terugvinden he?
Ben zo weg
Will doquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
ooh veel plezierdoen Prince de groeten van me
geweldig weer. props voor dat reclamebureauquote:
kun jij niet gewoon blijven waar je woont? ouwe zeursokquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef TheZapster het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan volle treinen
Kunnen die mensen uit Zwolle niet lekker in Zwolle blijven
Schaam jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ken hem van die Pitbull-versie..
Foo Fighters!![]()
Ik ook niet.. maar deze hoor je te kennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, ik ken niet alle muziek die gemaakt is.
Niet ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, ik ken niet alle muziek die gemaakt is.
Baseballsquote:
Oke.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar deze hoor je te kennen.
Nee.quote:
Bart mixt ze thuis meestal al in elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:46 schreef JDude het volgende:
Ik vraag me bij 3FM requests altijd af in hoeverre de plaat van te voren al vaststaat en ze gewoon de persoon terugbellen die 'm toevallig aanvraagt.
Vroeger was het altijd toffer voor 2010quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bart mixt ze thuis meestal al in elkaar.
En Hans en zijn pizza zijn er ook al niet meer op vrijdagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd toffer voor 2010.
Had je altijd Dance Classics Party Request met Corné Klijn, man man man wat mis ik dat toch nog. 3FM voor 2010
. Na 2010 werd het wat minder
Klopt, Corné was altijd tof, veel requestjes naartoe gestuurd en werden ook regelmatig gedraaid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd toffer voor 2010.
Had je altijd Dance Classics Party Request met Corné Klijn, man man man wat mis ik dat toch nog. 3FM voor 2010
. Na 2010 werd het wat minder
Jup, dat mis ik toch ook welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:53 schreef themauster het volgende:
[..]
En Hans en zijn pizza zijn er ook al niet meer op vrijdag
als ik vrijdags thuis ben eet ik pizza! lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Jup, dat mis ik toch ook wel.. Maar hier is het ook iedere vrijdag pizza dag, toch een beetje een Hans-traditie hier
.
+1, maar dan kan het alleen maar beter worden!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef ConscienceNL het volgende:
Matige uuropener + matige openingsplaat
Ik vind het baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef Qunix het volgende:
Michiel heeft een leuk T-shirt.. Goh wat is hij hip.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 19:13:38WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 19:13:39WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDD!!!!! #ekstraweekend #3fm reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 19:13:39WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
Examensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Al anderhalve maand vakantie hebben en het niks uitmaakt dat het weekend is
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:16 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp verwacht op het einde iets met borsten.
Dank u.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://www.levelupstudios.com/pop-tart-cat
20 dollarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://www.levelupstudios.com/pop-tart-cat
14 maar toch.quote:
nou, hoera, heel fijn hoor....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, hoera, heel fijn hoor....MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |